vrijdag 1 juni 2018

Tijd voor de nieuwe Jaarcatalogus! HOERA!!

Vanaf vandaag staat hij ONLINE de splinternieuwe en superfantastische nieuwe Stampin'Up! Jaarcatalogus 2018-2019!

Is hij niet prachtig? (alleen de buitenkant al!)

Je kunt hem helemaal inzien en doorbladeren/scrollen door op het plaatje van de catalogus te klikken!

2018-2019 JAARCATALOGUS

Kun je ook niet wachten om de eerste producten te bestellen, dan ben ik graag tot je dienst! Vanavond (vrijdag 1 juni) om 21.00 gaat er een speciale eerste (mee-)bestelling weg voor wie niet kan wachten! ;o) De eerste lijstjes van een aantal heel enthousiaste dames liggen hier al klaar ;o)

Denk je nu: "Leuk hoor zo'n online catalogus, maar een papieren exemplaar kijkt natuurlijk veel fijner!"Dan heb je natuurlijk helemaal gelijk. Een papieren catalogus is onmisbaar... Deze heb ik uiteraard volop op voorraad! Zou je er graag eentje willen ontvangen, dan kan dat natuurlijk! Neem gerust even contact op dan regelen we dat. Voor vaste Kijkkastklanten heb ik een exemplaar gereserveerd eb voor hen is de catalogus helemaal gratis, maar ik heb voldoende extra besteld, dus ben je (nog) geen klant of workshopgast bij de Kijkkast kun je ook gerust een catalogus aanvragen. In dat geval vraag ik een kleine bijdrage in de onkosten. Je kunt natuurlijk ook naar de feestelijke Make and Take-/ open huismiddag komen op 2 juni, morgen dus, en daar helemaal gratis je catalogus komen ophalen. ;o)

Wat kunnen we zoal bestellen?

*Prachtige nieuwe KLEUREN!
  Vanwege de COLOR REVAMP zijn er veel schitterende nieuwe kleuren bij gekomen, en natuurlijk hebben we ook weer vijf prachtige nieuwe In-Colors! De basiskleurenfamilies zijn door wat verschuivingen bovendien uitgebreid met drie extra kleuren: De Basics! De kleuren zijn GEWELDIG en ze zijn zo weer helemaal up to date!!


  *De STAMPARATUS! Hiep hoi! Reserveren is niet meer nodig!..Die enorm handige, superpopulaire en verrassend veelzijdige stempelhulp, een uniek stuk stempelgereedschap voorzien van een flinke vleug "stempelmagie" zit nu ook in het basisassortiment! Zelfs als je niet kunt stempelen.... kn je hiermee stempelen! Ja echt! Vanaf nu is dit wereldwonder  (ahum) gewoon te bestellen, en als je dat bij de Kijkkast doet krijg je er ook nog eens helemaal gratis een info-worshopmiddagje bij kado, waarin ik je graag een aantal superhandige tips en trucs laat zien en uitproberen! Ideaal!
Image result for stamparatus

 *Een aantal nieuwe NEDERLANDSE stempelsets! Ik ben er stiekem best een beetje trots op, want ze zijn supermooi en superbruikbaar. Echt geweldige stempelsets. die passen bij wat wij nederlanders leuk vinden, oftewel met teksten die ik ECHT graag op een kaartje gebruik, en naar ik hoor vallen ze ook bij anderen enorm goed in de smaak! Hierover is veel te vertellen dus binnenkort meer!
Image result for stampinup Puur Natuur

  *En natuurlijk nog heel veel andere nieuwe stempelsets, nieuwe bundelaanbiedingen, dies en ponsen. Prachtige inkt, cardstocks, handige gereedschapjes, kleurmiddelen, designpapier en versiering en natuurlijk al die andere dingen die een stempelliefhebber blij maken! Ga lekker bladeren en kijken! Heel veel plezier!

* Oja....De Stampin'Blends zijn pas binnenkort volop te verkrijgen. Nog een paar weekjes wachten dan kunnen we de bestaande collectie, maar ook de nieuwe kleuren bestellen! Ik kijk natuurlijk al uit naar de nieuwe kleurtjes!

Wil je graag een aantal producten "in het echt" komen bekijken (en dat kijkt natuurlijk altijd het fijnst!) en alvast inspiratie opdoen met de nieuwe voorbeelden die ik heb gemaakt met dit moois, nodig ik je nogmaals van harte uit bij de Open Middag waarop we de nieuwe catalogus feestelijk lanceren. Het is al heel snel: Zaterdag 2 juni, tussen 14.00 en 17.00 ben je van harte welkom om rond te kijken tussen alle mooie producten, een nieuwe catalogus op te halen, en een gave make and take met nieuwe producten te komen doen! Graag wel even aanmelden als je komt, dan zorg ik dat ik voldoende Make&Takepakketjes heb! De koffie en thee en wat lekkers staan natuurlijk ook sowieso klaar!

Ik kijk er enorm naar uit dit jaar met al dit prachtigs te kunnen en mogen werken, liefst natuurlijk samen met jullie! Veel plezier met het bladeren in de catalogus! Geniet van al het moois!

Tot snel!
Annette


Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!