zondag 19 juni 2022

Een mandje vol geluk- A Basket filled with happiness _ Kre8tors Bloghop - TIC TAC TOE

 *This blogpost is in Dutch and English!*


Hallo, en welkom bij de Kre8tors Bloghop!

Hello and welcome, to the Kre8tors bloghop!


Deze maand zijn we weer lekker uitgedaagd om diverse onderdelen in onze projecten te verwerken.

This month we are challenged to use several elements in our projects!


Dit is wat er uit kwam voor mij!

This is what came out of it, for me!


We werken deze keer met een Tictactoe, of zoals wij zeggen, een boter-kaas-en-eieren! Je kiest een rij van drie dingen, horizontaal, verticaal of diagonaal!

This time we work with a Tic Tac Toe chhallenge. We get to choose three elements that are in a row. Horizontally, vertically, or diagonal!


Ik koos voor de diagonaal, van linksboven naar rechtsonder. Ik moest dus de nieuwe jaarcatalogus Casen, een nieuwe In Color gebruiken en iets metallics toevoegen!

I chose for the diagonal from to top left to the opposite corner. So I had to CASE the new Annual Catalog, use a New In Color and add something metallic!


De set die ik deze keer gebruikte is Cheerful Basket! Een superleuke stempelset met geweldige bijpassende stansen, de Full Basket Dies! Je kunt de set vinden op bladzijde 35 van de nieuwe Stampin'Up! jaarcatalogus

The set I used is Ceerful Basket! A superfun stampset with lovely matching dies, the Full Basket Dies! You can find this set on page 35 of the New Annual Catalog!


Laat ik beginnen met het Casen, CASE betekent Copy and Selectively Edit, oftewel, laat je inspireren door het voorbeeld en pas het aan naar eigen idee.

Let me start by explaining what CASE means. CASE is Copy and Selectively Edit! So be inspired by an example, but edit it to your own likings.


Maar ik deed het een beetje anders. Ik zag namelijk meer voorbeelden met deze set, en haalde elementen uit diverse gemaakte projecten in de catalogus, en voegde die samen op mijn kaart!

But I did a bit different this time. I found several examples with this set, and took elements from three different examples and put them together on my card!

(copyright Stampin'Up! Annual Catalog 2022-2023 blz 162)

Uit dit voorbeeld haalde ik de indeling van de kaart, de drie panelen op de achtergrond, de appeltjesmand, de verdeling van de appels en het twine!

From this example I took the layout of the card, the three panels on the background, the basket with apples, the way the apples were coloured and the twine.


Ik kleurde alleen de appels met Stampin Blends! Een van de gebruikte kleuren is Sweet Sorbet, een van de nieuwe In Colors. Hiermee kan ik dus meteen het tweede vakje aankruisen van de Challenge.

I changed the way the apples were coloured and used Stampin'Blends. One of the colours I used is the New In Color Sweet Sorbet Using a New In Color was part of the Tic Tac Toe challenge!

(copyright Stampin'Up! Annual Catalog 2022-2023 blz 34)

Van het tweede voorbeeldproject haalde ik het idee om dit Designpapier te gebruiken!

From the second example I took the idea to use this DSP for the background!


Dit papier uit het Awash In Beauty DSP gebruikte ik voor de drie panelen, en net als bij het eerste voorbeeld heb ik de randjes een beetje opgeruwd. Dit geeft het geheel een landelijke stijl die leuk bij de verweerde appelmandpast!

This paper from the Awash In Beauty DSP was used for the three panels, and just like in the first example, I distressed the edges a bit. This gives the card a bit of a farmhouse look that fits nicely with the weathered Apple basket.

(copyright Stampin'Up! Annual Catalog 2022-2023 blz 34)

En van dit derde voorbeeld haalde ik het idee om de tekst op deze creatieve manier te gebruiken. Er zijn hier eigenlijk twee teksten uit de set samengevoegd om zo een nieuwe tekst te maken.

And from this third Example I took the idea to make the text in this creative way. In fact to make this two texts were added together to make a new one!


Ik houd er altijd van om zo lekker met teksten te spelen!

I always love playing with texts like this!


In plaats van appels stempelen op de achtergrond, voegde ik wat extra gestanste appeltjes toe. Zijn ze niet vreselijk schattig? Ze zijn zo gedetailleerd!

Instead of stamping some apples on the three panels I added some diecut apples. Aren't they cute? They have so many details!


Het enige wat nu nog niet genoemd is is het Metallic item dat ik moest verwerken! Ik heb dat gedaan door het hengsel van de mand te stansen uit Silver Foil! Net echt toch!! Het zijn net die details diehet af maken, en wat dat betreft is deze set echt een topaanwinst!

The only thing that has not been mentioned yet is the Metallic Element I had to add! I did this by diecutting the handle of the basket from some Silver Foil! It makes it look extra realistic! Things like this are the details that finish of the card, and I must say this set is a champion in details like this!


Ik vond het heerlijk om met deze veelzijdige set te spelen. De set is vrolijk, maar ook enorm divers te gebruiken. Je kunt de mand stempelen, maar ook zoals ik hier deed de gedetailleerde stansen gebruiken, en je kunt de mand op allerlei manieren vullen. Ook zitten er allerlei leuke extraatjes bij om het extra aan te kleden of er een mooi tafereeltje van te maken.! Dat maakt dat je de set voor allerlei gelegenheden en momenten kunt gebruiken, en dat je er niet op uitgekeken zult raken! En daar houden wij stempelaars van!

I loved playing with this versatile set! It is a happy set, but you can also use it in a big variety of ways! You can stamp the basket, but you can also diecut the detailed basket, And you can fill the basket in several ways! There are also lots of little extra's in the set to dress up the basket or to make a nice scene. This makes it possible to use the set for all kind of occasions and moments and you will never get bored playing with it. And that is what we, as stampers, love!!


Dit was weer mijn project voor vandaag! Dankjewel voor je bezoek aan de Kijkkast! Voel je welkom terug te komen en mocht je vragen hebben of producten willen bestellen, kun je me altijd even een MAIL sturen! Ik help je graag! Voor nu, een fijne dag, en veel plezier met het vervolg van deze Sketch bloghop! XXX Annetteđź’š

This was my project for today! Thank you for visiting de Kijkkast! Feel welcome to come back any time, and in case you have any questions, feel free to send me an EMAIL! It is my pleasure to help you! For now... have a nice day and have fun with this Sketch bloghop! XXX Annetteđź’š

Hop nu naar/Now hop to Kristie

Roll Call List
Melissa Tennison (US)
Kirsteen Gill (US)
Tricia Butts (US)
Sandra Roberts (UK)
Jan Musselman - iHeartCards2
Jacqui Lawrence (UK)
Ann Krucek (US)
Deb Naylor (US)
Jo Blackman (UK)
Cheryl Curtis (US)
Annette Elias -De Kijkkast (NL)
Kristie Wilson (US)

Wat heb ik gebruikt:
Stempels: Cheerful Basket
Papier: Cardstock: Crumb Cake, Soft Suede, Sweet Sorbet, Daffodil Delight, Granny Apple Green,Basic White
             DSP: Awash In Beauty DSP
             Silver Foil Specialty Pack
Inkt: Black Memento, Soft Suede
Dies: Full Basket Dies
Stampin'Blends: Daffodil Delight, Sweet Sorbet, Granny Apple Green
Embellishments: Classic Matte Dots, Bakers Twine Essentials Pack
Tools: Stampin'Cut & Emboss Machine, Stampin'Sponges, Schuurpapier.





Eerstvolgende (MEE)besteldagen
Maandag 20 juni om 19.00 uur
Maandag 27 juni om 19.00 uur





De Kijkkast-JUNI-actie: Gebruik de actuele hostcode EDZY6G3R
en ontvang bij een bestelling vanaf 97,50 euro
nu gratis een pakje AntiekMetallic Dots twv 9,75

TIP: Bestel je voor 200 euro of meer mag je voor 10 procent van je bestelbedrag 
GRATIS producten uitkiezen!



1 - 30 juni:
Laatste Kans - Veel kortingen - Einde Mini Catalogus!
Op is echt op!
Klik HIER voor alle info!




Kiezen uit de jaarcatalogus moeilijk? Er is een oplossing!
De Kijkkast Deelpakketten, van alles een beetje! Klik HIER voor de mogelijkheden!




Nieuw bij de Kijkkast:
In-Colors 2022-2024 Voordeelpakketten!
Diverse mogelijkheden, voor elk wat wils!
Klik HIER voor alle info!




đź’“De allerbeste DEAL: Het Stampin'Up! Startpakket!đź’“
Kies voor 175 euro producten uit en betaal slechts 129 euro
Laat dit vervolgens gratis (zonder verzendkosten!) naar je huis versturen.
Je krijgt hierbij ook nog gratis catalogi ed meegestuurd!
en bestel -als je dat wilt- voortaan je eigen stempelmaterialen met altijd minstens 20 procent korting!

Catalogus aanvragen:


Wil jij de dikke nieuwe Jaarcatalogus en/of Minicatalogus ontvangen? Vraag ze nu bij mij aan!
Klik HIER voor alle info!


Kijkkast Thuisworkshops!
Binnenkort te boeken, de nieuwe Happy at Home Workshopbox!!
Meld je snel aan!
Wil je ook een supercomplete Kijkkast WORKSHOP doen vanuit je eigen huis?
Klik hier voor alle info over de  >> Happy-At-Home Workshopbox! <<



en spaar voor gratis producten!
***Met diverse Clubvoordelen ;o)***


2 opmerkingen :

  1. What a great card! Thanks for sharing

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Those apples look juicy enough to eat. Love the distressed edges and how it contributes to the theme of the card.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!