woensdag 30 mei 2018

Onderwater-laagjes-kaartje met Sea of Textures, en een uitnodiging!

Uitnodiging!
Feestelijke middag in verband met 
de lancering van de nieuwe jaarcatalogus!
Aanstaande zaterdag 2 juni houdt de Kijkkast 
een Make and Takemiddag/Open Huis! 
Tijd: 14.00 tot 17.00 uur!
Er is een greep van de nieuwe producten te zien, 
er zijn nieuwe voorbeelden te bekijken, 
je kunt zelf aan de slag 
met een leuke make and take met nieuwe spulletjes!! 
Er is koffie, thee en lekkers 
voor elke bezoeker een nieuwe catalogus 
en er zijn enkele leuke verrassingen!! 
(waaronder een super-duper-mega-gave aanbieding!)
Natuurlijk is dit ook een prima gelegenheid om eens kennis te maken 
met de Kijkkast, met het stempelen, met de producten of met mij, Annette!
Deelname is helemaal gratis, maar aanmelden is wel nodig. 
(Dit ivm de Make and Takematerialen en Catalogi!)
 Kom je ook? Gezellig! 
Meld je dan snel aan via DIT EMAILADRES



Dit catalogusfeestje is altijd een ontzettend leuke middag voor zowel mensen die onbekend zijn met stempelen als voor de doorgewinterde stempelfan ;o) Ik hoop dan ook velen van jullie te mogen verwelkomen!

Nieuws(brief) op komst!

Er komt een nieuwe Kijkkast-NIEUWSBRIEF uit!
In verband met de nieuwe Privacy Wetgeving heb ik mijn oude adressenlijst geheel verwijderd! Het is door deze wet noodzakelijk de lijst opnieuw samen te stellen en ik heb inmiddels al weer een heleboel mensen die dit schriftelijk aangevraagd hebben toegevoegd aan de nieuwe lijst. Doe je niets, ontvang je dus geen nieuwbrief, ook niet als je deze eerder wel ontving!
In de Nieuwsbrief lees je nieuws, acties, tips en ook exclusieve aanbiedingen en buitenkansjes die ALLEEN voor nieuwsbrieflezers zijn!. Uiteraard kun je je via het zelfde emailadres ook ten allen tijde afmelden. Wil jij voortaan ook (weer) de Kijkkast Nieuwsbrief ontvangen, mail dan met de boodschap dat je de nieuwsbrief wilt ontvangen en stuur dit dan naar DIT EMAILADRES.
 (Uiteraard kun je je via het zelfde emailadres ook ten allen tijde afmelden!)

Maar ik heb vandaag ook een kaartje voor jullie, een klein voorproefje!

Het is de laatste dagen warm, soms zelfs een beetje TE! Wat is er dan fijner dan werken in een heerlijk verfrissend onderwater thema! ;)
Gewoonlijk vind ik dit thema best lastig, maar met de nieuwe stempelset Sea of Textures was ik bijna niet te stoppen!
 De naam van de set geeft al een beetje aan dat deze set vol "Textuur"zit... Helemaal mijn ding dus!

Ik ben nu eenmaal dol op laagjes, en die zitten op diverse manieren in deze set verwerkt! Bij de stempelset zit de prachtige inktvis die hier te zien is, maar ook mooie waterplanten en een aantal gave "structuur"stempels!
Knippen? Nee hoor, dat hoeft hier niet, er is namelijk ook een bijpassende set Dies, de Under the Sea Framelits, waarmee je diverse stempels, zoals hier bijvoorbeeld de Inktvis, zo uit kunt stansen, maar ook zijn er hier gave "structuur" stanzen bij als extra aanvulling!! Dat geweldige opengewerkte "net"bijvoorbeeld! Dat is toch gewoon geweldig! Die ga ik zeker vaak gebruiken, ook bij andere thema's!

De visjes op de achtergrond? Dat zijn uitgestanste openingetjes. Je kunt hiervan de uitegesneden diecuts gebruiken maar, zoals ik hier gedaan heb, dus ook de basisvorm met de openingetjes! Ook dat detail zorgt weer voor textuur, diepte en structuur!
Hier heb ik stukjes van dat "net"hier en daar onder het centrale paneeltje gestoken. Het geeft het meteen een leuke stoere look!

Voor de onderste laagjes heb ik stukjes van het ook al zo supergave designpapier gebruikt! Tranquil Textures heet het. Dit papier is ontworpen om bij deze onderzeeset te passen, maar is zo mooi stoer van structuur dat dit op enorm veel manieren te combineren is! Echt te gek!

Hier heb ik de kaartbasis gemaakt door laagjes van dit Designer Series Papier op enkele laagjes cardstock te plakken en dit te "stapelen!" Gave papiertjes he, ook vol textuur! En voor veel meer thema's te gebruiken. Ik denk alleen al aan reizen, of aan  mannenkaartjes....

Zoals gezegd is de kaartbasis enkel, maar natuurlijk willen we de kaart wel kunnen voorzien van een persoonlijke tekst. De kaart vouwt dan ook open op een ongebruikelijke manier, in dit geval bij het centrale paneel.


Het kleine elementje rechts er van, ook wel "sanddollar"genaamd, dient hier als "slotje".. Je schuift het paneeltje er namelijk zo achter, en dan blijft het keurig dicht zitten... Voor wat extra stevigheid heb ik dit vormpje twee keer uitgestansd en op elkaar geplakt....

Ook aan de tekst, die ook bij de Sea of Textures stempelset zit, gaf ik wat structuur. Even stempelen, uitponsen en stapelen... Zo is het weer een leuk sierelement op de kaart!

Wat glimmer van de Wink of Stella Glitterbrush zorgde voor wat effect op de "sand dollar"en de tentakels van de Inktvis.
De kleuren vond ik vandaag heerlijk verfrissend. Allerlei schakeringen van blauw en groen, waaronder enkele van de nieuwe kleuren.Het palet heb ik afgestemd op het prachtige Designerpapier!

 Ik heb gemerkt dat de kleur Soft Sea Foam een van mijn favoriete kleuren gaat worden!! Wow wat mooi en wat combineert ie fijn!

Ik ben na mijn eerste voorzichtige benadering toch helemaal OM! Of om het even in stijl te zeggen: De Inktvis heeft mij helemaal in zijn greep! ;o)
Wat een prachtige Suite is dit!
Stempels en dies zijn trouwens straks ( nog een paar daagjes!) als bundle te bestellen, wat een korting van 10 procent oplevert! Vanaf 1 juni zijn ze beschikbaar!!

Als je aanstaande zaterdag naar het feestelijk-Open-huis middagje komt zie je natuurlijk meer voorbeelden!;o)
En natuurlijk ga je zelf ook iets leuks maken!
Zie ik je dan?

Tot snel,
Annette

Wat heb ik gebruikt:
Stempels: Sea of Textures
Papier: Cardstock: Whisper White, Crumb Cake, Night of Navy, 
             DSP: Tranquil Tide Designer Series Paper
Inkt: Sof Sea Foam, Night of Navy, Tranquil Tide, Mint Macaron, Crumb Cake
Dies; Under The Sea Framelits Dies
Ponsen: Classic Label, 1 1/4 inch Circle
Embossingfolder: Seaside
Embellishments: Linen Thread, Wink of Stella Glitterbrush
Tools: Aqua Painters, Stampin'Sponges

Eerstvolgende (mee-)besteldagen:
  Vrijdag 31  mei om 19.00 uur
Zaterdag 2 juni om 19.00 uur 

en spaar voor gratis producten!
***Met diverse Clubvoordelen ;o)***
Wil jij graag de nieuwe Stampin'Up! catalogus ontvangen?? 
Vraag er eenvoudig eentje aan door mij een EMAIL te sturen


Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!