maandag 6 maart 2023

"Birthday Wishes" kaart met kleurrijke bloemen en inktige border

Als ik een verjaardagskaart voor iemand maak, probeer ik daar, als het even kan, iets van die persoon in te verwerken. Een hobby, een kleur, een thema, een stijl of smaak bijvoorbeeld!

Nu heb ik momenteel volop verjaardagskaarten nodig, dus ik ben er even voor gaan zitten en ben flink in de weer gegaan met kleur!


Ik ken namelijk een aantal mensen die dol zijn of frisse kleurtjes en fleurige kaarten!


Dus daar ben ik fijn mee aan de slag gegaan! Dat is alleen maar leuk, ik houd van KLEUR!!!


Die kleuren had ik niet zomaar gekozen, maar werden geinspireerd door deze toffe challenge #732 van Color Throwdown. Het is zo leuk om door zo'n uitdaging weer eens nieuwe combinaties uit te proberen!


Op mijn kaart kwamen de kleuren op diverse manieren terug. In het stempelwerk, maar ook in de kleurrijke borderrand!


Voor fleurige, frisse kaarten is deze Sending Smiles set natuurlijk perfect geschikt! Dit is dan ook een van mijn favoriete sets, als ik bloemen in een wat strakkere, maar toch zwierige stijl wil! De set staat in de jaarcatalogus en er zijn ook nog eens fantastische stansen bij!


Ik stempelde zo een aantal bloemen in frisse kleurtjes, en stanste deze uit! Daarna verwerkte ik ze als een lekker weelderig boeketje op een speelse, golvende vorm!


En die vorm had ik gestanst met de Layering Diorama Dies! Ook uit de jaarcatalogus!


Alle kleurtjes kwamen ook weer terug in de kleurrijke borderrand, die ik zelf maakte door wat restjes Shimmery White Cardstock te kleuren met de inkten, en die vervolgens in stukjes te verwerken. Het geeft een leuk mosaic achtig effect.
Zo probeerde ik me aan deze eenvoudige schets # 575 van Freshly Made Sketches te houden, maar daar toch een eigen, speelse, invulling aan te geven!


Een eenvoudig tekstje, en wat Rhinestones maken het verder af. Meer is niet nodig, toch?

Ik ben heel benieuwd wat je er van vindt!

Wat heb ik gebruikt:
Stempels: Sending Smiles
Papier: Cardstock Basic White, Night of Navy, Shimmery White
Inkt: Night of Navy, Pacific Point, Calypso Coral, Crushed Curry
Dies: Sending Dies, Layering Diorama Dies
Embellishments: Rhinestone Basic Jewels
Tools: Stampin'Cut & Emboss Machine, Water Painters, Blending Brushes

Tot snel!
Annette

NIEUW!
ONLINE ONLY-PRODUCTEN!
Volop nieuwe items, die niet in de catalogi staan!
(Klik op de afbeelding om het aanbod te bekijken!)
   


Eerstvolgende (MEE)besteldagen
Maandag 6 maart 19.00 uur
Maandag 13 maart 19.00 uur




Gebruik in MAART de hostcode BKE4NMDK als je online bestelt zodat ik je een bedank-kadootje kan geven!
Bij een bestelling vanaf 100 euro krijg je deze maand gratis een pakje Flat Adhesive Backed Pearls twv 11 euro!



πŸ’“De allerbeste DEAL: Het Stampin'Up! Startpakket!πŸ’“
Kies voor 175 euro en betaal slechts 129 euro
minimaal 20 procent korting op volgende bestellingen
Gratis toegang VIP Lounge!
Lees HIER alles!


NIEUWE KIJKKAST WORKSHOPS!!
Check >>>HIER<<< het nieuwe workshopprogramma voor de komende tijd!!!



Catalogus aanvragen:

Wil jij de dikke Jaarcatalogus, of de nieuwste Minicatalogus ontvangen? Vraag ze nu bij mij aan!
Klik HIER voor alle info!



en spaar voor gratis producten!
***Met diverse Clubvoordelen ;o)***




3 opmerkingen :

  1. The flowers are so sweet - and I LOVE the border you created for them. Thank you for playing along with us at Freshly Made Sketches.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, such a pretty card!! Thanks so much for playing along this week at the Color Throwdown!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi! En de achtergrond is super leuk gedaan! Gisteren ook een verjaardagskaart gemaakt, het lijkt allemaal simpel maar dat is het niet... moet nog veel leren vrees ik...

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!