maandag 9 mei 2022

Thinking of You - Kaart uit Medeleven

Helaas hebben we ze af en toe nodig, kaarten uit medeleven....

En dan geeft het een kaart altijd extra betekenis als deze passend is bij de persoon en/of de situatie.


Deze kaart mocht ik de afgelopen week maken, in opdracht. Ik vond het een eervolle taak er iets passends van te maken. De opdrachtgever zocht zelf het thema en de kleuren uit.

Met een kaart die persoonlijk is, zeg je soms meer en makkelijker wat je voelt, dan wanneer je het in alleen woorden moet uitdrukken


Ik gebruikte er de set Soaring Swallows bij. Een set die prachtig is, en voor zoveel momenten te gebruiken! Ik heb gemerkt dat ik deze set er heel vaak bij pak! De prachtige stansen ( Swallows Dies) maken de mogelijkheden nog groter!

Ik plaatste er al eerder wat heel uiteenlopende voorbeelden mee. Elke keer ben ik verrast door het resultaat wat je er mee kunt maken!

Deze set is te vinden in de Mini Catalogus


Hier vind ik de symboliek van de vogel heel betekenisvol.

En dat is dan ook een van de redenen dat ik deze kaart op verzoek mocht maken. Daarnaast was het ook meteen een mooie opdracht in het kader van de actie "Kaarten voor Oekraine" waarvoor we nog steeds hard aan het werk zijn!


Bij de set Soaring Swallows zitten ook een paar prachtige achtergrondstempels. Hier stempelde ik de wolkige stempel enkele keren in Smoky Slate, en de spettertjesstempel enkele malen met Soft Succulent.

Soft Succulent gebruikte ik ook voor de invulstempel bij de vogel. Ik stempelde eerst de afbeelding op een reststukje cardstock met Memento Black inkt, en daaroverheen stempelde ik dan de invulstempel. Dit noemen we Two Step stamping. Daarna stanste ik de zwaluw uit.

Met de Wink of Stella Glitterbrush gaf ik de veren een subtiel sparkeltje, en ik plakte de vogel daarna met Dimensionals zo op de kaart, dat ie met zijn kopje buiten het grijs valt. Zo vliegt hij echt uit het donker, naar het licht. Symboliek zit hem soms in kleine dingen.

Een beetje extra sparkle was wel op z'n plaats, dus ik voegde rondom de zwaluw nog wat subtiele Elegant Faceted Gemts toe. Deze zijn altijd zo mooi en voeren niet meteen de boventoon, maar geven net wel dat beetje extra.


De indeling van deze kaart komt van deze schets #534 van Freshly Made Sketches, zoals je ziet heb ik de schets een halve slag gedraaid.


Ja, natuurlijk maak ik het liefst alleen maar uitbundige, vrolijke kaarten, maar ik zou het maken van deze kaarten zeker niet willen missen!

Het zijn namelijk kaarten voor de momenten waarop de aandacht en liefde die je er in stopt het allerdieptst aankomen. Daarom heel fijn, eervol en mooi om te mogen en kunnen maken. 

Wat heb ik gebruikt:
Stempels: Soaring Swallows
Papier: Cardstock Basic White, Soft Succulent, Thick Basic White
Inkt: Bleck Memento, Smoky Slate, Soft Succulent
Dies: Swallows Dies
Embellishments: Elegant Faceted Gems, Wink of Stella Glitterbrush
Tools: Mini Stampin'Cut & Emboss Machine

Tot snel!
Annette

Eerstvolgende (MEE)besteldagen
Maandag 10 mei om 19.00 uur
Maandag 17 mei om 19.00 uur



De Kijkkast-MEI-actie: Gebruik de actuele hostcode 3PXBVB2W
en ontvang bij een bestelling vanaf 85 euro
nu gratis een hele rol Back & White Gingham Ribbon t.w.v. 8,50!

TIP: Bestel je voor 200 euro of meer mag je voor 10 procent van je bestelbedrag 
GRATIS producten uitkiezen!


Kiezen moeilijk? Er is een oplossing!
De Kijkkast Deelpakketten, van alles een beetje! Klik HIER voor de mogelijkheden!




Nieuw bij de Kijkkast:
In-Colors 2022-2024 Voordeelpakketten!
Diverse mogelijkheden, voor elk wat wils!
Klik HIER voor alle info!




πŸ’“De allerbeste DEAL: Het Stampin'Up! Startpakket!πŸ’“
Kies voor 175 euro producten uit en betaal slechts 129 euro
Laat dit vervolgens gratis (zonder verzendkosten!) naar je huis versturen.
Je krijgt hierbij ook nog gratis catalogi ed meegestuurd!
en bestel -als je dat wilt- voortaan je eigen stempelmaterialen met altijd minstens 20 procent korting!

Actie, alleen van 3 tm 31 mei:
Krijg bij je startpakket GRATIS IN-COLOR producten twv 81 euro!
πŸ’“Lijkt dit jou ook een topidee? Neem snel contact met mij op! Dan help ik je verder!πŸ’“




Catalogus aanvragen:




Wil jij de dikke nieuwe Jaarcatalogus en/of Minicatalogus ontvangen? Vraag ze nu bij mij aan!
Klik HIER voor alle info!


Kijkkast Thuisworkshops!
Binnenkort te boeken, de nieuwe Happy at Home Workshopbox!!
Meld je snel aan!
Wil je ook een supercomplete Kijkkast WORKSHOP doen vanuit je eigen huis?
Klik hier voor alle info over de  >> Happy-At-Home Workshopbox! <<



en spaar voor gratis producten!
***Met diverse Clubvoordelen ;o)***


1 opmerking :

  1. This is beautiful and so appropriate for the situation. The colours are so beautifully soft. Thanks so much for joining us at Freshly Made Sketches.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!