maandag 13 mei 2024

Nieuw leven met Nested Friends - Stempel Schatten Bloghop - Voorjaar in Zicht

 


Hallo en welkom bij deze Bloghop van de Bloghopgroep Stempel Schatten! Deze groep gaat de verborgen/vergeten schatten uit de catalogi ontdekken en in het zonnetje zetten! Er zijn namelijk af en toe sets die je maar heel weinig voorbij ziet komen terwijl het toch echte pareltjes zijn!

Een goede reden om daar met deze groep iets aan te doen!


Het thema is deze keer: Voorjaar in Zicht! Alles wat lente en voorjaar uitstraalt zul je dus tegenkomen. Leuk! Want dit is mijn favoriete jaargetijde!


Als extra uitdaging hebben wij er de opdracht aan vastgeplakt dat we de kleuren uit de Subtles-serie gaan gebruiken, de pastelkleuren dus!

Mijn Stempel Schat voor vandaag is de set Nested Friends! Een absoluut beeldschone set!

En ook gebruikte ik de bijpassende Nested Friends stansset.

De stempels en stansen hebben in een vorige catalogus gestaan, maar zijn nu, zolang de voorraad nog strekt, ook nog verkrijgbaar. Je kunt ze nu vinden in de Online Only afdeling!


Deze set is natuurlijk supertoepasselijk! In de tuin zie je hier nu letterlijk de vogels af en aan vliegen. In de bomen zijn nestjes gebouwd, en ook onze vogelhuisjes zijn weer bewoond! Binnenkort krijgen de minivogeltjes dus hun eerste vlieglessen!  Zo leuk, dat nieuwe leven!


De afbeeldingen van de tak, het nest en het vogeltje heb ik gestempeld en met Stampin'Blends ingekleurd. Vervolgens heb ik de gekleurde afbeeldingen uitgestanst.


Op het witte paneel stempelde ik ook een paar keer de tak om een mooie invulling van de achtergrond te maken. Het geeft extra diepte zo.

Daarop plaatste ik vervolgens de onderdelen, waarbij ik natuurlijk lekker veel Dimensionals gebruikte.


Maar voor ik de afbeeldingen opplakte wikkelde ik eerst nog wat bijpassend Bakers Twine om het paneel.


Vervolgens stanste ik met een van de extra stansjes in de set nog diverse extra blaadjes uit die ik hier en daar onder de onderdelen vandaan liet komen. Ik vind het altijd zo fijn als er van die extraatjes bij een set zitten! Daarmee maak je een kaart echt "af"!

De tekst knipte ik simpelweg uit, en verwerkte ik in het tafereeltje. Het vogeltjesthema past natuurlijk bij elke gelegenheid, zeker ook voor een verjaardagskaart! En daar heb ik er weer een aantal van nodig!


Jullie weten het inmiddels, ik houd er van om met inkt te spelen. Ook nu maakte ik met inkten in dezelfde tinten als die voor het inkleuren had gebruikt een bijpassende achtergrond voor mijn kaart. Zo verbind je alles weer mooi met elkaar.
Het is heerlijk dat je met de Stampin'Up!inkten zoveel mogelijkheden hebt!


Dit was dan weer mijn bijdrage voor deze keer, ik hoop dat je het leuk vond! Dank voor je bezoek aan de Kijkkast!

Vergeet niet om de bijdragen van de andere designers van team Stempel Schatten te bekijken ;o) Wij voorzien je samen graag van leuke ideetjes en nieuwe inspiratie! Alle links vind je hier onder!
De lijst met gebruikte producten heb ik ook toegevoegd. Alle producten zijn natuurlijk weer te bestellen bij de Kijkkast!

Veel plezier bij je vervolg van de hop, en heel graag tot snel! XXX Annette💚


Wat heb ik gebruikt:
Stempels: Nested Friends (Online Only)
Papier: Cardstock: Basic White, Thick Basic White, Fresh Freesia,Soft Sea Foam
Inkt: Pebbled Path, Lemon Lolly, Lost Lagoon,Bubble Bath,Soft Sea Foam
Dies: Nested Friends Dies
Stampin'Blends: Lemon Lolly, Fresh Freesia, Bubble Bath, Lost Lagoon, Soft Sea Foam, SU700, SU800, SU900
Embellishments; Bakerstwine/Bakkerstouw-set met 3 kleuren.





Eerstvolgende (MEE)besteldagen:
Maandag 13 mei
Maandag 20 mei



NOG MEER MOOIS!
vanaf 5 maart nieuwe ONLINE ONLY-PRODUCTEN!
Volop nieuwe items, die niet in de catalogi staan!
Je vindt ze >>HIER<<



Voel je welkom bij de Kijkkast VIP Lounge!
Extra voorbeelden, Kijkkast Lives, Online open huis, extra tips, gratis workshops!
Lees HIER hoe ook jij Kijkkast VIP kunt worden!


💓De allerbeste DEAL: Het Stampin'Up! Startpakket!💓
Kies voor 175 euro en betaal slechts 129 euro
Krijg vervolgens minimaal 20 procent korting op volgende bestellingen
Gratis toegang VIP Lounge! en meer!
Lees HIER alle info!


Altijd leuke koopjes in het KOOPJESREK, op is op!


KIJKKAST WORKSHOPS!!
Check >>>HIER<<< het nieuwe workshopprogramma voor de komende tijd!!!


en spaar voor gratis producten!
***Met diverse Clubvoordelen ;o)***


Catalogus aanvragen:

Wil jij straks de NIEUWE JAARCATALOGUS ontvangen?
Vraag deze nu bij mij aan via een >>email<<! Opsturen of afhalen is mogelijk!
Meer info is te vinden op de Catalogus Infopagina.

13 opmerkingen :

  1. prachtig kaartje, mooie stempelset, zie je inderdaad niet zo veel, heel mooi ingekleurd ook!
    groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jaaa. deze set is natuurlijk perfect voor deze hop! Prachtige kaart en ik ben weg van je achtergrond, die is geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig! Helemaal in combinatie met het nieuwe DSP!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat maak je toch prachtige kunstwerkjes! En die achtergrond is inderdaad heel mooi gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow, wow, wow, wat weer een werkstuk van je Annette! Prachtig geheel met een superleuke set producten. Echt voorjaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Fantastische kaart en zoveel diepte!! (durf je deze nog via de post te versturen of geef je deze kaart af?)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, hoor, ik verstuur mijn kaarten gewoon! Ik gebruik wel altijd de mooie stevige enveloppen van SU!

      Verwijderen
  7. Wat een mooi plaatje heb je er weer van gemaakt! Superleuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kaart! De laagjes, de kleuren, gewoon prachtig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Echt BEELDSCHOON! De winnaar van deze bloghop Annette! Groetjes Karola

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi gelaagd, subtiele kleurtjes, echt weer een kaart waarop veel te ontdekken valt; super!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!