dinsdag 8 maart 2022

Always Dreaming.... met Hand Penned Petals

Ha, ik kwam er achter dat ik nog wat gemaakte kaarten had die klaarlagen om op mijn blog te zetten, maar waarvan dat nog niet gelukt was.


Ik zal er dus af en toe eens eentje bijpakken om hem aan jullie te laten zien!


Nou ja, kaartje... eigenlijk is het een setje, van een kaart met een bijpassende enveloppe. Ik houd daar altijd zo van, als alles zo mooi combineert!


Het maakt het extra leuk voor de ontvanger, als ook de buitenkant al een beetje een feestje is! Dan begint de pret al zodra de enveloppe bij iemand op de mat belandt!


Dat alles zo mooi op elkaar afgestemd is komt doordat ik allerlei producten uit een serie met elkaar heb gecombineerd.Dan kun je nooit verkeerd kiezen! En dit is dan ook nog een van mijn allerfavorietste series, de Hand Penned Suite!


Deze keer gebruikte ik veel van de papieren onderdelen van de suite. De basis wordt gevormd door Cards & Envelopes en de Memories & More kaartjes uit de serie! Stuk voor stuk ZO leuk, om kaarten te maken, of voor in je fotoboek, planner  of art journal om maar wat voorbeelden te noemen!


En als je dan die basis hebt, kun je die verder aankleden of opleuken zoveel ( of zo weinig) je maar wilt!


In dit geval ging ik lekker los met de stansset uit de serie. Allerlei bloemetjes en blaadjes voegde ik samen tot een mooie toef.

De Hand Penned Petals set met de Penned Flowers Dies zijn zo ontzettend mooi vormgegeven! Dat heb je soms, dan ben je gewoon weg van een manier van vormgeven. Nou, dat heb ik dus echt met deze set!

 Kijk HIER maar eens voor meer voorbeelden met deze serie! Ik heb er namelijk al best aardig wat mee gemaakt!


Heel veel meer was er gewoon niet nodig....


Maar voor net dat beetje "bling"voegde ik nog wel wat Genius Gems toe. Deze passen er perfect bij en zijn mooi subtiel. Eigenlijk net zoals deze hele Suite is! De printjes, de kleurtjes... Mmmm zo mooi!

Enne, dit is best wel een unieke kaart voor mijn doen... was het je al opgevallen? Ik heb op deze kaart namelijk helemaal niet gestempeld! 

Maar in dit geval mis ik dat niet!

Wat heb ik gebruikt:
Stempels: Hand Penned Petals
Papier: Cardstock: Basic White, Pool Party, Garden Green, Cinnamon Cider, Pale Papaya
             Hand Penned Memories & More Card Pack
             Hand Penned Memories & More Cards & Envelopes
Dies: Penned Flowers Dies
Embellishments: Genius Gems
Tools: Stampin'Cut & Emboss Machine


Tot snel,
Annette

Eerstvolgende (MEE)besteldagen
Maandag 14 maart om 19.00 uur
Maandag 21 maart om 19.00 uur


De Kijkkast-MAART-actie: Gebruik de actuele hostcode FT6K7Q3N
en ontvang bij een bestelling vanaf 75 
nu gratis een doosje From My Heart Faceted Gems twv 7,25 euro!

TIP: Bestel je voor 200 euro of meer mag je voor 10 procent van je bestelbedrag 
GRATIS producten uitkiezen!




Creatieve Kortingskriebels!
van 1 tm 31 maart 20 procent korting op machine en diverse stempels &stansen!
Klik HIER voor alle info!


πŸ’“De allerbeste DEAL: Het Stampin'Up! Startpakket!πŸ’“
Kies voor 175 euro producten uit en betaal slechts 129 euro
Laat dit vervolgens gratis (zonder verzendkosten!) naar je huis versturen.
Je krijgt hierbij ook nog gratis catalogi ed meegestuurd!
en bestel -als je dat wilt- voortaan je eigen stempelmaterialen met altijd minstens 20 procent korting!
Lijkt dit jou ook een topidee? Neem snel contact met mij op! Dan help ik je verder!



Catalogus aanvragen:

Wil jij de dikke Jaarcatalogus en/of Minicatalogus ontvangen? Vraag ze nu bij mij aan!
Klik HIER voor alle info!


Kijkkast Thuisworkshops!
Binnenkort te boeken, de nieuwe Happy at Home Workshopbox!!
Meld je snel aan!
Wil je ook een supercomplete Kijkkast WORKSHOP doen vanuit je eigen huis?
Klik hier voor alle info over de  >> Happy-At-Home Workshopbox! <<



en spaar voor gratis producten!
***Met diverse Clubvoordelen ;o)***


 


Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!