zaterdag 2 juni 2018

De nieuwe In-Colors! Stampin’Up! NL demo’s bloghop #1



Hey, hallo, en welkom bij deze BLOGHOP van een enthousiaste groep Nederlandse Stampin'Up! Demonstratrices, waarin we jullie heel graag nader kennis laten maken met de nieuwe IN-COLORS!

Wat leuk dat je komt kijken ;o) Ben je klaar voor heel veel kleur?


Dit jaar zijn deze vijf, supervrolijke, frisse kleuren er bij gekomen! Een geweldige aanvulling van de kleurenfamilies! Wij zijn dan ook er heel enthousiast over!

Naast een aantal eenvoudig te maken kaarten laat ik in dit blogbericht ook graag een wat "uitgebreidere" kaart aan jullie zien! De kleuren zijn namelijk uitermate geschikt om leuke technieken mee te doen!


Allereerst maakte ik deze vijf kaarten, steeds volgens het zelfde idee. Per kaart zet ik 1 kleur centraal!

Met de prachtige nieuwe Nederlandse(!)  Stempelset "Bloemen Zeggen Meer" stempelde ik met de Two=step stempeltechniek de bloemen op de paneeltjes. Deze paneeltjes heb ik uitgestanst met de Stitched Shaped Framelits.

Ik sponsde vervolgens licht de randjes op de plekken waar de bloemen zitten.
Op elk paneeltje stempelde ik een bijpassende tekst met Memento inkt. 

Tsja, die teksten zeg!.Zijn ze niet supergaaf, ontzettend bruikbaar en toch ook weer eens net even wat anders!?

De gestempelde paneeltjes plakte ik op achtereenvolgens een laagje Whisper White en Basic Black Cardstock.

Op de achtergrond plakte ik steeds aan de linkerkant een stukje van het bijpassende Designer Series Paper. Dit alles kwam weer op een Whisper White basiskaart.

Achter het paneeltje plakte ik losjes een stukje van het Grosgrain Ribbon. Wat werkt het toch fijn als alles zo mooi bij elkaar past! En als laatste kwam het gestempelde paneeltje er nog op!

Ja ik ben heel erg blij met deze kleurtjes, ook omdat ik erg van inkt en leuke technieken houd. Daar zijn die lekker uitgesproken kleuren altijd ideaal voor! Ik kon dus niet laten nog een kaartje voor jullie te maken!

En op dit kaartje komen alle vijf de In-Colors samen!

Ik maakte het met de "Josephs Coat" techniek!

Dit is al een oude techniek, maar hij blijft leuk!

Hierbij spons je eerst de ondergrond in lekkere kleurtjes, je stempelt met Versamark Inkt de dichtste van de drie bloemenstempels over de hele kaart. Hier overheen komt Clear Embossingpoeder die je verhit met de Heat Tool. Tenslotte veeg je er met de Memento Inkt overheen tot alles lekker zwart is. Je merkt dan dat de inkt op de geembosde delen niet goed hecht. Door er met een tissue overheen te vegen haal je deze overtollige inkt weg en houd je heerlijk vrolijke bloemen over!

Met deze kleuren krijg je dan lekker veel contrast!
Ook hier heb ik weer een tekst uit de "Bloemen Zeggen Meer" set gebruikt en met de Stithed Shapes Framelits uitgestanst.


Ik versierde de kaart door een bosje van de kleurtjes lint eenvoudig te knopen en met een Mini Glue Dot op de kaart te plakken. Geinig!

Mocht je toevallig ook van leuke technieken en speciale kaarten houden, kom dan vooral eens een Kijkkast Workshop doen! Daarbij leer je namelijk altijd weer nieuwe en unieke tips, technieken en trucs! Ook houden we er van om de materialen op nieuwe manieren te gebruiken... Heel veel inspiratie dus!

Binnenkort staat er ook een supergave techniekenworkshop op het programma, met Artsy Kaarten en.....

 de nieuwe In-Colors in de hoofdrol!



De nieuwe In Colors zijn vanaf nu te bestellen, en om de lancering van de nieuwe catalogus feestelijk te vieren biedt de Kijkkast bij aankoop van het In-Color Totaalpakket helemaal GRATIS deze te gekke techniekenworkshop aan!

Het totaalpakket bestaat uit: De 5 nieuwe Classic In Colorinkten, 1 pak assorti A4 cardstock, 1 pak Stampin'Write markers, vijf maal 1,8 meter Grosgrain Ribbon en de bijbehorende Ink Refills! Wil je er meer over weten? Je leest er alles over in de WORKSHOPAGENDA!




Wat zijn ze mooi he, de nieuwe In Colors! Ik ben er echt superblij mee!

Ben je ook zo benieuwd wat de andere Bloghop Deelnemers er mee gemaakt hebben? Via de linkjes onderaan deze blogpost  kun je hun bijdragen bekijken! Een hele berg nieuwe ideetjes dus!

Reuze bedankt voor je bezoek aan de Kijkkast Ik wens je nog heel veel bloghop-plezier en heel graag tot ziens!

Wat heb ik gebruikt:
Stempels: Bloemen Zeggen Meer
Papier:  Cardstock: In Color 2018-2020 Assortment, Whisper White, Thick Whisper White, Basic    Black
             DSP:  In Color 2018-2020 6x6 inch Designer Series Paper
Inkt: Lovely Lipstick, Grapefruit Grove, Pineapple Punch, Call Me Clover, Blueberry Bushel, Versamark, Memento Black
Dies: Stitched Shapes Framelits, Layering Circles Framelits
Embellishments: 1/8 inch Grosgrain Ribbon in alle vijf de In-Colors kleuren
Tools: Embossing Buddy, Heat Tool, Big Shot, Stampin'Sponges, tissues

Tot snel!
Annette

Klik hier voor de andere Bloghopbijdragen: 

13 opmerkingen :

  1. Prachtige kaarten en erg leuk die Josephs Coat techniek, werkt heel goed met deze In Colors.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, wat mooi allemaal! Die techniek heb ik nog nooit gedaan, maar je inspireert me wel heel erg om ook eens te gaan doen. Ik vind je creatie zo mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaarten Annette.. ben zo'n fan van deze stempelset!! Leuk dat je meedoet met onze NL demo hop :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kaartjes zijn het geworden! Groet, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een techniek die ik zeker eens ga proberen. Leuke projecten.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke kaarten Annette, waarvan de zwarte toch wel mijn grote aandacht trekt. Supertechniek is dat! Heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Goed bezig geweest Annette. Heel mooi allemaal.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi, en die techniek ga ik gauw eens proberen.
    Groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Deze zijn gaaf geworden Annette! Vind vooral de laatste wel heel mooi! Erg gave techniek, gr Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Superleuke set, de kleuren komen prachtig uit. Bedankt voor de uitleg van je techniek, kende ik helemaal nog niet.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk, leuk, leuk! Wat heb je gave voorbeelden gemaakt! En die techniek blijft leuk om te gebruiken ;-)
    Bedankt voor de inspiratie en het meehoppen!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!