maandag 13 maart 2023

Sending Well Wishes - Bloghop Stempel Schatten



Hallo en welkom bij deze Bloghop van de Bloghopgroep Stempel Schatten! Deze groep gaat de verborgen/vergeten schatten uit de catalogi ontdekken en in het zonnetje zetten! Er zijn namelijk af en toe sets die je maar heel weinig voorbij ziet komen terwijl het toch echte pareltjes zijn!

Een goede reden om daar met deze groep iets aan te doen!



Deze keer gingen we aan het werk met een schets en maakten we allemaal een vierkante kaart!



En op deze kaart gebruikten we bovenstaande indeling, met drie vierkanten en een banner!
Een mooie schets, waarmee je vele kanten op kunt!

Een vierkante kaart is sowieso heel erg leuk om te maken, vind ik! Je kunt dan ook diverse vierkante voorbeelden op dit blog vinden!



Ik maakte er deze keer een (in meer opzichten) "waterige" kaart mee!



De Stempel Schat die ik hiervoor tevoorschijn haalde is deze superleuke, en superoriginele set A Fish & a Wish! een prachtig vormgegeven set, met fraai afgebeelde visjes en extra onderdelen. Met de bijpassende pons is de set supermakkelijk in gebruik!

De stempels hebben ontzettend veel details (het is dan ook een distinktive set),  en hebben een heel bijzondere stijl!

Deze set is te vinden in onze jaarcatalogus, en je kunt de set met pons ook samen als voordeelpakket bestellen. De prijs is trouwens ook nog eens erg leuk, namelijk slechts 44 euro, voor de stempels EN pons samen!


Ik begon mijn project met het stempelen en heat embossen van de waterplanten en vissen op de vierkantjes die ik met de Stylish Shapes Dies had uitgestanst uit Shimmery White Cardstock. Daardoor gaan de visjes sowieso al prachtig glanzen, maar het zorgt er ook voor dat je er rustig overheen kunt gaan met Pool Party inkt die ik met de Water Painter aanbracht. Waar de visjes en planten zitten hecht dit niet, dit noemen we ook wel het Emboss Resist effect.



De vierkantjes zette ik aan de randjes nog even aan met inkt en een Sponge Dauber, en ik paste Faux Stitching toe op de stikselrandjes, waarna ik ze op Basic White Cardstock vierkantjes plakte.

Nadat ik ook op het achtergrond paneel wat golfjes en plantjes had gestempeld, plakte ik de gemaakte vierkantjes daar op! Zo verbind je alles weer met elkaar!



Daarna stempelde ik nog meer visjes, zowel op Basic White als op Mango Melody cardstock. En vervolgens ponste ik ze allemaal uit. Met de superleuke pons is dat natuurlijk zo gedaan!



Op deze foto kun je een beetje zien dat ik de op Basic White gestempelde visjes nog van een mooi glossy laagje voorzag door zachtjes met de Versamark inkt op de uitgeponste visjes te deppen, daarna er Clear Embossingpoeder over te strooien en dit te verhitten. En hoplakee, daar zijn de prachtig glanzende visjes!



Tenslotte was het tijd voor de afwerking! Lint vond ik hier wat te overstemmend, dus ik ging op zoek en ontdekte dat een uitgerafeld draadje van het Frayed Ribbon White precies was wat ik zocht. Fijntjes, en fluffy!

Tussen de visjes, die ik verhoogd opgeplakt had, plakte ik wat Sequins in groen en goud tinten. Ideaal dat er in de For Everything Fancy Sequins zo heerlijk veel mooie vormpjes en kleurtjes zitten!



De tekst zit ook in de set, net als vele andere leuke tekstjes, en met de Banner Pick a Punch maakte ik er een leuk, dubbel bannertje van.

En zo is de kaart dan klaar om naar iemand te sturen die zich niet oke voelt en/of ziek is. Hopelijk voelt de ontvanger van deze kaart zich snel weer "als een vis in het water"!

Ik vond het heerlijk weer eens met deze leuke, grappige, en mooie set aan de slag te gaan! Ik laat hem nog even op mijn tafel liggen, want ik heb natuurlijk weer nieuwe inspiratie gekregen!



Dit was dan weer mijn bijdrage voor deze keer, ik hoop dat je het leuk vond! Dank voor je bezoek aan de Kijkkast!

Vergeet niet om de bijdragen van de andere designers van team Stempel Schatten te bekijken ;o) Wij voorzien je samen graag van leuke ideetjes en nieuwe inspiratie! Alle links vind je hier onder!De lijst met gebruikte producten heb ik ook toegevoegd. Alle producten zijn natuurlijk weer te bestellen bij de Kijkkast!

Veel plezier bij je vervolg van de hop, en heel graag tot snel! XXX Annette💚

Wat heb ik gebruikt:
Stempels: A Fish & A Wish, 
Papier: Cardstock: Pool Party, Pear Pizzazz, Mango Melody, Basic White, Shimmery White
Inkt: Pool Party, Pear Pizzazz, Mango Melody, Pumpkin Pie, Versamark
Pons: Fish Builder pons, Banner Pick a Punch
Dies: Stylish Shapes Dies
Embellishments: Embossingpowder Clear,Frayed Ribbon White, For Everything Fancy Sequins
Stampin'Write Marker Pool Party
Toopls: Stampin'Cut & Emboss Machine, Heat Tool, Embossing Additions Tool kit, Water Painters, Sponge Daubers




NIEUW!
ONLINE ONLY-PRODUCTEN!
Volop nieuwe items, die niet in de catalogi staan!
(Klik op de afbeelding om het aanbod te bekijken!)
   


Eerstvolgende (MEE)besteldagen
Maandag 20 maart 19.00 uur
Maandag 27 maart 19.00 uur




Gebruik in MAART de hostcode BKE4NMDK als je online bestelt zodat ik je een bedank-kadootje kan geven!
Bij een bestelling vanaf 100 euro krijg je deze maand gratis een pakje Flat Adhesive Backed Pearls twv 11 euro!



💓De allerbeste DEAL: Het Stampin'Up! Startpakket!💓
Kies voor 175 euro en betaal slechts 129 euro
minimaal 20 procent korting op volgende bestellingen
Gratis toegang VIP Lounge!
Lees HIER alles!


NIEUWE KIJKKAST WORKSHOPS!!
Check >>>HIER<<< het nieuwe workshopprogramma voor de komende tijd!!!



Catalogus aanvragen:

Wil jij de dikke Jaarcatalogus, of de nieuwste Minicatalogus ontvangen? Vraag ze nu bij mij aan!
Klik HIER voor alle info!



en spaar voor gratis producten!
***Met diverse Clubvoordelen ;o)***

7 opmerkingen :

  1. Wat weer een supergave kaart, en ook zo'n supergave set! Heeft veel te weinig aandacht gekregen, leuk dat jij hem in het zonnetje zet!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow Annette, this is amazing! All the techniques are so well implemented. Just stunning!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart met heel veel techniekjes erin! Dat heb je weer mooi gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een geweldige kaart Annette, zoveel te zien en zoveel technieken gebruikt vond deze set maar niets maar nu denk ik hij is toch onwijs mooi. djw voor de inspiratie, groetjes yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een gave kaart! Deze stempelset ken ik eigenlijk niet. Zegt al genoeg, denk ik.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!