donderdag 2 maart 2023

Blij voor je - met Blij en Bloemrijk! En.... spannend nieuws!


In >Deze post<  vertelde ik over de nieuwe serie producten die we in de collectie hebben, de Online Only producten!


Online Only producten staan niet in de catalogus, maar zijn alleen in mijn Online Winkel te vinden!


Enkele van deze producten heb ik al in huis, en oh wat zijn ze prachtig! 
Ik ben er meteen mee aan de slag gegaan!


De hoofdrol op deze kaart wordt gespeeld door de Blij en Bloemrijk stempelset en de bijpassende stansen! En oh wat zijn die gaaf!


Zo stempelde ik de prachtige bloemen en blaadjes , die ik vervolgens uitstanste. Ook de opengewerkte blaadjesstansjes zitten in de set!


Net als de prachtige gedetailleerde borderrand, die ik hier in Basic White uitstanste!
Wat een blikvanger he!


De bloemen en blaadjes kregen een vleugje extra kleur met inkt en Blending Brushes, en de hartjes van de bloemen zette ik even aan met Stampin'Blends! Zo krijg je mooie subtiele kleurnuances in de prachtig vormgegeven bloemen.


Maar ook het schitterende Designpapier is een opvallend element van de kaart. Prachtige prints, en geweldige kleurcombinaties in dit Hello Irresistible DSP. Ook dit is een Online Only artikel!

Bij mijn kaart gebruikte ik een strook met groen en geel tinten en een prachtig bladmotief uit dit pak!


Ik stempelde er wat spettertjes op ( ook uit  de Blij en Bloemrijk Stempelset) en zette de randjes een ietsje aan.


De set zit vol met ontzettend leuke, bruikbare Nederlandstalige teksten, in een heerlijk, zwierig lettertype! Ik stempelde dit tekstje op een strookje waar ik met de Happy Labels Pick a Punch een mooi labeltje van maakte. Deze stak ik tussen de bloemen.


En ook de afwerking is  helemaal in stijl. Deze Loose Frosted Dots zijn qua kleuren perfect afgestemd op het DSP maar doen het natuurlijk ook bij ander papier heel goed!

Voor deze kaart koos ik de dots in de geel en groentinten uit. Met de Take Your Pick Tool zijn ze heel makkelijk op te pakken en precies op het goede plekje te plaatsen. Ideaal!


Dat al deze items zo mooi met elkaar combineren is natuurlijk geen toeval!



Stempels, stansen, designpapier EN dots komen allemaal uit deze serie, de Bloemrijke Bladen collectie! Al deze producten zijn los te bestellen, maar ook samen als pakket! Deze, en alle andere Online Only producten, kun je HIER bekijken!


Deze items zijn allen tijdelijk verkrijgbaar!

Ik vind het een geweldige collectie!

Ook de kleurcombinaties in de serie zijn geweldig! In het papier zitten de kleuren:
Daffodil Delight, Flirty Flamingo, Lost Lagoon, Petal Pink, Pretty Peacock, Soft Sea Foam

SPANNEND NIEUWS!!!

Heb je het gezien?  Er zitten een aantal nieuwe kleuren in deze serie verstopt.... Nou ja nieuwe, het zijn eigenlijk oude bekenden! Lost Lagoon en Pretty Peacock zijn In Colors uit vorige jaren die terug gaan komen. Yay!
Gisteravond is bekend geworden dat er met ingang van de nieuwe catalogus een herziening van onze kleurcollecties zal komen. Zo eens in de vijf jaar is er zo'n verfrissingsronde zodat we altijd up to date blijven.
Er zullen een aantal nieuwe kleuren bij komen, en er zullen kleuren uit de collectie verdwijnen! Altijd een superspannend moment, ook voor mij! Want ik weet nog niet welke kleuren er gaan verdwijnen, en afscheid nemen van kleuren doet altijd een beetje pijn.....

Dus als ik je een tip mag geven, ga dan nog even door je voorraad en zorg dat je voldoende inkt, papier, refills ed hebt van je favoriete kleuren, want als de huidige voorraad in het StampinÚp!magazijn op is, worden de verdwijnende kleuren niet meer bijgemaakt!


Maar ik weet zeker dat ook deze keer deze verandering weer goed zal zijn! Kijk alleen maar eens naar de kleurcombinatie in deze collectie. Echt de moeite waard dus!

Online Only items vind je dus alleen Online, maar kunnen ook gewoon meebesteld worden met mijn wekelijkse (mee)bestelling, op maandag!

Dit was mijn kaart, en dit was het spannende nieuws voor vandaag! Ik hoop dat je het weer de moeite waard vond!

Wat heb ik gebruikt:
Stempels: Blij en Bloemrijk (Online Only)
Papier: Cardstock: Basic White, Daffodil Delight
            DSP: Hello Irresitible 6 x 6 inch Designer Series Papier (Online Only)
Inkt:Pretty Peacock (binnenkort verkrijgbaar), Daffodil Delight
Dies: Irresistible Blooms Dies
Pons: Happy Labels Pick a Punch
Embellishments: Loose Frosted Dots (Online Only)
Stampin'Blends: Daffodil Delight
Tools: Stampin'Cut & Emboss Machine, Blending Brushes, Take Your Pick Tool

Tot snel!
Annette

NIEUW!
ONLINE ONLY-PRODUCTEN!
Volop nieuwe items, die niet in de catalogi staan!
(Klik op de afbeelding om het aanbod te bekijken!)
   


Eerstvolgende (MEE)besteldagen
Maandag 6 maart 19.00 uur
Maandag 13 maart 19.00 uur




Gebruik in MAART de hostcode BKE4NMDK als je online bestelt zodat ik je een bedank-kadootje kan geven!
Bij een bestelling vanaf 100 euro krijg je deze maand gratis een pakje Flat Adhesive Backed Pearls twv 11 euro!



💓De allerbeste DEAL: Het Stampin'Up! Startpakket!💓
Kies voor 175 euro en betaal slechts 129 euro
minimaal 20 procent korting op volgende bestellingen
Gratis toegang VIP Lounge!
Lees HIER alles!


NIEUWE KIJKKAST WORKSHOPS!!
Check >>>HIER<<< het nieuwe workshopprogramma voor de komende tijd!!!



Catalogus aanvragen:

Wil jij de dikke Jaarcatalogus, of de nieuwste Minicatalogus ontvangen? Vraag ze nu bij mij aan!
Klik HIER voor alle info!



en spaar voor gratis producten!
***Met diverse Clubvoordelen ;o)***


1 opmerking :

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!