dinsdag 31 mei 2022

Laatste bestelkans en hoge kortingen! De laatste maand van de Mini Catalogus!

 

De Stampin'Up Collectie wordt steeds vernieuwd en zo steeds verfrissend gehouden. Maar er moeten daardoor ook dingen ruimte maken. En dat geldt ook voor de Mini Catalogus!

Deze is geldig tot en met eind juni, en zoals de traditie ons vertelt worden aan het begin van die laatste maand de lijsten bekend van producten die NIET in een volgende collectie terugkeren! De zogenaamde Retiringlijsten of Uitlooplijsten!

Bijzonder aan deze producten is dat vanaf nu geldt: OP IS OP!

Vanaf 1 juni gaan bovendien een aantal van de producten met korting weg! Deze korting kan varieren tot maar liefst 50 procent!

In deze blogpost vind je naast de uitlooplijsten ook een video waarin ik je, bladerend door de mini catalogus, stuk voor stuk laat zien wat er uit de collectie zal gaan en welke kortingen er gelden.

Woensdag 1 juni, om 10.00 's morgens doe ik een extra bestelling, speciaal voor het uitkomen van deze Uitloop lijsten. Wees er op tijd bij, je kunt ook vandaag je lijstje al aan mij doorgeven. Ik ga mijn uiterste best voor je doen al je gewenste producten voor je te bemachtigen!!

Natuurlijk kun je ook zelf Online bestellen in mijn webwinkel!. Let op: Vanaf 00.00 uur 's nachts gelden de kortingsprijzen!

De complete uitlooplijsten vind je >>>HIER<<<

De producten  ZIEN kijkt makkelijker dan de lijsten, dus ik maakte er ook deze VIDEO van: 



Wil je gebruikmaken van de (mee) bestelling, stuur dan je wensen per EMAIL naar mij toe, VOOR 1 juni 10.00 uur NL tijd.

EDIT: Het was druk met bestellingen en er kwamen ook na 10 uur nog lijstjes binnen. Op veler verzoek doe ik op 1 juni in de avond, om 19.00 uur, een extra meebestelling!

Voor een actueel overzicht van wat er nog voorradig is klik je HIER (deze link werkt tot eind juni!)

Heel veel plezier bij het bemachtigen van deze mooie artikelen. Bestel ze voorhet te laat is~!

Heb je vragen? Neem gerust even contact met mij op! Ik help je graag!


Tot snel!

Annette




Eerstvolgende (MEE)besteldagen
Maandag 31 mei om 19.00 uur
Woensdag 1 juni 10.00 uur (extra bestelling)
Maandag 6 juni om 19.00 uur





De Kijkkast-JUNI-actie: Gebruik de actuele hostcode EDZY6G3R
en ontvang bij een bestelling vanaf 97,50 euro
nu gratis een pakje AntiekMetallic Dots twv 9,75

TIP: Bestel je voor 200 euro of meer mag je voor 10 procent van je bestelbedrag 
GRATIS producten uitkiezen!



1 - 30 juni:
Laatste Kans - Veel kortingen - Einde Mini Catalogus!
Op is echt op!
Klik HIER voor alle info!




Kiezen uit de jaarcatalogus moeilijk? Er is een oplossing!
De Kijkkast Deelpakketten, van alles een beetje! Klik HIER voor de mogelijkheden!




Nieuw bij de Kijkkast:
In-Colors 2022-2024 Voordeelpakketten!
Diverse mogelijkheden, voor elk wat wils!
Klik HIER voor alle info!




πŸ’“De allerbeste DEAL: Het Stampin'Up! Startpakket!πŸ’“
Kies voor 175 euro producten uit en betaal slechts 129 euro
Laat dit vervolgens gratis (zonder verzendkosten!) naar je huis versturen.
Je krijgt hierbij ook nog gratis catalogi ed meegestuurd!
en bestel -als je dat wilt- voortaan je eigen stempelmaterialen met altijd minstens 20 procent korting!

Catalogus aanvragen:


Wil jij de dikke nieuwe Jaarcatalogus en/of Minicatalogus ontvangen? Vraag ze nu bij mij aan!
Klik HIER voor alle info!


Kijkkast Thuisworkshops!
Binnenkort te boeken, de nieuwe Happy at Home Workshopbox!!
Meld je snel aan!
Wil je ook een supercomplete Kijkkast WORKSHOP doen vanuit je eigen huis?
Klik hier voor alle info over de  >> Happy-At-Home Workshopbox! <<



en spaar voor gratis producten!
***Met diverse Clubvoordelen ;o)***

Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!