vrijdag 31 maart 2023

Queen Bee in Moderne Shabby stijl met bladgoud - Totally Techniques Bloghop - Gilded Leafing

  ***This Blogpost is in English and Dutch!***

Welkom bij deze bloghop van het International Totally Techniques Designteam! We hebben ook deze
maand weer een leuke techniek "uitgediept" en laten je samen diverse voorbeelden zien!
Leuk dat je er bent!

Welcome to this Bloghop of the International Totally Technique Designteam! This month we have chosen another fun technique again and together we will show you several examples of it! Happy to see you here!

Deze maand kwam een door mij gekozen product aan de beurt, namelijk het Gilded Leafing, oftewel ons bladgoud! Ik had dit namelijk gekozen omdat je er zo ontzettend veel leuke dingen mee kunt doen!

This time it is the turn of a product I had chosen: Our Gilded Leafing! I had requested this products since it has so many cool possibities for using it!


Het Bladgoud wordt verkocht in een flinke pot, en daar zit zo veel in dat je er jaren, misschien zelfs je hele "stempelleven"er mee kunt doen!

The Gilded Leafing is sold in a pot and there is so much in it that you have enough for years of using it, maybe even for your whole "Stampin'Live!"


Het is werkelijk enorm veelzijdig, en het geeft een geweldig, luxe, vintage achtig, artistiek  of shabby effect aan je projecten, afhankelijk van hoe je het gebruikt en combineert!

It is hugely versatile, and it gives a luxurious, vintagelike, artistic or shabby effect to all your projects, depending on how it is used and what it is paired with.


De set die ik vandaag gebruikte is Queen Bee, met de bijpassende Queen Bee dies. Deze geweldige en bijzondere set is te vinden in de Mini Catalogus!

The set I used today is Queen Bee, with the matching Queen Bee dies. This gorgeous and unique set is in our Mini Catalog!


En op mijn kaart paste ik het Gilded Leafing/bladgoud op maar liefst drie verschillende manieren toe! En kijk eens hoe mooi dat glanst!

And on my card I used the Gilded Leafing in three different ways. Oh, look at that lovely shine!


De drie technieken die ik gebruikte zijn:
1 Embossingfolder combineren met bladgoud
2 Schilderen met bladgoud
3 Stempelen met bladgoud
En in de video leg ik uit hoe ik dit deed!

The three techniques I used are:
1 Embossingfolder with Gilded Leafing
2 Painting with Gilded Leafing
3 Stamping with Gilded Leafing.
And in the video I show you how I did that!

Video:





Voor de prachtige tussenlaag met gouden structuur gebruikte ik een van de drie embossingfolders uit deze prachtige set: Basic 3 D Embossingfolders. Deze set van drie is NIEUW en is onderdeel van ons Online Only collectie!

For the lovely layer with the gold structure I used one of the three Embossingfolders of this gorgeous set: Basic 3D Embossingfolders. This set is NEW and is part of our Online Only offering!


Voor het stempelen met bladgoud gebruikte ik dit handige Heat & Stick Powder!

For the stamping with Gilded Leafing I used this handy Heat & Stick Powder.


Ook voegde ik een laagje met prachtig design toe, uit dit pak Perfectly Penciled DSP! Dit vond ik er zo goed bijpassen!

Some DSP was added as well, and it came from this lovely Perfectly Penciled DSP! I love how well it matches!


Het inkleuren in paars deed ik met Stampin'Blends, maar voor het schilderen met het bladgoud gebruikte ik de Water Painters! Het leuke bij dit materiaal vind ik dat de kleine imperfecties het alleen maar mooier maken!

The colouring in Highland Heather was done with Stampin'Blends, but for painting with Gilded Leafing I used the Water Painters. One thing I like about this Gilded Leafing is that it creates small imperfections, that only add up to the artistic look!



Met alle mooie extra stansjes in de set kon ik de hoeken mooi en sierlijk afwerken! Het is is een heerlijk uitgebreide set!

All the extra little dies in the set allowed me to decorate the corners in a lovely way! I love it when there are so many fun elements in a set!


De tekst stempelde ik op Highland Heather cardstock en knipte ik simpelweg uit. Een gouden strikje gemaakt met het Simply Elegant Trim is tenslotte toegevoegd als laatste afwerking.

The texts were stamped on Highland Heather cardstock and handcut. A little bow of some Simply Elegant Trim in Gold is added as a final finishing touch.


En dan te bedenken dat er nog veel meer manieren zijn om met dit gave materiaal te werken!

Can you imagine there are many more ways to use this lovely product?


Ik weet zeker dat je er in deze bloghop nog een aantal daarvan zult tegenkomen!

I am sure you will see some of these other techniques in this bloghop too!


Heel erg leuk dat je vandaag bij de Kijkkast bent komen kijken! Heb je vragen? Stel ze mij gerust! Onderaan dit bericht vind je een lijst met alle gebruikte producten, en deze zijn allen te bestellen bij de Kijkkast! Ik help je graag!
Dan is het nu tijd om verder te hoppen, de links naar de andere designers vind je hier onder! Heel veel plezier alvast, en hopelijk tot snel! XXX Annette💚

I really love the fact you visited de Kijkkast today! Please just ask when you have any questions! Below you will find a list of all the products I used. All new products can be ordered through de Kijkkast. I will be happy to help you!I now invite you to hop to the other designers to see what they made. Have fun, and feel free to visit de Kijkkast any time you like! XXX Annette💚

You are invited to the Inlinkz link party!

Click here to enter
Wat heb ik gebruikt:
Stempels: Queen Bee
Papier: Cardstock: Basic White, Thick Basic White, Basic Black, Highland Heather
            Designer Series Paper: Perfectly Penciled DSP
Inkt: Memento Black, Highland Heather, Versamark
Dies: Queen Bee dies
Embossingfolders: Basics 3D Embossingfolders (Online Only)
Stampin'Blends: Highland Heather
Embellishments: Gilded Leafing, Heat & Stick Powder, Simply Elegant Trim
Tools: Heat Tool, Embossing Additions Tool Kit, Stampin'Cut & Emboss Machine, Blending Brushes, Take Your Pick Tool




Slimme tips en info over de UITLOOPARTIKELEN! Klik HIER


Eerstvolgende (MEE)besteldagen
Maandag 3 april 19.00 uur
Maandag 10 april 19.00 uur





Gebruik in APRIL de hostcode QCT2MNDU als je online bestelt zodat ik je een bedank-kadootje kan geven!
Bij een bestelling vanaf 100 euro krijg je deze maand gratis een pakje Regenboog Diamantjes twv 9,75 euro


NIEUW!
ONLINE ONLY-PRODUCTEN!
Volop nieuwe items, die niet in de catalogi staan!
(Klik op de afbeelding om het aanbod te bekijken!)
   



💓De allerbeste DEAL: Het Stampin'Up! Startpakket!💓
Kies voor 175 euro en betaal slechts 129 euro
minimaal 20 procent korting op volgende bestellingen
Gratis toegang VIP Lounge!
Lees HIER alles!


NIEUWE KIJKKAST WORKSHOPS!!
Check >>>HIER<<< het nieuwe workshopprogramma voor de komende tijd!!!



Catalogus aanvragen:

Wil jij de dikke Jaarcatalogus, of de nieuwste Minicatalogus ontvangen? Vraag ze nu bij mij aan!
Klik HIER voor alle info!



en spaar voor gratis producten!
***Met diverse Clubvoordelen ;o)***



Binnenkort bij Stampin'Up!  De grote Colour Refresh!
Verdwijnende kleuren EN nieuwe kleuren!
Je leest het HIER!

2 opmerkingen :

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!