maandag 7 maart 2022

You Matter to Me - Kaarten voor Oekraine - Help de Kijkkast helpen!

Vandaag plaats ik een kaart, voor dat wat de hele wereld bezig houdt....


De ZONNEBLOEM is de internationale bloem van de Oekraine. Ik gebruikte dan ook de set Bijzondere Zonnebloemen voor deze kaart.


Ik combineerde deze met de kleuren van de vlag, geel en blauw!


Ik ben zeker niet de enige die verdrietig, boos, verslagen en bang is voor het onmenselijke wat er niet zo ver van ons gebeurt... We zijn er allemaal kapot van....


Het voelt zo onmachtig.....

Dus ben ik steeds aan het denken geweest over wat ik kan DOEN! Hoe klein ook!

Ik heb twee dingen bedacht...


Het eerste is symbolisch: Met deze kaart sluit ik me aan bij een wereldwijde beweging onder creatieve mensen om onze betrokkenheid te tonen #cardmakersforukraine #cardsforukraine #craftersforukraine


Het doet goed even wat gevoel kwijt te kunnen op deze manier. Je geeft vorm aan je gevoel, en dat werkt helend. (Onderstaand vind je een lijst van gebruikte materialen!)

Maar tegelijkertijd voelt het heel "onbenullig", en wil ik meer doen! Kijken naar wat in mijn macht en mogelijkheden ligt!


De afgelopen dagen heb ik al heel practisch een klein steentje bij mogen dragen aan een humanitair transport dat vandaag naar een plaats in de Oekraine is vertrokken. Tassen vol nieuw ondergoed, verzorgingsmiddelen, en medische basismaterialen heb ik hiervoor ingekocht. Er is verder vooral veel voedsel verzameld wat daar zo ontzettend nodig is!

Ook heb ik door heel practische hulp te bieden mogen helpen bij een medisch transport, Allerlei basis-medische materialen, maar ook infusen, medicijnen, jodium, verbandmiddelen, insuline etc zijn verzameld en zorgvuldig ingepakt, om daarginds te redden wat er te redden valt. De schoonfamilie van een vriendin is Oekraiens en enkelen van hen zijn werkzaam in de medische sector. Het komt dus goed terecht.

Maar ik vond dat ik veel meer kon doen en heb nagedacht wat ik, als creatieve, enthousiaste stempelfan, door middel van mijn creativiteit kan bijdragen! En dit is wat ik bedacht heb:

Ik heb in de afgelopen jaren talloze luxe kaarten gemaakt, en gedeeltelijk ook verstuurd, maar ik heb ook nog heel veel van mijn kleine "kunstwerkjes" nog op voorraad.


Daarom wil ik deze kaarten, allen handgemaakt, veelal vol details, vervaardigd uit kwaliteitsmaterialen van Stampin'Up!  en met uiteenlopende thema's technieken en stijlen, gaan verkopen, met als doel het inzamelen van geld voor de volgende humanitaire transport!

Zo help ik met liefde, jou met mijn liefdevol gemaakte kaarten, zodat jij een stukje liefde kunt verspreiden door ze te versturen, waardoor ik dan weer een steentje bij kan dragen aan het helpen van onze medemens in deze verschrikkelijke omstandigheden! 
Ik kan geen mooier doel bedenken voor mijn creaties!

Help jij mij helpen?

Er zijn verschillende opties!


Om het "realiseerbaar" te houden bied ik mijn reeds gemaakte kaarten in verschillende verrassingspakketten aan. 
Ik zorg voor gemengde pakketten, voor verschillende gelegenheden. Bij elk pakket zullen ook zeer luxe, en arbeidsintensieve kaarten zitten, waaronder bijvoorbeeld ook funfolds.

De GEHELE opbrengst wordt omgezet in voedsel en medische materialen, die regelrecht naar de plaats van bestemming in Oekraiene gaan! Geen grootschalige organisaties dus, maar via directe contacten.
Daar sta ik persoonlijk voor in!

Er is keuze uit verschillende pakketten:

Pakket 1: 5 verschillende luxe kaarten: 22,50 euro
Pakket 2: 10 verschillende luxe kaarten: 37,50 euro
Pakket 3: 20 verschillende luxe kaarten: 60 euro

* alles zolang de voorraad strekt!
* Elk pakket is uniek en verschillend van samenstelling maar altijd zo gevarieerd mogelijk.
* indien mogelijk (zolang de voorraad strekt) voeg ik bij elk pakket wat extraatjes bij!
*exclusief verzendkosten

Verder maak ik graag voor jou die ene, unieke, kaart of kadoverpakking, voor die ene, unieke gelegenheid!
Een luxe kaart, doosje of andere verpakking gemaakt van luxe materialen, afgestemd op jouw wensen en vol details. Ik beloof je dat ik er iets bijzonders van ga maken!

Unieke kaart/verpakking op aanvraag: 15 euro per stuk.

En ook hiervan  is uiteraard de gehele opbrengst voor de benodigde hulpgoederen!

Je kunt de samengestelde verrassingspakketten, OF de persoonlijke kaart/verpakking op verzoek aanvragen door mij een MAIL te sturen!

Verder zal ik ook al mijn verdiensten uit de verkoop van stempelmaterialen in maart, aan deze actie besteden. Mocht je dus bij de Kijkkast je stempelspulletjes aan willen schaffen, help je ook mee met helpen!


 Ik hoop op mijn misschien nietige manier, een steentje bij te kunnen dragen. Voor mij is niets doen geen optie! Zoals ik eerder deze week al zei: Het is misschien een druppel op de gloeiende plaat, maar 1: Je zult maar net staan waar die druppel valt en 2: vele druppels maken ook een zee!

Met jouw hulp gaat dat lukken! Delen van dit bericht wordt trouwens ook erg op prijs gesteld!

Dankjewel!


Tot snel en heel veel liefs,

Annette


Wat heb ik gebruikt:
Stempels: Bijzondere Zonnebloemen, Here Together (TEKST)
Papier: Cardstock: Very Vanilla, Daffodil Delight, Pacific Point, Shimmery White, Vellum
Inkt: Stazon Saddle Brown, Daffodil Delight, Pacific Point, Old Olive, Soft Suede, Pumpkin Pie
Dies: Sunflower Dies, Tailor Made Tags Dies, Stitched Rectangles Dies
Embellishments: Mini Stampin'Cut & Emboss Machine, Water Painters, Sponge Daubers
Tools: Bakers Twine Essentials Pack


Eerstvolgende (MEE)besteldagen
Maandag 7 maart om 19.00 uur
Maandag 14 maart om 19.00 uur


De Kijkkast-MAART-actie: Gebruik de actuele hostcode FT6K7Q3N
en ontvang bij een bestelling vanaf 75 
nu gratis een doosje From My Heart Faceted Gems twv 7,25 euro!

TIP: Bestel je voor 200 euro of meer mag je voor 10 procent van je bestelbedrag 
GRATIS producten uitkiezen!




Creatieve Kortingskriebels!
van 1 tm 31 maart 20 procent korting op machine en diverse stempels &stansen!
Klik HIER voor alle info!


πŸ’“De allerbeste DEAL: Het Stampin'Up! Startpakket!πŸ’“
Kies voor 175 euro producten uit en betaal slechts 129 euro
Laat dit vervolgens gratis (zonder verzendkosten!) naar je huis versturen.
Je krijgt hierbij ook nog gratis catalogi ed meegestuurd!
en bestel -als je dat wilt- voortaan je eigen stempelmaterialen met altijd minstens 20 procent korting!
Lijkt dit jou ook een topidee? Neem snel contact met mij op! Dan help ik je verder!



Catalogus aanvragen:

Wil jij de dikke Jaarcatalogus en/of Minicatalogus ontvangen? Vraag ze nu bij mij aan!
Klik HIER voor alle info!


Kijkkast Thuisworkshops!
Binnenkort te boeken, de nieuwe Happy at Home Workshopbox!!
Meld je snel aan!
Wil je ook een supercomplete Kijkkast WORKSHOP doen vanuit je eigen huis?
Klik hier voor alle info over de  >> Happy-At-Home Workshopbox! <<



en spaar voor gratis producten!
***Met diverse Clubvoordelen ;o)***


 

Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!