maandag 7 november 2022

Winteravondlucht - #30DayChristmasCardMakingChallenge - Dag 7

 

Hatsjekidee, dat weekend vloog om zeg! Het is vandaag maandag, en alweer de zevende dag van de 30-dagen-kerstkaarten-maken-Challenge.

Het was een superweekend, met een geweldig geslaagde workshop op zaterdag, daarna direct een feestje in de avond, en op zondag een ontzettend gezellige verjaardag waar we lekker bleven plakken want we waren uitgenodigd voor het eten.. ;o) 

Maar gelukkig had ik daar al een beetje rekening mee gehouden en al een klein beetje vooruit gewerkt en heb ik dus toch weer keurig mijn kaart klaar! Yay!

En ik zeg het nog maar weer eens:

Voor deze challenge maak ik spontane kaarten, ik denk niet vooraf na en maak dat wat  in me opkomt, met de materialen waar als eerste mijn oog op valt. Zonder veel uitleg, niet te ingewikkeld, maar met een lijstje van gebruikte materialen zal ik ze dagelijks hier plaatsen.

 Je vindt alle gemaakte challenge-kaarten HIER!

Wat een leuk onderwerp vandaag, Winter Sunset! ( Winterse Zonsondergang)
Dat is helemaal in mijn straatje, want ik ben een echte luchten-liefhebster. En zeker in de winter kan de lucht rond de tijd dat de zon ondergaat prachtige kleuren hebben! Ik kan daar echt zo van genieten!

En vooral als het dan vriest en het heeft net gesneeuwd, wow, dan is het gewoon sprookjesachtig mooi!

De natuur maakt uiteindelijk toch de allermooiste kunstwerken!

Ik vond het superleuk, om juist die koele winteravondlucht vast te leggen op een kerstkaart! 

Die geweldige kleuren! Die wat mistige flarden! Die weerspiegeling op de sneeuw en bomen! ik heb geprobeerd het allemaal te vatten in inkt en papier! Het werd mijn eigen kerstige interpretatie.

Met Blending Brushes, Water Painters en Sponge Daubers en natuurlijk de geweldige Classic Inkten kun je prachtige dingen doen. Ik gebruikte ze alledrie om mijn lucht en oppervlakte te maken.

Mocht je het leuk vinden om dit soort achtergronden en sneeuweffecten te leren maken... deze achtergrondtechniek en het maken van de sneeuw komen ook terug in de Kijkkast workshop van aanstaande zaterdag. In de workshopagenda kun je alle informatie vinden!

Op de gemaakte achtergrond maakte ik een winters bomenlandschap met de set Trees For Sale. Doordat deze set een Two step stempelset is, en door de perfecte maat van de stempels is deze superveelzijdig te gebruiken. Hier gaf ik de bomen met een combinatie van technieken en lekker dik besneeuwde look.

En hoe leuk is het om dan net zo'n leuk hondje toe te voegen. Het geeft meteen levendigheid aan het serene landschap!

De verdere afwerking van de kaart hield ik bewust heel rustig. Less is More in dit geval!

Zullen we nog eens zo'n echte, ijzig koude witte winter krijgen? Dat lijkt me voor de mooie uitzichten, en de sneeuwpret wel heel erg gaaf! En dan lekker met muts , sjaal, jas, wanten en dikke winterlaarzen het bos in. Mmmm... Ik krijg ineens zin in warme chocolademelk en een brok speculaas😉

Deze kaart is te koop, de opbrengst is geheel voor een goed doel, namelijk onze kerstboodschappentassenactie! Want er zijn helaas mensen die met honger leven, en dat in ons eigen land….en dat kan en mag gewoon niet vinden wij!Om de kaart te kopen reageer je onder deze blogpost met VERKOCHT. De prijs van de kaart inclusief postzegel binnen NL is 5 euro. Begin december stuur ik de kaart naar jou, of naar een door jouw gekozen persoon, eventueel voorzien van een door jouw opgegeven (kerst)bericht.

Wat heb ik gebruikt:
Stempels: Trees For Sale
Papier: Cardstock: Shimmery White, Basic White, Basic Black
Inkt: Balmy Blue, Basic Gray, Smoky Slate, Fresh Freesia, Flirty Flamingo,Black Memento,Versamark
Embellishments: Embossingpowder White, Snowfall Accents Puff Paint, Rhinestones Basic Jewels
Tools: Blending Brushes, Sponge Daubers, Water Painters, Heat Tool

Morgen is er weer een Challengekaart, en wie weet volgt later vandaag nog de verjaardagskaart die ik pas maakte. Houd dit blog dus maar in de gaten! Wist je dat je deze pagina trouwens kunt volgen? In de rechter kantlijn staat hoe je dat kunt doen.

Tot snel,
Annette

Eerstvolgende (MEE)besteldagen
Maandag 7 november 19.00 uur
Maandag 14 november 19.00 uur






Gebruik in NOVEMBER de hostesscode W6TWSNF7 als je online bestelt zodat ik je een bedankje kan geven!
Bij een bestelling vanaf 95 EURO krijg je deze maand gratis een pakje Solid Faceted Gems twv 9,75.


💓De allerbeste DEAL: Het Stampin'Up! Startpakket!💓
Kies voor 175 euro en betaal slechts 129 euro
minimaal 20 procent korting op volgende bestellingen
Gratis toegang VIP Lounge!
Lees HIER alles!



Catalogus aanvragen:


Wil jij de dikke nieuwe Jaarcatalogus en/of Minicatalogus ontvangen? Vraag ze nu bij mij aan!
Klik HIER voor alle info!




en spaar voor gratis producten!
***Met diverse Clubvoordelen ;o)***


Kijkkast Thuisworkshops!
Binnenkort te boeken, de nieuwe Happy at Home Workshopbox!!
Meld je snel aan!
Wil je ook een supercomplete Kijkkast WORKSHOP doen vanuit je eigen huis?
Klik hier voor alle info over de  >> Happy-At-Home Workshopbox


1 opmerking :

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!