zondag 2 april 2023

Catalogusvideo! Alle uitlopende producten en kortingen en tips - Mini Catalogus en Jaarcatalogus

 In de nacht van 3 op 4 april, om 00.00 start de grote Laatste Kans verkoop van alle Uitlopende artikelen uit de Jaarcatalogus EN de Minicatalogus!

Eerder plaatste ik al de lijsten met uitlopende items, maar aangezien ZIEN veel duidelijker is dan LEZEN (en al helemaal als het van die heel kleine lettertjes zijn!) is hierbij een "doorbladervideo" waarin ik samen met jullie zowel de jaarcatalogus als de minicatalogus helemaal doorloop en bij beiden laat zien welke items er zullen vertrekken, en welke kortingen er gelden. De kortingen varieren van 10 tot maar liefst 60 procent!

Alhoewel ik geprobeerd heb het zo vlot mogelijk te doen, is het een uitgebreide video geworden, aangezien het ook heel veel is! Het zal echter heel veel verduidelijken, en ook deel ik een aantal handige tips bij het korting-shoppen!

Neem dus snel een pot koffie of thee, een pen, je catalogi en misschien meteen een notitieblokje, en bekijk deze video op je gemak! En daarna, heerlijk winkelen en je geliefde items bemachtigen. Onder deze video staan diverse links en verdere informatie!

VIDEO:




Alles op een rij:

*De kortingsprijzen gelden vanaf 4 april 00.00 uur t/m 1 mei, maar voor alles geldt, zolang de voorraad strekt. Op is echt op!

*Je maakt het meeste kans op je favoriete items als je zelf direct online bestelt!
Dat kan via deze link: >>>KIJKKAST WEBSHOP<<<

* Zorg van te voren voor een lijstje met bestelnummers, zodat je zo snel mogelijk je order kunt invoeren.

* De uitverkoop trekt altijd veel mensen aan. Is de website op een gegeven moment iets te druk, kom je in een wachtrij. Blijf in de buurt, en begin met  je order zodra je aan de beurt bent. Is er te lang geen activiteit als je aan de beurt bent, wordt je verbinding verbroken en vervalt je beurt. Zo heeft iedereen evenveel kans.

* Op het moment dat de uitverkoop start is er op mijn winkelsite een aparte "afdeling"waar je alle uitlopende artikelen bij elkaar ziet. Dit is ook een handige plek om later nog eens te kijken wat er nog is. Staat een artikel er niet meer tussen, is het uitverkocht. Op is echt op!

*Informatie over de grote Colour Refresh vind je HIER

* Wil je dat ik de bestelling voor je doe, dat kan ook, al zal ik iets minder snel zijn doordat ik dan meerdere bestellingen in een keer moet doen. Maar uiteraard ga ik mijn uiterste best voor je doen!!! Stuur voor deze optie een lijstje met artikelnaam, artikelnummers, aantal en prijs naar mij toe via een EMAIL. Ik ontvang dan vooraf je betaling, en mocht er onverhoopt iets niet voorradig meer zijn ontvang je dit bedrag uiteraard retour.

Heb je toch nog vragen, neem dan gerust even contact met me op! Ik help je altijd met plezier!

Tot snel (en veel shopplezier!)

Annette

Slimme tips en info over de UITLOOPARTIKELEN! Klik HIER


Eerstvolgende (MEE)besteldagen
Maandag 3 april 19.00 uur
Maandag 10 april 19.00 uur





Gebruik in APRIL de hostcode QCT2MNDU als je online bestelt zodat ik je een bedank-kadootje kan geven!
Bij een bestelling vanaf 100 euro krijg je deze maand gratis een pakje Regenboog Diamantjes twv 9,75 euro


NIEUW!
ONLINE ONLY-PRODUCTEN!
Volop nieuwe items, die niet in de catalogi staan!
(Klik op de afbeelding om het aanbod te bekijken!)
   



💓De allerbeste DEAL: Het Stampin'Up! Startpakket!💓
Kies voor 175 euro en betaal slechts 129 euro
minimaal 20 procent korting op volgende bestellingen
Gratis toegang VIP Lounge!
Lees HIER alles!


NIEUWE KIJKKAST WORKSHOPS!!
Check >>>HIER<<< het nieuwe workshopprogramma voor de komende tijd!!!



Catalogus aanvragen:

Wil jij de dikke Jaarcatalogus, of de nieuwste Minicatalogus ontvangen? Vraag ze nu bij mij aan!
Klik HIER voor alle info!



en spaar voor gratis producten!
***Met diverse Clubvoordelen ;o)***



Binnenkort bij Stampin'Up!  De grote Colour Refresh!
Verdwijnende kleuren EN nieuwe kleuren!
Je leest het HIER!











Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!