woensdag 1 maart 2023

MAART-nieuws bij de Kijkkast, nieuwe producten, en een feestje!

Zo zeg!
En dan..... is het al weer maart!

De maand waarin de lente begint, maar ook de maand NA de Sale-A-Bration!

De maand waarin de Kijkkast tien jaar bestaat en een feestje viert!

En een maand met een spannende serie NIEUWE producten!

In deze post vertel ik er alles over!


Nieuw! Online Only producten!

Met ingang van vandaag is een nieuwe serie producten verkrijgbaar. Producten die je niet zult terugvinden in een catalogus, maar die alleen ONLINE te vinden zullen zijn!

Op deze manier kan Stampin'Up! ons blijven verrassen. Een catalogus kent immers zeker twee jaar voorbereidingstijd. Daardoor is het lastig op korte termijn iets in te voegen. 
Maar Online is het makkelijk ook op actuele omstandigheden, trends ed in te spelen, en ons te blijven voorzien van mooie, vernieuwende stempelproducten!


De producten zullen tijdelijk verkrijgbaar zijn, en er is een speciale afdeling in de online webwinkel voor ingericht, waarin je alle Online Only items zult kunnen vinden!


Stempels, waaronder ook een geweldige Nederlandse set, stansen, papier, embellishments... en zelfs een complete Suite Collectie...
Er zitten absolute musthaves bij! ( ik heb al wat items in huis!πŸ’”)

.. en ook is er bijvoorbeeld deze geweldige Kaleidoscope KIT! bijgekomen!


Echt van alles wat, en voor elk wat wils. Hier tussen de tekst vind je al een aantal sneak peeks!


En... er zijn heel veel items die perfect combineren met producten uit de huidige catalogi! Heel handig EN leuk om zo weer nieuwe combinaties te maken met items die je misschien al hebt!


En er komen ook wel eens oude bekenden terug, zoals deze ontzettend handige, en altijd populaire cirkelponsen van 13/4 en 2 inch! Je kunt op deze foto's klikken voor meer informatie over deze ponsen!
Wat superfijn zeg! Dit zijn ook echte musthave's! Zo prettig om snel even te gebruiken! IDEAAL!


Om alle ONLINE ONLY producten te bekijken (en wie weet meteen te bestellen) 
kun je hier klikken!
OF, klik op de bovenstaande afbeelding!

Je kunt zelf direct deze producten Online bestellen, maar meebestellen met mijn wekelijkste verzamelbestelling kan natuurlijk ook!

(Je vindt de afbeelding ook altijd in de rechterkantlijn van dit blog. Lekker makkelijk terug te vinden!)


Kadootje van de maand!

Ook deze maand heb ik weer een leuk Hostkadootje gekozen. Deze keer een pakje Flat Adhesive Backed Pearls twv 11 euro. Je krijgt dit kado bij een Online Bestelling vanaf 100 euro indien je daarbij mijn maandelijkse Hostcode gebruikt. 
Bedraagt jouw Online bestelling meer dan 200 euro, gebruik dan niet de Hostcode, aangezien je dan Rewards krijgt, waarvoor je zelf gratis stempelkadoos mag uitkiezen!

Bestel je mee met een meebestelling regel ik de hostcode natuurlijk voor je en krijg je ook dit kado.
Deze platte parels glanzen prachtig en zijn heel bijzonder van vorm. Echt een blikvanger op je kaarten!

Party time, de Kijkkast bestaat 10 jaar!

Ja het is echt waar, deze maand, op 17 maart om precies te zijn, bestaat de Kijkkast tien jaar! Ik heb begrepen dat dat best bijzonder is, er zijn immers niet heel veel NL demonstrators die al zo lang achtereen demo zijn!

Ik vind het echt reden voor een feestje, en heb daarvoor een reeks leuke plannen, waarbij ik vooral mijn klanten in het zonnetje wil zetten, want zonder hen kan ik immers niet blijven doen wat ik doe! En zonder hen was ik niet gekomen waar ik nu ben, maar vooral was het zonder hen veel minder leuk geweest. Ben je dus klant bij de Kijkkast, of wil je dat worden, houd dan zeker deze pagina in de gaten, want het is de moeite zeker waard!

Lentetijd!

Als je naar de temperatuur kijkt zou je het niet meteen denken, maar vandaag is de meteorologische lente begonnen. De natuur verraadt het al wel een beetje.... Ik zie al heel wat knoppen in de tuin verschijnen, de narcisjes staan al volop in bloei, en de winkels staan vol met leuke paas items.

Tijd voor lente achtige projecten! Het is immers superleuk om ook met je stempelen met de tijd van het jaar mee te gaan! Ook staan er diverse lenteachtige workshops in de planning! Heb je de workshopagenda al gecheckt? Hier en daar is er nog een plekje vrij en ik zou het superleuk vinden je aan de workshoptafel te mogen verwelkomen!

Ik denk dat dit een heel leuke maand gaat worden! Geniet je mee? Gezellig!

Tot snel,

Annette


NIEUW!
ONLINE ONLY-PRODUCTEN!
Volop nieuwe items, die niet in de catalogi staan!
(Klik op de afbeelding om het aanbod te bekijken!)
   


Eerstvolgende (MEE)besteldagen
Maandag 6 maart 19.00 uur
Maandag 13 maart 19.00 uur




Gebruik in MAART de hostcode BKE4NMDK als je online bestelt zodat ik je een bedank-kadootje kan geven!
Bij een bestelling vanaf 100 euro krijg je deze maand gratis een pakje Flat Adhesive Backed Pearls twv 11 euro!



πŸ’“De allerbeste DEAL: Het Stampin'Up! Startpakket!πŸ’“
Kies voor 175 euro en betaal slechts 129 euro
minimaal 20 procent korting op volgende bestellingen
Gratis toegang VIP Lounge!
Lees HIER alles!


NIEUWE KIJKKAST WORKSHOPS!!
Check >>>HIER<<< het nieuwe workshopprogramma voor de komende tijd!!!



Catalogus aanvragen:

Wil jij de dikke Jaarcatalogus, of de nieuwste Minicatalogus ontvangen? Vraag ze nu bij mij aan!
Klik HIER voor alle info!



en spaar voor gratis producten!
***Met diverse Clubvoordelen ;o)***


Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!