zondag 10 februari 2019

Een lief kadoosje voor jou... *Kre8tors Bloghop theme Valentine*

*This blogpost is in Dutch and English!*



Hallo, en welkom bij de Kre8tors Bloghop!

Hello and welcome, to the Kre8tors bloghop!

Het thema van deze maand is... hoe kan het ook anders.... Valentijn!

Theme of this month is... (what else could it be).... Valentine!



Valentijn draait voor mij niet zozeer om "geheime liefdes" en dergelijke maar om liefde en vriendschap in het algemeen! Er zijn dan ook meerdere mensen die rond Valentijn van mij een kaartje of iets anders liefs krijgen!

For me Valentine is not just about "secret crushes" but about love and friendship in a broader way! Therefore there are always a number of people that will receive a card or some other sweet gesture from me for Valentine Day!!



Deze keer leek het mij een leuk idee om wat kleine weggeefkadoosjes te maken voor Valentijn, om ze zomaar aan allerlei mensen weg te geven. Sommigen aan bekenden, maar misschien gaan ze ook wel naar anderen. Mensen die ik niet of nauwelijks ken. Dat lijkt me gewoon leuk! Het zou mij zelf namelijk ook ontzettend leuk lijken zomaar zoiets te krijgen...Tegenwoordig kan de wereld best een beetje liefde gebruiken toch? Waarom dan niet gewoon beginnen in het stukje wereld om je heen?

This time I thought it would be a nice idea to make some sweet little giftboxes for Valentine, to give them randomly to people. Some will go to people that I know, like our kids or a friend, but possibly some will go to others, maybe to people I don't know yet, or know just a bit. Just as a nice gesture. I cannot imagine somebody will not like getting it... I would! After all nowadays the world can use a little love, don't you think? So why not start in the piece of the world that surrounds us?



Afbeeldingsresultaat voor spread a little love quote

Deze doosjes zijn zo eenvoudig te maken! Ik begon met het stansen van de basisvorm met de Petite Treats Framelits dies. Je kunt hierbij diverse inzetstukjes gebruiken voor de topper, maar natuurlijk ging ik voor de hartjes vorm. Ik bestempelde de doosjes vervolgens met de hartsjesstempels uit de set "Meant to Be" in Pool Party en Real Red inkt. 

These boxes are so easy to make! I started with diecutting the boxes with the Petite Treats Framelits. There are several Inlays for the die to make different Box Tppers, but ofcourse I chose the Heart Shaped one. I Stamped the bases with the lovely Heartstapms from the set "Meant To Be" in Pool Party and Real Red Ink.

Ik vormde de basissen alvast een beetje met een Bone Folder en plakte ze dicht tot doosjes. Dat is heel makkelijk want alle lijntjes zijn gemarkeerd op je stansvormpjes. Daarna maakte ik gaatjes en haalde daar een stukje lint door ( Shimmer Ribbon Pool Party)

I shaped the bases of the boxes a bit with a Bone Folder and adhered the sides to turn them into boxes. That is easy to do because everything is marked on the diecuts. I punched some holes and added some Ribbon (Shimmer Ribbon Pool Party) 

Bij de hartjesstempels hoort ook een geweldige set dies, de Be Mine Stitched Framelits. Hiermee stanste ik de rode opengewerkte harten uit. Ook stanste ik de kleine hartjes uit die ik met Pool Party had gestempeld. De tekstjes stempelde ik met een stempel uit de nieuwe  Nederlandstalige set Van Alles Wat en ponste ik uit met de Classic Label Pons

With the Meant to Be stampset there is also a matching Die set. The Be Mine Stitched Framelits Dies. I diecut the red Hearts, and also the small hearts which I had first stamped with Pool Party ink. The Sentiments were made with a new Dutch Stampset "Van Alles Wat"and punched with the Classic Label Punch

Ik voegde ze samen en maakte er leuke decoraties mee.

I assembled them to make some nice Embellishments
 En deze kwamen op de doosjes, waarna ik ze nog voorzag van een Red Rhinestone Jewel, voor net dat kleine beetje "Bling"

And I adhered them to the little boxes. I also added a Red Rhinestone Jewel for a bit of "bling"



Schattig toch? Ik ga er nog wat lekkers in doen, en een lief briefje voordat ik ze ga uitdelen maar tot die tijd...

Aren't they cute? I will add a small friendly note and something to eat in them before I give them away, but until that moment.....


... gebruik ik ze nog lekker even voor mezelf. Want ze doen het ook heel erg leuk als "Home-deco"objectjes, voor in mijn "Valentijnstak" ;o)

...... I will enjoy them for a few days myself... After all they are also lovely as Home Deco objects, as they are hanging in my "Valentine Vase" ;o)



Onderaan in dit blogbericht zie je een lijst van alle gebruikte producten. Deze zijn allemaal bij mij te bestellen. Natuurlijk kun je ook met eventuele vragen bij me terecht. Ik hoop dat je mijn idee en project leuk vind en hoop stiekem ook dat het je inspireert om ook wat handgestempelde lievigheidjes te verspreiden. Wat mij betreft is dit een van de mooiste redenen om creatief bezig te zijn! Ik stel het sowieso altijd erg op prijs als je in een reactie laat weten wat je er van vond! Veel LIEFS alvast en dank voor je bezoekje aan de Kijkkast XXXAnnette

Below in this Blogpost you can find a list of all the used Products! I hope you liked my idea and project, and that it will inspire you to spread a bit of handstamped LOVE too! I think this is one of the best reasons to be creative! I would very much appreciate if  you would post me your thoughts about my project in a reaction below this blogpost! I Wish you lots of LOVE and thank you for visiting De Kijkkast! XXXAnnette

De volgende Halte in deze bloghop is bij MELISSA!
Next stop in this bloghop is at MELISSA!


Roll Call List

Annette Elias (Hier ben je nu/ You are here now!)



Gebruikte Producten:
Stempels Meant To Be, Van Alles Wat
Papier: Cardstock: Whisper White, Real Red
Inkt: Pool Party, Real Red
Dies: Petite Treats Framelits Dies, Be Mine Stitched Framelits Dies
Pons: Classic Label
Embellishments: Shimmer Ribbon Pool Party, Red Rhinestone Jewels
Tols: Big Shot, Die Brush, Bone Folder



Eerstvolgende (mee)besteldagen:
Maandag 11 februari om 19.00 uur
Maandag 18 februari om 19.00 uur



-O-O-

en spaar voor gratis producten!
***Met diverse Clubvoordelen ;o)***





Wil jij graag de jaarcatalogus en/of de NIEUWE voorjaarscatalogus ontvangen?? 
Vraag er eenvoudig eentje aan door mij een EMAIL te sturen
Of doe een bestelling, dan voeg ik hem er gratis bij!
2019 LENTE/ZOMER CATALOGUS











17 opmerkingen :

  1. Annette, oh my goodness! Your little treat tree is AMAZING! Wow! Those treat boxes are so creative and darling! I love how you've used that Petite Treats Framelit! I don't even recall seeing these anywhere, so I will definitely need to check them out! Thanks so much for hopping with us and sharing your incredibly creative project!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Very cute project! Thanks for sharing!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Annette, What a lovely project. i've never seen Valentine's tree like that. it looks so nice. And I love the idea of treating your friends! It reminded me I should treat my friends more often too because... well, why not?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Love these wonderful treat boxes. Love all the detail you used to decorate them. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. How sweet! What a lovely thought to give them to people you have yet to meet! These are darling! I'm sure everyone will love them!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super cute little boxes and wonderful idea for decorating! Bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Aw I just love your treat holder and using them on your valentine tree is so sweet (pardon the pun!). TFS

    BeantwoordenVerwijderen
  8. O, wat een cuties Annette, ze staan ook mooi zo in de kan bij jou, een kan vol liefde. 💖

    Liefs Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Annette, Your decorated Valentine tree is fabulous! Love it!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh, I love it!! A tree full of treat holders. Wonderful idea too. Thanks for sharing.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. I love the cute tree and the adorable packaging idea. Such a great project!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Really cute project! I love how you created your own designer paper. Lovely colour combination.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooierds! Je zult maar zo'n prachtig doosje krijgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Jacqueline Bobeldijk13 februari 2019 om 09:37

    Wat een gave doosjes! En wat een leuk idee om ze bij elkaar te hangen!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!