zondag 29 mei 2022

Funfold, fris, kleurrijk en Mixed Media met Flowering Tulips - Met Kijkkast Live Video


Vandaag heb ik een Kijkkast Live voor jullie, met een voor mij favoriete set!

Deze LIVE vond al een poos geleden plaats, in februari, maar had ik nog steeds niet op mijn blog geplaatst! Oeps! Nou ja, beter laat dan nooit!😏

In deze blogpost laat ik graag aan jullie zien waarmee we werkten, wat we die middag maakten en natuurlijk voeg ik de video er bij!




Het werd een zeer vrolijke en kleurrijke Live deze keer!



Met een grote dosis voorjaarsgevoel!



Het draaide deze keer allemaal om deze superleuke Flowering Tulips Stempelset met de bijpassende Tulip Dies! Deze zijn te vinden in de Mini Catalogus, maar zijn ook meegegaan naar de nieuwe jaarcatalogus! Yeeejj!

Deze bundle maakt deel uit van deze fantastische Flowering Fields Collectie! Een aantal van de producten uit de collectie zal NIET meegaan naar de nieuwe catalogus. Daarover zal ik meer vertellen in de video die aanstaande dinsdag 31 juni op mijn blog komt te staan.



Als je van voorjaar en vrolijke kleuren houd is deze serie echt een schot in de roos!
Daarnaast heeft de bundle ook ontzettend veel artistieke mogelijkheden. Lekker varieren en combineren dus!



Tijdens de Kijkkast Lives gebruik ik geen heel ingewikkelde of heel uitgebreide technieken, maar laat ik wel heel graag heel verschillende ideeen zien, en manieren om de stempelset of de bundle/het productpakket te gebruiken.
Je vindt hieronder de ( onbewerkte) video, waarin je ziet hoe de set werkt, hoe ik het aanpakte en welke keuzes ik maakte.

Kijk vervolgens verder hieronder voor detailfoto's, een overzicht van de gebruikte producten EN wat extra toelichting hier en daar.

Video:




Deze keer begon ik de Live met een Funfoldkaart! Een model wat ik wel vaker gemaakt heb! Je kunt hierbij namelijk, door alle vlakjes, zo lekker veel dingen laten zien. Diverse producten uit de Suite kwamen hier dus goed aan bod!




Aan de voorzijde gebruikte ik hier vooral de stempelset en deze combineerde ik met het Designpapier. Aan de binnenkant kwamen ook diverse details.  

Er zitten in het papier diverse kleuren, dus je kunt kiezen! Hier koos ik eerst voor paars en violettinten!



Het Flowering Fields DSP past er naadloos bij en heeft een geweldige Watercolour look!

Ook bij de tweede kaart gebruikte ik dit prachtige DSP, maar nu koos ik voor oranjeachtige kleuren! Samen met groen is dit een heerlijk frisse combinatie!





Bij deze kaart gebruikte ik vooral de stansset, de Tulip Dies! Hiermee kun je namelijk geweldige 3D tulpen maken! Zo leuk om te doen! Op deze kaart maakte ik ook een leuke indeling met behulp van de Basic Borders Dies. Dat maakt het net nog een beetje bijzonderder!

Maar bij de derde kaart van vandaag ging ik helemaal los! Hier combineerde ik de stempels met de stansset, maar gebruikte ik nog veel meer onderdelen en technieken!






Het werd een heuse Mixed Media kaart met bewerkte achtergrond, veel structuur en dimensie, en levendige kleuren en contrasten. Ook gebruikte ik een van de stansen om contrast in de achtergrond te maken en een mast te maken. Kortom... veel tips en trucs!



Deze Flowering Tulipsset is weer een ontzettend slim uitgedachte set!



Andere kleuren, een techniekje er bij, of een nieuwe combinatie. Het kan allemaal, en elke keer wordt het anders! Van modern tot mixed media, maar ook van strak tot vintage, en van klassiek tot folkloristisch! Ideeeen te over!

En tulpen zijn gewoon geweldig toch! Ik werd er tenminste ontzettend blij van en ook de kijkers waren heel enthousiast over deze oh zo fraaie set en de mogelijkheden! En hij is ook gewoon simpelweg vreselijk mooi!


Het was een ontzettend gezellige stempelmiddag, en het leuke is:
Binnenkort is er weer een nieuwe Kijkkast Live!

Kijk je ook mee? Je kunt in de dagen voor elke LIVE meestemmen over welke set je dan graag wilt zien! Kies je ook mee? Kijk dan op de Kijkkast Facebookpagina en geef daar aan wat jouw voorkeur heeft!


Vond je deze video leuk, zou ik het enorm leuk vinden als ik een LIKEπŸ‘ van je mag ontvangen binnen Youtube, en wil je ook graag meer video's zien: abonneer je dan op mijn Kijkkast Youtube-kanaal. Zo maak je dat ik binnen Youtube meer mogelijkheden krijg, en nog makkelijker video's, tutorials en Kijkkast Lives kan maken en plaatsen! Dankjewel!πŸ’“

Natuurlijk vind ik het ook altijd leuk een reactie te krijgen op mijn blogpost. Lief als je laat weten wat je er van vond!πŸ’“

Tot snel,
Annette

Wat heb ik gebruikt:
Stempels: Flowering Tulips
Papier: Cardstock: Basic White, Rich Razzleberry, Highland Heather, Thick Basic White, Soft Succulent, Mango Melody, shimmery White, Basic Black, Petal Pink
            DSP: Flowering Fields DSP
Inkt: Rich Razzleberry, Fresh Freesia, Highland Heather, Evening Evergreen, Pumpkin Pie, Poppy Parade, Petal Pink, Black Memento, Versamark
Dies: Tulips Dies, Scalloped Contours Dies, Basic Borders Dies, Tailor Made Tags Dies
Stampin'Write Marker Basic Black
Window Sheets
Embellishments: Brushed Brass Butterflies, Windowpane Check Ribbon, Bakerstwine Essentials Pack, Classic Matte Dots, Embossingpowder White
Tools: Stampin'Cut & Emboss Machine, Blending Brushes, SPonge Daubers, Water Painters, Heat Tool


Eerstvolgende (MEE)besteldagen
Maandag 31 mei om 19.00 uur
Woensdag 1 juni 10.00 uur (extra bestelling)
Maandag 6 juni om 19.00 uur



De Kijkkast-MEI-actie: Gebruik de actuele hostcode 3PXBVB2W
en ontvang bij een bestelling vanaf 85 euro
nu gratis een hele rol Back & White Gingham Ribbon t.w.v. 8,50!

TIP: Bestel je voor 200 euro of meer mag je voor 10 procent van je bestelbedrag 
GRATIS producten uitkiezen!


Kiezen moeilijk? Er is een oplossing!
De Kijkkast Deelpakketten, van alles een beetje! Klik HIER voor de mogelijkheden!




Nieuw bij de Kijkkast:
In-Colors 2022-2024 Voordeelpakketten!
Diverse mogelijkheden, voor elk wat wils!
Klik HIER voor alle info!




πŸ’“De allerbeste DEAL: Het Stampin'Up! Startpakket!πŸ’“
Kies voor 175 euro producten uit en betaal slechts 129 euro
Laat dit vervolgens gratis (zonder verzendkosten!) naar je huis versturen.
Je krijgt hierbij ook nog gratis catalogi ed meegestuurd!
en bestel -als je dat wilt- voortaan je eigen stempelmaterialen met altijd minstens 20 procent korting!

Actie, alleen van 3 tm 31 mei:
Krijg bij je startpakket GRATIS IN-COLOR producten twv 81 euro!
πŸ’“Lijkt dit jou ook een topidee? Neem snel contact met mij op! Dan help ik je verder!πŸ’“




Catalogus aanvragen:


Wil jij de dikke nieuwe Jaarcatalogus en/of Minicatalogus ontvangen? Vraag ze nu bij mij aan!
Klik HIER voor alle info!


Kijkkast Thuisworkshops!
Binnenkort te boeken, de nieuwe Happy at Home Workshopbox!!
Meld je snel aan!
Wil je ook een supercomplete Kijkkast WORKSHOP doen vanuit je eigen huis?
Klik hier voor alle info over de  >> Happy-At-Home Workshopbox! <<



en spaar voor gratis producten!
***Met diverse Clubvoordelen ;o)***

Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!