vrijdag 3 maart 2023

Lieve lentekaart met Playing in the Rain


Er zat een ideetje in mijn hoofd, en dat wilde er uit! Gisteravond ben ik er dus even voor gaan zitten!

 
En het is gelukt! Wat een liefje is het geworden!


Een heerlijk dartelend lenteplaatje, voor een mooie dag!


Ik gebruikte er deze geweldige Playing in the Rain set voor! Nou, op deze kaart is geen regen te bekennen hoor!


Het konijntje en de bloemen stempelde ik, kleurde ik in met Stampin'Blends en stanste ik daarna uit met de bijpassende stansen!


Als ondergrond gebruikte ik schattig ruitjespapier. Door het tafereeltje in het midden te plaatsen krijgt het DSP het effect van een frame, een fotolijstje, als het ware.


Dit schattige papier komt uit dit pak Country Gingham DSP, oftewel hett Rustieke Ruiten designpapier.
Net als de Playing in the Rain set is dit papier te vinden in de Mini Catalogus!


Door de Paper Piecing techniek toe te passen kreeg het konijntje een jasje in hetzelfde lieve ruitje!


Wat Sheer Ribbon en een paar Sequins zorgen voor een subtiele finishing touch!


En zo past alles weer helemaal bij elkaar! Het konijntje dartelt en springt door het bloemenveld. 
Op en top lente!



Met deze kaart doe ik meteen aan drie challenges mee. De schets komt van deze Sketch Challenge van The Paper Players, en het lentethema komt van deze Challenge van Global Design Project, en ook van deze Challenge van Paper Craft Crew!


Een lief kaartje, voor een lief persoon die een blije dag te vieren heeft, of die ik een blije dag toewens! Zulke kaartjes kun je niet genoeg in voorraad hebben wat mij betreft. Er zijn genoeg mensen die ik dat van harte wens! Ik denk dan ook dat deze heel snel op de bus zal gaan!

Wat heb ik gebruikt:
Stempels: Playing in the Rain
Papier:Cardstock: Basic White, Flirty Flamingo, Mint Macaron, Thick Basic White
DSP: Country GIngham DSP
Inkt: Memento Black, Mint Macaron, Flirty Flamingo
Dies: Playing in the Rain Dies
Stampin'Blkends: Petal Pink, Flirty Flamingo, Smoky Slate
Embellishments: Sheer Ribbon Pool Party, For Everything Fancy Sequins
Tools: Blending Brushes, Stampin'Cut & Emboss Machine, Take Your Pick Tool, Paper Snips

Tot snel!
Annette


NIEUW!
ONLINE ONLY-PRODUCTEN!
Volop nieuwe items, die niet in de catalogi staan!
(Klik op de afbeelding om het aanbod te bekijken!)
   


Eerstvolgende (MEE)besteldagen
Maandag 6 maart 19.00 uur
Maandag 13 maart 19.00 uur




Gebruik in MAART de hostcode BKE4NMDK als je online bestelt zodat ik je een bedank-kadootje kan geven!
Bij een bestelling vanaf 100 euro krijg je deze maand gratis een pakje Flat Adhesive Backed Pearls twv 11 euro!



πŸ’“De allerbeste DEAL: Het Stampin'Up! Startpakket!πŸ’“
Kies voor 175 euro en betaal slechts 129 euro
minimaal 20 procent korting op volgende bestellingen
Gratis toegang VIP Lounge!
Lees HIER alles!


NIEUWE KIJKKAST WORKSHOPS!!
Check >>>HIER<<< het nieuwe workshopprogramma voor de komende tijd!!!



Catalogus aanvragen:

Wil jij de dikke Jaarcatalogus, of de nieuwste Minicatalogus ontvangen? Vraag ze nu bij mij aan!
Klik HIER voor alle info!



en spaar voor gratis producten!
***Met diverse Clubvoordelen ;o)***

4 opmerkingen :

  1. I love this spring card! The colors are perfect for it! Thanks for playing over at the Paper Players Challenge

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh your little bunny dancing in his gorgeous cluster of flowers is absolutely adorable. Wonderful job paper piecing his jacket, too. So glad you shared this beauty with us at the Paper Players this week
    Jaydee

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Such a happy springlike card, can you provide the paper measurements? Thank you for sharing!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!