donderdag 3 november 2022

Feeling like Christmas - #30DayChristmasCardMakingChallenge - Dag 3

 

Hee hallo, vandaag is het dag drie van de 30-dagen-kerstkaarten-maken-Challenge.

Het was gisteren een drukke dag! We zijn naar de diploma uitreiking van onze zoon geweest en hebben voor het feestelijke gevoel, en om te voorkomen dat we in een file zouden komen, eerst een hapje gegeten. Hij mag zich nu Bachelor in Cognitive Sciences noemen. Altijd een mijlpaal als je kind iets haalt waar hij hard voor gewerkt heeft, en we zijn natuurlijk zeer trots op onze bikkel!

Maar tussen alles door heb ik toch een kaart gemaakt! Veel te leuk om dat over te slaan!

En ook voor deze kaart geldt:

Voor deze challenge maak ik spontane kaarten, ik denk niet vooraf na en maak dat wat  in me opkomt, met de materialen waar als eerste mijn oog op valt. Zonder veel uitleg, niet te ingewikkeld, maar met een lijstje van gebruikte materialen zal ik ze dagelijks hier plaatsen.

 Je vindt alle gemaakte challenge-kaarten HIER!

 

Warm & Cosy is de opdracht voor vandaag!

Als ik aan warm en knus denk, denk ik aan gezelligheid met lieve vrienden en familie, warme kleedjes, dikke truien, sjaals en wanten en vooral aan samen zijn!

En uit dat gevoel kwam dit kaartje voort!

Het straalt voor mij helemaal het warme knusse gevoel uit, met de drie lekker dik ingepakte vriendjes uit de set All Bundled Up (alleen de titel van die set is al knus!) 

Zulke grappige, lieve beestjes!

De "gebreide" achtergrond past natuurlijk helemaal bij dat warme, wollen, wintergevoel! Ik stempelde met de Partial inking techniek voor een net wat spannender effect.

De diertjes kleurde ik in met Stampin'Blends, en achter het drietal stempelde ik wat dennenboompjes uit Trees for Sale

Wat kleine decoraties maken de kaart af! Leuk om zo weer lekker met sets te combineren! Alle gebruikte materialen zijn te bestellen via de Kijkkast. Een complete lijst van gebruikte producten vind je hieronder.

Deze kaart is te koop, de opbrengst is geheel voor een goed doel, namelijk onze kerstboodschappentassenactie! Want er zijn helaas mensen die met honger leven, en dat in ons eigen land….en dat kan en mag gewoon niet vinden wij!Om de kaart te kopen reageer je onder deze blogpost met VERKOCHT. De prijs van de kaart inclusief postzegel binnen NL is 5 euro. Begin december stuur ik de kaart naar jou, of naar een door jouw gekozen persoon, eventueel voorzien van een door jouw opgegeven (kerst)bericht.

Wat heb ik gebruikt:
Stempels: All Bundled Up, Knit Together, Trees for Sale
Papier: Cardstock: Basic White, Coastal Cabana, Bermuda Bay
Inkt: Memento Black,  Coastal Cabana, Versamark
Stampin'Blends:  Gray Granite, Basic Black, Crumb Cake, Smoky Slate, Bermuda Bay, Pool Party, Petal Pink.
Embellishments: Embossingpowder White, Bakers Twine Essentials Pack, Adhesive Backed Seasonal Sequins
Tools: Heat Tool, Sponge Daubers

Morgen plaats ik weer een kaartje, ik zie je graag terug!
Tot snel,
Annette

Eerstvolgende (MEE)besteldagen
Maandag 7 november 19.00 uur
Maandag 14 november 19.00 uur






Gebruik in NOVEMBER de hostesscode W6TWSNF7 als je online bestelt zodat ik je een bedankje kan geven!
Bij een bestelling vanaf 95 EURO krijg je deze maand gratis een pakje Solid Faceted Gems twv 9,75.


💓De allerbeste DEAL: Het Stampin'Up! Startpakket!💓
Kies voor 175 euro en betaal slechts 129 euro
minimaal 20 procent korting op volgende bestellingen
Gratis toegang VIP Lounge!
Lees HIER alles!



Catalogus aanvragen:


Wil jij de dikke nieuwe Jaarcatalogus en/of Minicatalogus ontvangen? Vraag ze nu bij mij aan!
Klik HIER voor alle info!




en spaar voor gratis producten!
***Met diverse Clubvoordelen ;o)***


Kijkkast Thuisworkshops!
Binnenkort te boeken, de nieuwe Happy at Home Workshopbox!!
Meld je snel aan!
Wil je ook een supercomplete Kijkkast WORKSHOP doen vanuit je eigen huis?
Klik hier voor alle info over de  >> Happy-At-Home Workshopbox



1 opmerking :

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!