donderdag 21 juni 2018

Enjoy Your Special Day met Stitched all Around

* BUITENKANS! 
Er zijn twee plaatsjes vrijgekomen voor de
ARTSY CARDS-TECHNIEKEN-workshop van
zondag 24 juni! Houd je van originele technieken,
gave achtergronden,
toveren met kleur, en bijzondere effecten?
Wil je veel nieuwe toepassingen 
van inkt leren, en nieuwe tips en trucs opdoen met refills,
Stampin'Writemarkers en meer? 
Meld je snel aan! Wie het eerst komt....
Alle info is te vinden in de WORKSHOPAGENDA*

Heb je de laatste tijd mijn blogposts wat gemist?

Dat kan kloppen en dat vind ik zelf heel vervelend en jammer.
Ik merkte echter dat ik erg druk in mijn hoofd was, dat ik tien dingen gelijk moest en wilde doen en dat ik maar doorholde. Dat gaat natuurlijk niet lang goed, de rek raakt er dan uit... en dan moet je ingrijpen....en dus heb ik noodgedwongen wat rust ingebouwd de laatste weken.

Wel gestempeld (daar word ik nu eenmaal heel erg blij van!) en ook geworkshopt (dat kan ik niet missen, is zo ontzettend gezellig, geeft mij energie en voldoening en is mijn heerlijke creatieve uitlaatklep) en ook ben ik verder gegaan met het reorganiseren van mijn knutselplek... maar dus echt even 1 ding tegelijk, veel rusten, veel naar buiten en alles weer op een rijtje zetten. Ik ben er nog niet, maar het is op de goede weg...  Wel oppassen dus, maar dat komt goed!

In zulke periodes denk je ook weer eens goed na over dingen.... en wat in ieder geval heel duidelijk is, is dat ik met de Kijkkast heel erg gelukkig ben, en dat dit echt is wat ik het liefste doe... Creatief zijn is mijn vitamine C! En ook merkte ik dat ik superlieve en loyale klanten en workshoppers heb, en dat ik hier in mijn team Inky Bizz, een stelletje fantastische lieverds om me heen heb. Echt heel bijzonder! Wat ik dus ook weer even goed weet is dat ik goed op mezelf moet passen dus dat ga ik zeker doen. Goed mijn grenzen bewaken, niet 24/7 meer hollen, en een ding tegelijk blijven doen.

Stempeltherapie helpt me gelukkig altijd! ;o)


Vandaag heb ik een heel lief klein kaartje voor jullie. Vol details maar supermakkelijk te maken!


Door de kleuren is het een vintage-achtig kaartje geworden. Crumb Cake, Soft Suede en Whisper White.


Kijk eens wat een details. Ik houd er zo van!

De tekst neemt echt een ere plekje in op de kaart. Deze tekststempel, en ook de randstempel op de achtergrond, komen uit de nieuwe stempelset Stitched All Around. Ik heb de tekst gestempeld en uitgestansd mt een ovaalvorm uit de Stitched Shapes framelits. Deze framelits zijn inmiddels onmisbaar geworden in mijn collectie! Dat randje geeft het altijd net dat beetje extra, zeker ook als je de randjes iets sponst met inkt.

En bij deze set passen die stikselrandjes nog eens extra mooi!


De ovaalvorm heb ik op een prachtige uitgewerkt label bevestigd. In dit label zijn ook allerlei stikseletails te  zien en het is prachtig opengewerkt aan de randen. Stiksels en steekjes zijn dan ook het thema van deze dies en stempels!

Stitched All Around Clear-Mount Bundle
Stempels: Stitched All Around
Dies: Stitched Labels Framelits

Samen zijn ze verkrijgbaar als bundle (met 10 procent bundelkorting, altijd fijn!)

Een superveelzijdige set die perfect te combineren is met andere stempels en thema's!

Ik besloot deze keer het kaartje heel eenvoudig te houden. Zo komen de details mooi uit. 

Om het wit terug te laten komen en voor wat "zwierigheid" heb ik een stukje van het Polka Dot Tulle Ribbon om het kaartje gestrikt voordat ik het label er op bevestigde.


En zo zien we het ook nu weer: Als je mooie spulletjes hebt is het echt niet moeilijk om een smaakvol project te maken!

En dat is ZO genieten! Elke keer weer!

Wat heb ik gebruikt:
Stempels: Stitched All Around
Papier: Cardstock: Crumb Cake, Soft Suede, Whisper White
Inkt: Soft Suede
Dies: Stitched Labels Framelits, Stitched Shapes Framelits
Embellishments: Polka Dot Tulle Ribbon Whisper White
Tools: Big Shot, Die Brush, Stampin'Sponges

tot snel!
Annette

Eerstvolgende (mee-)besteldagen:
  Maandag 25 juni om 19.00 uur
Maandag 2 juli om 19.00 uur 

en spaar voor gratis producten!
***Met diverse Clubvoordelen ;o)***


2018-2019 JAARCATALOGUS
Wil jij graag de nieuwe ! catalogus ontvangen?? 
Vraag er eenvoudig eentje aan door mij een EMAIL te sturen


Houd je ook zo van stempelen, spelen met inkt  en kleur en wil je bij elke bestelling korting op je stempelmaterialen??

Klik hier voor meer info!



Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!