dinsdag 15 november 2022

Afgewerkt met een strik - #30DayChristmasCardMakingChallenge - Dag 15

 

15 november is het alweer! Dat betekent dat we al weer op de helft  van de 30-dagen-kerstkaarten-maken-Challenge zijn! 
Het gaat eigenlijk wel HEEL erg snel en ik ben echt blij dat het nog steeds lukt om bij elke opdracht een kaart te bedenken! Het is vooral ook vreselijk leuk om te doen! Alleen lukt het me niet vooruit te werken omdat deze maand echt flink gevuld is met workshops. Ik geniet daar enorm van!

Maar ook vandaag heb ik dus weer een kaart gemaakt!

En ook deze keer geldt weer:

Voor deze challenge maak ik spontane kaarten, ik denk niet vooraf na en maak dat wat in me opkomt, met de materialen waar als eerste mijn oog op valt. Zonder veel uitleg, niet te ingewikkeld, maar met een lijstje van gebruikte materialen zal ik ze dagelijks hier plaatsen.

Je vindt alle gemaakte challenge-kaarten HIER!

Je las het al in de titel van deze blogpost, vandaag draait het om "afgewerkt met een strik", oftewel "Finished in a bow". 

Nou, als er iets feestelijk is, is dat wel een strik!


Strikken en kerst, die passen geweldig goed bij elkaar!! We doen ze op pakjes, we doen ze in de boom, maar ook op een mooie krans mag een strik eigenlijk niet ontbreken!


Het leek me leuk om vandaag een rustige, stemmige kaart te maken, met weer een net iets andere kleurcombinatie! Door op een donkergroene (Evening Evergreen) basis te werken heb je dat stemmige meteen te pakken. Dan is het leuk om in de krans wat meer kleur terug te laten komen!


Jullie weten misschien inmiddels wel dat ik dol ben op kransen! Buiten het feit dat ze mooi en stijlvol zijn, kun je er ook eindeloos mee varieren, het hele jaar door!

Dus deze Cottage Wreaths stempelset en de bijpassende Country Wreaths Dies zijn helemaal mijn smaak, zeker omdat er zo lekker veel extra onderdeeltjes bij zitten.

Ik maakte er bijvoorbeeld eerdere al >>>Deze Voorbeelden<<< mee!
De set is te vinden in de Mini Catalogus!


Als accentkleur koos ik hier voor Polished Pink. Kleurt dat niet geweldig bij de diepgroene achtergrond? Ik stempelde er de besjes mee in de krans, en ja, de strik maakte ik ook in deze kleur!

Doordat er ook allerlei extra stansen bij de set zitten kom ik ook mooie, bijpassende opgewerkte blaadjes maken om de krans af te werken.


Ook al is de kaart eenvoudig van opzet, kun je er toch mooie details aan toevoegen. Hier deed ik dat door de laagjes en door de geemboste basiskaart. Hiervoor gebruikte ik de Hives Embossingfolder omgekeerd!



En zo is er weer een kerstkaart klaar en heb ik weer heerlijk kunnen combineren met diverse items. Het is een kaart met een heel eigen sfeer geworden.

Deze kaart is te koop, de opbrengst is geheel voor een goed doel, namelijk onze kerstboodschappentassenactie! Want er zijn helaas mensen die met honger leven, en dat in ons eigen land….en dat kan en mag gewoon niet vinden wij! Om de kaart te kopen reageer je onder deze blogpost met VERKOCHT. De prijs van de kaart inclusief postzegel binnen NL is 5 euro. Begin december stuur ik de kaart naar jou, of naar een door jouw gekozen persoon, eventueel voorzien van een door jouw opgegeven (kerst)bericht.

Morgenochtend ben ik er weer, dan heb ik een kaart waarop ik heelllll veellll inkt ga gebruiken. Kom je dan weer kijken? 

Tot snel,
Annette

Wat heb ik gebruikt:
Stempels:Cottage Wreaths, Inspiring Thoughts
Papier: Cardstock: Basic White, Evening Evergreen, Soft Succulent
Inkt: Evening Evergreen, Soft Succulent, Polished Pink
Dies: Cottage Wreaths Dies
Embossingfolder: Hives 3d Embossingfolder
Embellishments: 2021-2023 In Color Opal Rounds, Open Weave Ribbon Polished Pink
Tools: Stampin'Cut & Emboss Machine, Blending Brushes, Sponge Daubers


Eerstvolgende (MEE)besteldagen
Dinsdag 14  november 19.00 uur
Maandag 21 november 19.00 uur






Gebruik in NOVEMBER de hostesscode W6TWSNF7 als je online bestelt zodat ik je een bedankje kan geven!
Bij een bestelling vanaf 95 EURO krijg je deze maand gratis een pakje Solid Faceted Gems twv 9,75.


💓De allerbeste DEAL: Het Stampin'Up! Startpakket!💓
Kies voor 175 euro en betaal slechts 129 euro
minimaal 20 procent korting op volgende bestellingen
Gratis toegang VIP Lounge!
Lees HIER alles!



Catalogus aanvragen:


Wil jij de dikke nieuwe Jaarcatalogus en/of Minicatalogus ontvangen? Vraag ze nu bij mij aan!
Klik HIER voor alle info!




en spaar voor gratis producten!
***Met diverse Clubvoordelen ;o)***


Kijkkast Thuisworkshops!
Binnenkort te boeken, de nieuwe Happy at Home Workshopbox!!
Meld je snel aan!
Wil je ook een supercomplete Kijkkast WORKSHOP doen vanuit je eigen huis?
Klik hier voor alle info over de  >> Happy-At-Home Workshopbox

Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!