donderdag 30 maart 2023

Mijn beste tips voor slim bestellen, optimaal voordeel EN bekendmaking Uitloopartikelen!

 In deze blogpost deel ik zoveel mogelijk "slimme info" over de Uitlopende artikelen. Dit zijn de artikelen uit de catalogus die niet meer terug zullen keren in volgende catalogi!

Dit gaat namelijk deze keer anders dan gewoonlijk!
*Ten eerste omdat deze keer niet 1 maar 2 catalogi tegelijkertijd uitlopen, zowel de jaarcatalogus als de mini catalogus.
*Maar ook omdat we deze keer de uitlooplijsten enkele dagen van te voren krijgen, zodat je je er op kunt voorbereiden.
*En tenslotte ook omdat deze keer bij het ingaan van de nieuwe jaarcatalogus ook de Colour Refresh plaatsvindt, en er dus vele kleuren uit de collectie zullen gaan. Hierover heb ik al uitgebreid verteld in DEZE blogpost.

Net als altijd geldt zodra de uitlooplijsten bekend zijn: OP IS OP!
Met ingang van 4 april aanstaande geldt bovendien dat vanaf dan een deel van de artikelen met korting nog besteld kunnen worden. Dit veroorzaakt gewoonlijk een enorme drukte op de website waardoor veel dingen op dat moment op zullen raken en er dus veel mensen misgrijpen.

Wat is verstandig: Wachten of nu actie ondernemen?

Maar er is dus reden om jullie wat advies te geven. Ik denk immers altijd graag met jullie mee, en gun jullie voordeel EN een kans om gewenste items nog te bemachtigen. Daarvoor dus deze blogpost!

Onderaan deze blogpost vind je de links naar de lijsten met uitloopartikelen, en hiervan zal ik in het komende weekend ook nog een video maken. 

Er zijn echter ook bijzondere en onmisbare artikelen bij waarvan ik vermoed dat deze al VOOR  4 april op zullen zijn en ik raad je eerlijk gezegd aan deze dus nog VOOR die tijd te bestellen! Het zijn namelijk echte Must Haves! 

Enkele voorbeelden daarvan zijn:

*De Stamparatus,

*De foammat, magneten en alle andere aanvullende onderdelen en aanvullingen bij de Stamparatus!

*De Layering Circles Dies en andere basisstansen.

*De Watercolour Pencils - Assortment 1 (aangezien daar diverse uitlopende kleuren in zitten!)

*Alle inkten, cardstocks, refills en Stampin'Blends in de uitlopende kleuren.

*Die ene stempelset, die je al een poos op het oog hebt en ECHT niet wilt missen...

*En let ook op alle uitloopartikelen die in mijn webwinkel staan met de vermelding Low Inventory/beperkte voorraad! Deze halen waarschijnlijk niet 4 april!

Ook al zijn sommige items vanaf 4 april met korting verkrijgbaar, raad ik je toch aan de dingen die je ECHT NIET wilt missen nog voor die tijd te bestellen, aangezien van dergelijke populaire items de voorraad waarschijnlijk al voor 4 april op zal zijn aangezien er op 4 april een enorme run zal zijn op de website! Het is aan jou of je bij deze items het risico wilt nemen, ik geef je slechts mijn welgemeende eerlijke advies!

Kort gezegd: Ga NU voor de dingen bovenaan je lijstje, en de onmisbare items, en kijk vanaf 4 april naar leuke koopjes die wat lager op je lijstje staan.

Er zijn voldoende items waarmee je het risico van wachten kunt nemen, maar als mede stempelliefhebber en fan van koopjes zou ik de echte basisitems en mijn grote favorieten dus echt nu al bestellen.

Extra slim: Bestel je uiterlijk op 31 maart kun je je bestelling bovendien gebruiken om nog een van de gratis Surprisetassen (alleen geldig bij de Kijkkast!) met een waarde van maar liefst 50 of 100 euro te bemachtigen, en de waarde daarvan is sowieso groter dan welke korting dan ook ;o)

Nu nog bestellen voor de oude prijzen: 

Ook zullen bij de start van de catalogus enkele onontkoombare prijsverhogingen plaatsvinden. Mocht je dus optimaal en slim willen investeren, kan het handig zijn deze items snel nog aan te schaffen, nu het nog voor de oude prijs kan! Ik  noem ze niet allemaal, alleen enkele die ik als echte basics beschouw, en die veel gebruikt worden, en waarmee je dus optimaal profiteert door ze nu nog voor de oude prijs te bestellen.

Slimme aankopen ivm komende prijsstijgingen zijn naar mijn idee:

*Pakken cardstock in de kleuren die jij graag gebruikt (of die bij jou bijna op zijn) 

*Alle Clearblocks ( het moment om je verzameling compleet te maken of je collectie te starten!)

*Platen voor de Cut & Embossmachine, en de Mini  Cut & Embossmachine (het is sowieso verstandig altijd een reserveset in huis te hebben en het kan nu nog voor de oude prijs)

*Plakmiddelen ( goede plakmiddelen zijn onmisbaar, en deze van Stampin'Up zijn bovendien zuinig in gebruik!)

*Stampin'Blends (maak nog voor de huidige prijzen je verzameling compleet of schaf een extra set aan van je meestgebruikte kleuren)

Ik ga zelf sowieso vooral mijn voorraad cardstock en lijm nog even goed aanvullen!

Welke producten gaan er verdwijnen?

Hierbij vind je de links naar de complete uitlooplijsten!

Vind je het fijn de items te ZIEN om makkelijker te kiezen? Ik ga in het komende weekend nog een doorloopvideo maken waarin ik in de catalogi laat zien wat er verdwijnt en welke korting gaat gelden miv 4 april! Dan kun je op tijd je wensenlijstje compleet maken!

(deze video is inmiddels geplaatst, je vindt deze HIER)

Klik HIER voor de lijst met uitloopartikelen uit de jaarcatalogus!


Klik HIER voor de lijst met uitloopartikelen uit de Mini Catalogus!

En ik herhaal nog maar eens: Alle kortingen gelden miv 4 april, en voor alles geldt: Op is op!

Ik hoop met deze tips je van dienst te zijn geweest! Het leek me zinvol, eerlijk EN prettig  je tijdig te informeren en je te voorzien van tips die ik zelf ook graag zou willen hebben!\

Wil jij iets aanschaffen?

***Wil je nog in maart bestellen? Gebruik tm 31 maart  DEZE LINK naar mijn webwinkel!

***Bestel je tussen 1 en 30 april? Gebruik dan DEZE LINK naar mijn webwinkel!

Heb je vragen of wil je hulp bij je bestelling, mag je natuurlijk altijd even contact opnemen!

Veel plezier en succes en graag tot snel!

AnnetteXXX

            



De Kijkkast TIEN jaar! Vier het feest mee!
Van 17 t/m 31 maart GRATIS GEVULDE SUPRPRISETASSEN bij je bestelling!
(verkoopwaarde: 50 of 100 euro!!!)
Lees er HIER alles over!

Slimme tips en info over de UITLOOPARTIKELEN! Klik HIER


Eerstvolgende (MEE)besteldagen
Maandag 3 april 19.00 uur
Maandag 10 april 19.00 uur




Gebruik in MAART de hostcode BKE4NMDK als je online bestelt zodat ik je een bedank-kadootje kan geven!
Bij een bestelling vanaf 100 euro krijg je deze maand gratis een pakje Flat Adhesive Backed Pearls twv 11 euro!

NIEUW!
ONLINE ONLY-PRODUCTEN!
Volop nieuwe items, die niet in de catalogi staan!
(Klik op de afbeelding om het aanbod te bekijken!)
   



💓De allerbeste DEAL: Het Stampin'Up! Startpakket!💓
Kies voor 175 euro en betaal slechts 129 euro
minimaal 20 procent korting op volgende bestellingen
Gratis toegang VIP Lounge!
Lees HIER alles!


NIEUWE KIJKKAST WORKSHOPS!!
Check >>>HIER<<< het nieuwe workshopprogramma voor de komende tijd!!!



Catalogus aanvragen:

Wil jij de dikke Jaarcatalogus, of de nieuwste Minicatalogus ontvangen? Vraag ze nu bij mij aan!
Klik HIER voor alle info!



en spaar voor gratis producten!
***Met diverse Clubvoordelen ;o)***



Binnenkort bij Stampin'Up!  De grote Colour Refresh!
Verdwijnende kleuren EN nieuwe kleuren!
Je leest het HIER!

Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!