dinsdag 1 november 2022

November Kijkkast Stempelnieuws!

 Zo, wat gaat de tijd toch snel! November is begonnen! 

De laatste maand voor de feestdagen, de maand waarin we dan toch eindelijk wat herfstweer krijgen, een maand vol gestempel, en druk gevuld met allerlei toffe workshops! Een maand ook van veel kerstkaarten maken en van On Stage, het grote event voor demonstrators. Heel bewust ga ik er deze keer niet heen door diverse omstandigheden, waaronder mantelzorg! Maar ik ga zeker veel van meekrijgen, en binnenkort zullen de eerste sneak peeks bekend worden. En zo is er meer leuks deze maand waarover ik hier graag iets ga vertellen!  


Nieuwe Hostcode!

Ook deze maand heb ik weer een leuke attentie voor mijn klanten. Er is weer een nieuwe en Hostcode W6TWSNF7  en voor de mensen die deze maand de code gebruiken bij hun bestelling heb ik weer een leuk kadootje uitgekozen. Bij een bestelling vanaf 95 euro krijg je deze maand een pakje prachtige Solid Faceted Gems kado!

En uiteraard krijg je bij een bestelling vanaf 50 euro ook nog gratis toegang tot onze Vip Lounge.

Nieuwe producten!

Vanaf vandaag is er een prachtige nieuwe serie te bestellen.

 Het is een tijdelijk verkrijgbare collectie, met de naam Fitting Florets. 

De afgelopen maand heb ik deze al kunnen preorderen en oh oh, wat is deze mooi! 

Een prachtige serie producten voor de komende feestdagen EN andere feestdagen! Ook combineert de set geweldig met allerlei andere materialen.

De komende weken zul je er diverse voorbeelden mee voorbij zien komen! Ik ben er WEG van!

De serie bestaat uit : 

De Framed Florets stempels en stansen, tijdelijk samen als voordeelpakket verkrijgbaar met 10 procent bundelkorting
Framed & Festive Stempelset
Het Fitting Florets Designpapier
De Gold Adhesive Backed Swirls

Deze serie is tijdelijk verkrijgbaar tot en met 4 januari, of zolang de voorraad strekt. Je vindt ze HIER!

Nieuwe Workshops!

Ze zijn in volle gang, de workshops! De Kijkkast workshopagenda is dan ook goed gevuld en de aanmeldingen gaan verbazend snel. Meerdere data zijn al volgeboekt en er zijn zelfs extra data toegevoegd.


Er is een nieuwe Masterclass waarvoor een extra datum is ingepland, een gave projectworkshop, een suikerzoete lieve kerstworkshop,  meerdere Stempelmomentjes, een online Samen-Stempel-middag waaraan iedereen mee kan doen, en meer! Alles in Kijkkast style, dus net even anders en goed voorbereid. En uiteraard ontzettend gezellig! Je bent welkom! Kijk dus snel in de AGENDA en meld je aan!

30 Dagen Kerstkaarten Maken!



Oh ik heb me weer wat op de hals gehaald hoor, haha, maar het is ook zo leuk! Deze maand doe ik namelijk mee aan de #30dayschristmascardmakingchallenge. Elke dag maak ik dus een kerstkaart volgens de opgegeven opdracht. Ik ga proberen de 30 dagen vol te maken en heb er een gave actie voor een heel goed doel aan verbonden! Op dit moment staat de eerste kaart er al op, maar er komen er dus als het goed is nog 29 bij. Je vindt ze HIER

Omdat ik het fijn vindt om met de Kijkkast iets bij te dragen aan de wereld heb ik aan deze challenge een actie voor een goed doel verbonden. Daarmee hoop ik een aantal mensen een iets makkelijkere decembermaand te geven. Ik hoop dat jullie deze daarom een extra warm hart toedragen!

Tenslotte...

Deze maand is een goed gevulde, maar ook een heel leuke maand! Ik hoop op een stempelvolle, gezellige tijd!
Ook hoop ik dat ons internetprobleem weer snel opgelost is, zodat ik weer snel video's kan uploaden. Er ligt genoeg leuks klaar!
Natuurlijk hoop ik weer een aantal gezellige Kijkkast Lives te kunnen doen, en veel leuks in de Kijkkast VIP Lounge te kunnen aanbieden!

En ja, uiteraard ga ik ook hier op dit blog weer voorbeelden en kaarten plaatsen, en ik hoop dan natuurlijk dat jullie dat leuk vinden! Laat je het weten? Een reactie wordt altijd zeer op prijs gesteld!

Er gebeurt dus volop....Kom dus vooral regelmatig een kijkje nemen!

Tot snel,
Annette


Eerstvolgende (MEE)besteldagen
Maandag 7 november 19.00 uur
Maandag 14 november 19.00 uur






Gebruik in NOVEMBER de hostesscode W6TWSNF7 als je online bestelt zodat ik je een bedankje kan geven!
Bij een bestelling vanaf 95 EURO krijg je deze maand gratis een pakje Solid Faceted Gems twv 9,75.


💓De allerbeste DEAL: Het Stampin'Up! Startpakket!💓
Kies voor 175 euro en betaal slechts 129 euro
minimaal 20 procent korting op volgende bestellingen
Gratis toegang VIP Lounge!
Lees HIER alles!



Catalogus aanvragen:


Wil jij de dikke nieuwe Jaarcatalogus en/of Minicatalogus ontvangen? Vraag ze nu bij mij aan!
Klik HIER voor alle info!




en spaar voor gratis producten!
***Met diverse Clubvoordelen ;o)***


Kijkkast Thuisworkshops!
Binnenkort te boeken, de nieuwe Happy at Home Workshopbox!!
Meld je snel aan!
Wil je ook een supercomplete Kijkkast WORKSHOP doen vanuit je eigen huis?
Klik hier voor alle info over de  >> Happy-At-Home Workshopbox




Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!