dinsdag 8 november 2022

Wishes for a Beautiful Birthday - Met de nieuwe Fitting Florets Collectie!


Je zou het bijna vergeten, want het lijkt missschien of ik alleen maar kerstkaarten maak, maar uiteraard zijn er natuurlijk ook gewoon mensen jarig, en ook daar maak ik graag kaarten voor!


Vorige week al maakte ik deze kaart, ik had namelijk enorme zin om met deze producten aan de slag te gaan!


Op een avond maakte ik dit stapeltje onderdelen. Prachtige bloemen, blaadjes, en een gaaf opengewerkt frame. Het was heerlijk om na een drukke dag zo even wat te kleuren en te stansen! Gewoon even uit de losse hand.


Een paar dagen later maakte ik er een feestelijke kaart van!


Het was heerlijk werken met deze geweldige nieuwe serie producten!


Deze Fitting Florets collectie zul je (nog) niet in een catalogus terugvinden. Het is namelijk een speciale uitgave, deze collectie is tijdelijk verkrijgbaar, tot 4 januari 2023.

De Framed Florets stempelsset met de bijpassende stansen zullen terug komen in de volgende Mini Catalogus, die vanaf begin maart geldig zal zijn, maar het geweldige designpapier, de embellishments, en de EXTRA stempelset Framed & Festive, met de gave kerstteksten, die perfect op de ovalen frames is afgestemd, zullen na 4 januari niet meer te verkrijgen zijn. Ook geldt voor deze artikelen OP IS OP!

Voor de Framed Florets stempelset en stansen geldt bovendien dat deze tijdelijk, dus tot 4 januari, samen als voordeelpakket te bestellen zijn. Na vier januari kun je ze alleen nog los bestellen en heb je dus niet meer tien procent bundlekorting.


Mijn inkleurwerk stemde ik af op het stuk DSP dat ik voor deze kaart koos! Zo krijg je zonder veel na te hoeven denken een mooie combinatie.


De diverse frames in de stansset kun je op allerlei manieren met elkaar combineren. Hier deed ik dat ook zoals je ziet. Het laagje vellum dat ik toevoegde geeft hier eensubtiel maar toch bijzonder accent!





De stempelset is heel bijzonder. De vormen van de bloemen, blaadjes en borders is prachtig aan de ovalen framevormen aangepast. En bij de stansset zitten ook nog eens mooie extra onderdelen zoals de fijne takjes en opengewerkte blaadjes die ik hier toevoegde.




Kleine hoogteverschillen makenhet geheel nog net wat leuker!

In de stempelset zitten allerlei volop mooie bruikbare teksten in prachtige letters!



Op het frame, en in de bloemetjes voegde ik kleine extra decoraties toe. De schittering en glans zijn echt een mooie afwerking.

Het is heerlijk werken als producten zo fijn op elkaar afgestemd zijn. En met deze sierlijke, stijlvolle collectie hebben we weer een bijzonder mooie aanwinst in handen!

Komende vrijdag zal ik met deze collectie ook een kerstkaart laten zien, want ja, ook dat kan prima!


Onderaan deze blogpost staat een lijst met alle gebruikte producten. Deze kunnen allemaal besteld worden via de Kijkkast. Mocht je vragen hebben over deze collectie, nodig ik je van harte uit ze aan me te stellen. Ik help je met alle plezier!

Tot de volgende keer!
Annette

Wat heb ik gebruikt:

Stempels: Framed Florets
Papier: Cardstock: Basic White, Balmy Blue, Night of Navy
             DSP: Fitting Florets DSP 
             Vellum Cardstock
Dies: Framed Florets Dies
Inkt: Black Memento, Polished Pink
Stampin'Blends: Night of Navy, Balmy Blue, Polished Pink
Embellishments: Iredescent Pearls Basic Jewels, 2021,2023 In Color Opal Rounds
Tools: Stampin'Cut & Emboss Machine


Eerstvolgende (MEE)besteldagen
Maandag 14 november 19.00 uur
Maandag 21 november 19.00 uur






Gebruik in NOVEMBER de hostesscode W6TWSNF7 als je online bestelt zodat ik je een bedankje kan geven!
Bij een bestelling vanaf 95 EURO krijg je deze maand gratis een pakje Solid Faceted Gems twv 9,75.


πŸ’“De allerbeste DEAL: Het Stampin'Up! Startpakket!πŸ’“
Kies voor 175 euro en betaal slechts 129 euro
minimaal 20 procent korting op volgende bestellingen
Gratis toegang VIP Lounge!
Lees HIER alles!



Catalogus aanvragen:


Wil jij de dikke nieuwe Jaarcatalogus en/of Minicatalogus ontvangen? Vraag ze nu bij mij aan!
Klik HIER voor alle info!




en spaar voor gratis producten!
***Met diverse Clubvoordelen ;o)***


Kijkkast Thuisworkshops!
Binnenkort te boeken, de nieuwe Happy at Home Workshopbox!!
Meld je snel aan!
Wil je ook een supercomplete Kijkkast WORKSHOP doen vanuit je eigen huis?
Klik hier voor alle info over de  >> Happy-At-Home Workshopbox



Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!