dinsdag 21 juni 2022

Zomeravondmagie met Wisteria Wishes en workshopnieuws! D-INKT-sdag#81



* Alleen VANDAAG 21 juni: 
Gratis verzenden van je bestelling vanaf 75 euro! 
Direct vanaf SU naar jouw huis!*
Klik HIER om meteen te bestellen.




Daar ben ik weer met een stempelproject!

Opnieuw een kaart, gemaakt met de nieuwe set waar ik zo dol op ben! 


De set met de prachtige Blauwe Regen, oftewel de Wisteria!


Wisteria Wishes is de naam van de set, en er zijn bijpassende stansen bij, de Wisteria Dies!

Deze set is te vinden in de nieuwe Jaarcatalogus en.... ik kan er geen genoeg van krijgen!


De set leent zich geweldig voor allerlei gave techniekkaarten! Ik heb dat ook al diverse keren gedaan, kijk HIER maar eens voor een aantal voorbeelden!!

Als je al wat langer op dit Kijkkast Blog meeleest, weet je dat ik helemaal gek ben op unieke, nieuwe inktige technieken, en op manieren om sets afwisselend en gevarieerd te gebruiken, en ik vind het heerlijk om elke keer weer nieuwe mogelijkheden te ontdekken!


Deze keer combineerde ik een aantal technieken in deze kaart! Lekker mixen en matchen, en vooral ook lekker kliederen ;o)


Deze dromerige achtergrond maakte ik met de Faux Fabric techniek! Ik wilde namelijk de sfeer van een zonnige zomeravond uitbeelden en deze techniek heeft precies de zachte fluwelige look die daar bij past! Tegelijkertijd is hij stoer en zit hij vol detail en structuur!


Ik liet me inspireren door mijn eigen tuin!

In de avond ziet alles er anders uit. De lucht heeft vaak prachtige kleuren en alles lijkt vlak voordat ze zon echt onder gaat  een beetje te schitteren! En de laaste tijd hebben we hier vaak prachtige kleuren als de zon bijna ondergaat! Ik geniet daar elke keer weer van!


De weelderigheid van de Wisteria heeft in dit pastelachtige licht een prachtig, sprookjesachtig effect!


En dat wordt nog eens versterkt door de laatste zonnestralen die de bladeren laten glanzen als goud! Dit effect verkreeg ik met de Distressed Goldplate techniek. Het geeft de bladeren een beetje magie!


Ik stempelde, maar werkte ook met de stansset. Zo probeerde ik lagen en diepte te creeeren. Een sfeer dus!

Als je de set Wisteria Wishes combineert met inktige technieken gebeuren er wonderlijke dingen! Ik heb in de loop der jaren talloze eigen technieken ontwikkeld, of oude technieken aangepast waardoor je weer nieuwe effecten kunt maken! En zulke technieken passen geweldig bij deze set!

Ik kreeg daardoor herhaaldelijk het verzoek of ik misschien eens een workshop met deze set wilde geven. En dan natuurlijk eentje vol Tips & Trucs!

Dus ik heb even gepeild op de Kijkkast Facebookpagina, en ja, het animo was groot! Kortom: Die workshop komt er dus! 

Let op: de vandaag en eerder al getoonde kaarten met deze set zijn slechts een indicatie voor wat je kunt verwachten. We maken natuurlijk niet precies deze kaarten, maar nieuwe en unieke projecten die je pas tijdens de workshop gaat zien. Zo blijft het een spannende verrassing!

Aangezien deze workshop boordevol technieken zal komen te zitten, waaronder heel unieke, en ik er heel veel tips, trucs en fijne kneepjes in heb gestopt, is het een echte workshop voor fijnproevers geworden! Een heuse Kijkkast Masterclass!

En jij kunt meedoen!


Na het plaatsten van de eerste workshopdatum vorige week,  was deze binnen het uur volgeboekt!!!! Daarom besloot ik een tweede datum toe te voegen! En ook die zal al snel bijna vol!! Daarom kwamen er ook een derde en vandaag zelfs een vierde datum! Wow, wat heerlijk dat jullie zo enthousiast zijn!
Er komen mensen vanuit het hele land, en zelfs vanuit het buitenland naar mij toe, om deze workshop mee te maken! Ik bloos er van!

De workshops vinden plaats op 8 juli (volgeboekt), op 9 juli, op 16 juli en op 20 juli(volgeboekt)

Voor de huidige beschikbaarheid, en voor alle benodigde informatie kun je terecht in de WORKSHOPAGENDA. Aanmelden kan uiterlijk tot 30 juni (of eerder, als alle plekjes gevuld zijn).

Er zijn op DIT moment nog enkele plaatsjes beschikbaar, en er komen geen data meer bij voor deze Wisteria Wishes technieken-Masterclass, dus meld je snel aan als je ook zin hebt in deze  heel creatieve, inspirerende, leuke, spannende en leerzame workshop!


Voor aanmeldingen en eventuele vragen mag je mij altijd een MAIL sturen! Aanmeldingen worden op volgorde van binnenkomst behandeld!

Ik zou het superleuk vinden je aan onze gezellige workshoptafel te mogen verwelkomen!
(deze workshop is niet bestemd voor Demo-Collega's)

Tot snel!
Annette

Wat heb ik gebruikt:
Stempels: Wisteria Wishes
Papier: Shimmery White, Evening Evergreen, Polished Pink, Orchid Oasis
Inkt: Polished Pink, Starry Sky, Tahitian Tide, Orchid Oasis, Versamark
Dies: Wisteria Dies
Refill White Craft Ink
Embellishments: Embossingpowder Gold en White, Metallic Woven Ribbon Orchid Oasis.
Tools: Stampin'Cut & Emboss Machine, Water Painters




Eerstvolgende (MEE)besteldagen
Maandag 20 juni om 19.00 uur
Maandag 27 juni om 19.00 uur





De Kijkkast-JUNI-actie: Gebruik de actuele hostcode EDZY6G3R
en ontvang bij een bestelling vanaf 97,50 euro
nu gratis een pakje AntiekMetallic Dots twv 9,75

TIP: Bestel je voor 200 euro of meer mag je voor 10 procent van je bestelbedrag 
GRATIS producten uitkiezen!



1 - 30 juni:
Laatste Kans - Veel kortingen - Einde Mini Catalogus!
Op is echt op!
Klik HIER voor alle info!




Kiezen uit de jaarcatalogus moeilijk? Er is een oplossing!
De Kijkkast Deelpakketten, van alles een beetje! Klik HIER voor de mogelijkheden!




Nieuw bij de Kijkkast:
In-Colors 2022-2024 Voordeelpakketten!
Diverse mogelijkheden, voor elk wat wils!
Klik HIER voor alle info!




💓De allerbeste DEAL: Het Stampin'Up! Startpakket!💓
Kies voor 175 euro producten uit en betaal slechts 129 euro
Laat dit vervolgens gratis (zonder verzendkosten!) naar je huis versturen.
Je krijgt hierbij ook nog gratis catalogi ed meegestuurd!
en bestel -als je dat wilt- voortaan je eigen stempelmaterialen met altijd minstens 20 procent korting!

Catalogus aanvragen:


Wil jij de dikke nieuwe Jaarcatalogus en/of Minicatalogus ontvangen? Vraag ze nu bij mij aan!
Klik HIER voor alle info!


Kijkkast Thuisworkshops!
Binnenkort te boeken, de nieuwe Happy at Home Workshopbox!!
Meld je snel aan!
Wil je ook een supercomplete Kijkkast WORKSHOP doen vanuit je eigen huis?
Klik hier voor alle info over de  >> Happy-At-Home Workshopbox! <<



en spaar voor gratis producten!
***Met diverse Clubvoordelen ;o)***


Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!