dinsdag 14 maart 2023

Zo ontzettend blij..... Met Blij en Bloemrijk!

Heerlijk.... even een bloemrijke kaart vandaag! 


Prachtige bloemen kunnen immers altijd!
En met een leuke boodschap er bij, is het een heerlijk, positief geheel!


Het werd deze keer een kaart met een romantische uitstraling, en een vleugje Shabby Chic.


Voor de bloemen, blaadjes en gedetailleerde cirkel gebruikte ik dit productpakket, bestaande uit de Blij en Bloemrijk stempelset en de bijpassende stansen! Een van de prachtige nieuwe items in de Online Only serie. Deze producten kom je niet tegen in de catalogi, maar vind je alleen Online! Klik HIER maar eens om het complete aanbod te bekijken!

In > deze blogpost< vertelde ik meer over deze Online Only artikelen, met uitleg er bij!


De bloemen en blaadjes kleurde ik na het stempelen subtiel in. Ik schikte ze na het uitstansen op de prachtige uitgestanse cirkel, die hier en daar subtiel onder de bloemen uitpiept.


In de set zitten diverse leuke teksten, en wat fijn, ze zijn in het Nederlands! Ik koos een tekst uit die ik op een reststookje cardstock stempelde, en daar maakte ik met de Banners Pick a Punch vervolgens een mooi bannertje van!


Voor zowel de achtergrond als het label gebruikte ik het Hello Irresistible DSP, en ook dit is een Online Only product!

Ik heb de randjes deze keer lekker "oud"gemaakt door te inkten, te stempelen en ruw te maken. Dat geeft een shabby touch aan het geheel.

Stempels, stansen en DSP komen allen uit het Bloemrijke Bladen Productpakket. Een prachtige, bijzondere, artistieke en ietsje romantische serie! Heerlijk als alles zo goed bij elkaar past!


Het prachtige label maakt ik met de Very Best Trio pons! Hiermee kun je elk stuk papier, ongeacht de maat, in een prachtig label veranderen.

Met de Best Label Pons maakte ik een "topper" op het label, door een geponst etiketje dubbel te vouwen en er omheen te plakken. Met een stukje lint werkte ik het af.

Zulke kleine details maken het net even af!


Bij de stijl en kleuren past de zachte glans van de Pearls basic Jewels, wonderlijk goed. Ik heb er dan ook lekker veel gebruikt op deze kaart!

Ook de opengewerkte blaadjes die ik er tussen heb gestoken staan er goed bij. Het geeft een mooi gelaagd effect!


Met deze kaart doe ik weer gezellig mee aan een challenge.... Je herkent vast deze Sketch van Paper Craft Crew er wel in!

Ik houd er van iemand zomaar even te verrassen met een lieve kaart! Het is altijd leuk om iemand te zeggen hoe blij je met haar bent toch?

Naar wie zou jij deze kaart met lieve boodschap sturen?

Wat heb ik gebruikt:
Stempels: Blij en Bloemrijk (Online Only)
Papier: Cardstock: Basic White, Thick Basic White
             DSP: Hello Irresistible DSP (Online Only)
Inkt: Soft Sea Foam, Pretty Peacock (Binnenkort verkrijgbaar!)
Dies: Irresistible Blooms Dies (Online Only)
Pons: Very Best Trio Pons, Best Label Pons, Banner Pick a Punch
Embellishments: Pearls Basic Jewels, Seam Binding Ribbon
Blender Pens
Stampin'Blends: Soft Sea Foam
Tools: Stampin'Cut & Emboss Machine,  Blending Brushes, Sponge Daubers, Paper Snips

Tot snel!
Annette


NIEUW!
ONLINE ONLY-PRODUCTEN!
Volop nieuwe items, die niet in de catalogi staan!
(Klik op de afbeelding om het aanbod te bekijken!)
   


Eerstvolgende (MEE)besteldagen
Maandag 20 maart 19.00 uur
Maandag 27 maart 19.00 uur




Gebruik in MAART de hostcode BKE4NMDK als je online bestelt zodat ik je een bedank-kadootje kan geven!
Bij een bestelling vanaf 100 euro krijg je deze maand gratis een pakje Flat Adhesive Backed Pearls twv 11 euro!



πŸ’“De allerbeste DEAL: Het Stampin'Up! Startpakket!πŸ’“
Kies voor 175 euro en betaal slechts 129 euro
minimaal 20 procent korting op volgende bestellingen
Gratis toegang VIP Lounge!
Lees HIER alles!


NIEUWE KIJKKAST WORKSHOPS!!
Check >>>HIER<<< het nieuwe workshopprogramma voor de komende tijd!!!



Catalogus aanvragen:

Wil jij de dikke Jaarcatalogus, of de nieuwste Minicatalogus ontvangen? Vraag ze nu bij mij aan!
Klik HIER voor alle info!



en spaar voor gratis producten!
***Met diverse Clubvoordelen ;o)***








 



1 opmerking :

  1. Wat een prachtige kaart! Ik zou ze naar mezelf sturen, te mooi om weg te doen :-) De set stempels en stansen heb ik op mijn verlanglijstje staan, ook de kleuren zijn prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!