dinsdag 8 november 2022

Lekker ingepakt - #30DayChristmasCardMakingChallenge - Dag 8

En dan is het alweer dag nummer 8 van de 30-dagen-kerstkaarten-maken-Challenge.

Wat is het toch leuk om te doen! Met dit sombere weer is het heerlijk om met vrolijke kerstkaarten bezig te zijn. En vrolijk.... dat is vandaag wel gelukt geloof ik. Dus daar komt ie!

En zoals ik elke dag herhaal:

Voor deze challenge maak ik spontane kaarten, ik denk niet vooraf na en maak dat wat in me opkomt, met de materialen waar als eerste mijn oog op valt. Zonder veel uitleg, niet te ingewikkeld, maar met een lijstje van gebruikte materialen zal ik ze dagelijks hier plaatsen.

Je vindt alle gemaakte challenge-kaarten HIER!


All Wrapped UP! is het onderwerp voor vandaag. Oftewel, helemaal ingepakt, of alles ingepakt.
Nu bedoelenze daar waarschijnlijk in eerste instanties de decemberkadootjes mee, maar ik pak me momenteel liever zelf in, met een warm vest, en een lekker kleedje. Zulk ongezellig weer!


Dus tsja, dat was waar ik zelf het eerste aan dacht. Hoe fijn is het om deze koude, donkere dagen het in huis gezellig te maken met lichtjes, een warme kop thee (of koffie, of chocolademelk) en een boekje en dan onder een kleedje heerlijk knus relaxen!

En ik bedacht me dat -zeker voor iemand die het het hele jaar loeidruk heeft-, dit misschien wel de fijnste manier is om de donkerste tijd van het jaar door te komen! Warmte, gezelligheid, niet te veel verplichtingen en lekker en goed rusten!

Ik kan zo een aantal mensen bedenken die ik dit toe zou willen wensen!


De stempelset In The Moment is eigenlijk helemaal geen kerstset.... maar ik heb deze gewoon ge"kerstificeerd" ahum! Dat kan prima toch? Dit is nou net waarom ik zo van stempelen houd! Je geeft er je eigen draai aan

Ik kleurde de afbeelding in met Stampin'Blends en stanste deze uit met de Stylish Shapes dies.



De kleuren koos ik aan de hand van het heerlijk vrolijke (kerst~) DSP! Er zitten ontzettend veel leuke printjes in dit die je onderling kunt combineren!

Dit Celebrate Everything papier is een heel dik pak DSP, superleuk en supervrolijk, en voor allerlei gelegenheden geschikt. Het is niet te koop, maar wel GRATIS uit te kiezen van Hostess Rewards. ( en je krijgt Hostess Rewards bij een bestelling vanaf 200 euro)


De superleuke tekst komt weer uit de set Framed & Festive (tijdelijk verkrijgbaar) want ik vind die teksten gewoon superleuk. Ik heat Emboste de tekst en stanste deze uit!



De kerstornamenten knipte ik gewoon uit het Designpapier. Leuk om zo het "kerstgehalte" van de kaart nog net wat meer te verhogen! Met de glanssteentjes er op worden het heuse embellishments!


Nu ik deze spulletjes op tafel heb, ga ik meteen nog maar wat meer maken! Heerlijk!

Ik ben benieuwd naar wie jij deze kaart zou sturen! Laat je het me weten?

Deze kaart is te koop, de opbrengst is geheel voor een goed doel, namelijk onze kerstboodschappentassenactie! Want er zijn helaas mensen die met honger leven, en dat in ons eigen land….en dat kan en mag gewoon niet vinden wij!Om de kaart te kopen reageer je onder deze blogpost met VERKOCHT. De prijs van de kaart inclusief postzegel binnen NL is 5 euro. Begin december stuur ik de kaart naar jou, of naar een door jouw gekozen persoon, eventueel voorzien van een door jouw opgegeven (kerst)bericht.

Wat heb ik gebruikt:
Stempels: In the Moment, Framed & Festive
Papier: Cardstock: Basic White, Polished Pink, Shaded Spruce, Thick Basic White
            DSP: Celebrate Everything DSP (host kado)
Inkt: Memento Black, Versamark
Dies: Stylish Shapes Dies
Stampin'Blends: Poppy Parade, Polished Pink, Pool Party, Shaded Spruce, Soft Suede, Gray Granite SU900, SU1000
Stampin Write Marker Basic Black
Embellishments: Embossingpowder White, Red Rhinestones Basic Jewels
Tools: Stampin'Cut & Emboss Machine, Heat Tool

Tot morgen maar weer, want dan plaats ik natuurlijk de volgende kaart! Dat wordt iets totaaallll anders!

Tot snel,
Annette

Eerstvolgende (MEE)besteldagen
Maandag 14 november 19.00 uur
Maandag 21 november 19.00 uur






Gebruik in NOVEMBER de hostesscode W6TWSNF7 als je online bestelt zodat ik je een bedankje kan geven!
Bij een bestelling vanaf 95 EURO krijg je deze maand gratis een pakje Solid Faceted Gems twv 9,75.


πŸ’“De allerbeste DEAL: Het Stampin'Up! Startpakket!πŸ’“
Kies voor 175 euro en betaal slechts 129 euro
minimaal 20 procent korting op volgende bestellingen
Gratis toegang VIP Lounge!
Lees HIER alles!



Catalogus aanvragen:


Wil jij de dikke nieuwe Jaarcatalogus en/of Minicatalogus ontvangen? Vraag ze nu bij mij aan!
Klik HIER voor alle info!




en spaar voor gratis producten!
***Met diverse Clubvoordelen ;o)***


Kijkkast Thuisworkshops!
Binnenkort te boeken, de nieuwe Happy at Home Workshopbox!!
Meld je snel aan!
Wil je ook een supercomplete Kijkkast WORKSHOP doen vanuit je eigen huis?
Klik hier voor alle info over de  >> Happy-At-Home Workshopbox


1 opmerking :

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!