zaterdag 5 november 2022

Gnome collagekaart - #30DayChristmasCardMakingChallenge - Dag 5

 

Het is alweer weekend....En vandaag is het de vijfde dag van de 30-dagen-kerstkaarten-maken-Challenge.

Een stempelrijke zaterdag voor mij, want vandaag is de tweede editie van de Masterclass workshop, die zowel vandaag als vorige week compleet volgeboekt is. Zo tof is dat! Ik heb er weer zin in! Vorige week was het alvast een ontzettend geslaagd event, waarbij ik gasten uit het hele land mocht verwelkomen. Hopelijk zijn de cursisten vanmiddag net zo enthousiast! ( Er staan overigens nog heel leuke workshops in de agenda!)

Deze keer heb ik voor jullie een collagekaart, met de schattige kaboutertjes, en veel sneeuwvlokken!

En ook voor deze kaart geldt:

Voor deze challenge maak ik spontane kaarten, ik denk niet vooraf na en maak dat wat  in me opkomt, met de materialen waar als eerste mijn oog op valt. Zonder veel uitleg, niet te ingewikkeld, maar met een lijstje van gebruikte materialen zal ik ze dagelijks hier plaatsen.

 Je vindt alle gemaakte challenge-kaarten HIER!

Op deze vijfde dag hebben we als opdracht deze schets gekregen!

Er "gebeurt"best veel op de schets, dus ik vond het een echte uitdaging. Maar dat is natuurlijk juist leuk!

Meteen moest ik aan de gnomes denken, dus begon ik met het DSP. Drie stukken gebruikte ik om de achtergrond te maken. Het sneeuwvlokjesthema uit het blauwe papier komt in diverse onderdelen van de kaart terug.

Het rendier knipte ik uit het DSP en de Gnome stempelde, kleurde en stanste ik. Ook stanste ik er de paddenstoeltjes bij. Zo maakte ik er een leuk tafereeltje van.


Op de basiskaart had ik eerst op de hoeken de grote sneeuwvlok gestempeld. Deze verbindt alle onderdelen met elkaar.

Achter het tafereel kwam een Vellum Cirkel om de elementen mooi uit te laten komen.

Ik vond het grappig om de sneeuwvlokken van de sketch heel letterlijk over te nemen. Ik maakte zelf deze fluwelen sneeuwkristallen.

Zo komen de vlokken dus in diverse elementen terug.

Ik vond het leuk hier diverse items uit een suite te gebruiken maar er ook wat andere elementen aan toe te voegen. Alweer een mix & Matchkaart dus! Dit is dan ook superleuke set, waarbij dat prima kan!!!

Deze kaart is te koop, de opbrengst is geheel voor een goed doel, namelijk onze kerstboodschappentassenactie! Want er zijn helaas mensen die met honger leven, en dat in ons eigen land….en dat kan en mag gewoon niet vinden wij!Om de kaart te kopen reageer je onder deze blogpost met VERKOCHT. De prijs van de kaart inclusief postzegel binnen NL is 5 euro. Begin december stuur ik de kaart naar jou, of naar een door jouw gekozen persoon, eventueel voorzien van een door jouw opgegeven (kerst)bericht.

Wat heb ik gebruikt?
Stempels: Kindest Gnomes, Snow Crystal
Papier: Cardstock: Thick Basic White, Basic White, Poppy Parade
             DSP: Storybook Gnomes DSP
             Vellum Cardstock
             Snowy White Velvet Sheets
Inkt:Memento Black, Pool Party, Soft Suede, Versamark
Dies: Gnomes Dies, Chic Dies, Layering Circles Dies
Stampin'Blends: Pool Party, Poppy Parade, Smoky Slate, Soft Suede, Pale Papaya
Tools: Stampin'Cut & Emboss Machine, Sponge Daubers
Embellishments: Fine Sparkle Adhesive Backed Gems, Embossingpowder White

Morgen plaats ik weer een kaartje voor de challenge, en vanmiddag gaat er ook een bloghop lopen!
Kom je dan weer een kijkje nemen?

Tot snel,
Annette

Eerstvolgende (MEE)besteldagen
Maandag 7 november 19.00 uur
Maandag 14 november 19.00 uur






Gebruik in NOVEMBER de hostesscode W6TWSNF7 als je online bestelt zodat ik je een bedankje kan geven!
Bij een bestelling vanaf 95 EURO krijg je deze maand gratis een pakje Solid Faceted Gems twv 9,75.


💓De allerbeste DEAL: Het Stampin'Up! Startpakket!💓
Kies voor 175 euro en betaal slechts 129 euro
minimaal 20 procent korting op volgende bestellingen
Gratis toegang VIP Lounge!
Lees HIER alles!



Catalogus aanvragen:


Wil jij de dikke nieuwe Jaarcatalogus en/of Minicatalogus ontvangen? Vraag ze nu bij mij aan!
Klik HIER voor alle info!




en spaar voor gratis producten!
***Met diverse Clubvoordelen ;o)***


Kijkkast Thuisworkshops!
Binnenkort te boeken, de nieuwe Happy at Home Workshopbox!!
Meld je snel aan!
Wil je ook een supercomplete Kijkkast WORKSHOP doen vanuit je eigen huis?
Klik hier voor alle info over de  >> Happy-At-Home Workshopbox

Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!