zondag 13 november 2022

Joy & Peace -- #30DayChristmasCardMakingChallenge - Dag 13

  

En dan is het al weer de dertiende dag van de 30-dagen-kerstkaarten-maken-Challenge

Vandaag maakte ik een kaart vanuit een wat diepere gedachte. Ook dat past bij kerstmis, vind ik!

Want ook deze keer geldt dit:

Voor deze challenge maak ik spontane kaarten, ik denk niet vooraf na en maak dat wat in me opkomt, met de materialen waar als eerste mijn oog op valt. Zonder veel uitleg, niet te ingewikkeld, maar met een lijstje van gebruikte materialen zal ik ze dagelijks hier plaatsen.

Je vindt alle gemaakte challenge-kaarten HIER!


Ho-Ho-Hope was het thema vandaag! Ik moest er even over nadenken, maar het woord Hope/hoop, blijf het meest in mijn hoofd hangen. Want eigenlijk is er maar een ding waar ik echt heel hard op hoop... een vredig en vreugdevol kerstfeest, overal op de wereld! Want wat is er momenteel toch veel ellende en leed....


Zo ontstond deze keer een net iets stemmigere kerstkaart met een passende wens.


De set Perched in a Tree met de bijpassende Aspen Tree dies waren vandaag een goede keus! Deze set is het hele jaar door te gebruiken!


Met masks en Blending Brushes maakte ik een passende achtergrond, geinspireerd op de bekende rode flanellen blokoverhemden!

Deze keer kleurde ik de vogel in met Blending Brushes en vervolgens bracht ik met Watercolour Pencils nog wat accentjes aan.


De tekst ponste ik uit met de Rectangular Postage pons. Met de stipjesstempel en Blending Brushes maakte ik alles een beetje "oud".


En dat oude effect versterkte ik nog eens extra door met de Stitchery stempelset leuke stikselrandjes te stempelen op het paneel, maar ook op de geruite achtergrond.


Ik ben weer heerlijk aan het genieten geweest van deze prachtige stempelset en stansen, en lekker veel inkt! Het was heerlijk om weer even lekker in de vintage stijl te werken!

Deze kaart is te koop, de opbrengst is geheel voor een goed doel, namelijk onze kerstboodschappentassenactie! Want er zijn helaas mensen die met honger leven, en dat in ons eigen land….en dat kan en mag gewoon niet vinden wij!Om de kaart te kopen reageer je onder deze blogpost met VERKOCHT. De prijs van de kaart inclusief postzegel binnen NL is 5 euro. Begin december stuur ik de kaart naar jou, of naar een door jouw gekozen persoon, eventueel voorzien van een door jouw opgegeven (kerst)bericht.

Zo dadelijk verschijnt er nog een blogpost, dus je hebt heel wat te bekijken vandaag. En morgen ben ik er natuurlijk weer met een Challenge Kaart!

Tot snel,
Annette

Wat heb ik gebruikt: 
Stempels: Perched in a Tree, Stitchery
Papier: Real Red, Very Vanilla, Crumb Cake, Basic Black
Inkt: Memento Black, Real Red, Cherry Cobbler, Basic Gray, Crumb Cake
Dies: Aspen Tree Dies
Masks: Artistic Mix Decorative Masks
Watercolor Pencils Assortment 1
Embellishments: Linen Thread
Tools: Masking Paper, Stampin'Cut & Emboss Machine, Blending Brushes



Eerstvolgende (MEE)besteldagen
Dinsdag 14 november om 19.00 uur (extra ivm Kortingsactie)
Maandag 21 november 19.00 uur






Gebruik in NOVEMBER de hostesscode W6TWSNF7 als je online bestelt zodat ik je een bedankje kan geven!
Bij een bestelling vanaf 95 EURO krijg je deze maand gratis een pakje Solid Faceted Gems twv 9,75.


💓De allerbeste DEAL: Het Stampin'Up! Startpakket!💓
Kies voor 175 euro en betaal slechts 129 euro
minimaal 20 procent korting op volgende bestellingen
Gratis toegang VIP Lounge!
Lees HIER alles!



Catalogus aanvragen:


Wil jij de dikke nieuwe Jaarcatalogus en/of Minicatalogus ontvangen? Vraag ze nu bij mij aan!
Klik HIER voor alle info!




en spaar voor gratis producten!
***Met diverse Clubvoordelen ;o)***


Kijkkast Thuisworkshops!
Binnenkort te boeken, de nieuwe Happy at Home Workshopbox!!
Meld je snel aan!
Wil je ook een supercomplete Kijkkast WORKSHOP doen vanuit je eigen huis?
Klik hier voor alle info over de  >> Happy-At-Home Workshopbox

Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!