zondag 27 maart 2022

Paas-chocolade-box-kaart met Easter Friends

Kadootjes, kadoosjes, doosjes, ze zijn zo leuk om te maken! 
Eigenlijk net zo leuk als kaarten!


Dus wat zou ik nu eens gaan maken, een doosje of een kaart?

Of misschien wel... allebei!


Een doosje dat ook een kaartje is... of een kaartje dat ook een doosje is! Het is maar hoe je het bekijkt! ;o)

Ik begon met een heerlijke stempelset, Easter Friends! Alhoewel ik er vandaag een paasprojectje mee laat zien, is deze set veel veelzijdiger dan alleen een set voor de kerst!

Ik maakte er laatst bijvoorbeeld deze FUNFOLDKAART mee! 


Deze keer gebruikte ik de grootste kuikenstempel uit de set. Hiermee bestempelde ik eerst het cardstock waarvan ik dit kaart-doosje maakte!

Op de voorkant van het doosje plaatste ik ook twee van de kuikentjes! 
Het kaart-doosje sluit met een lint.


Als het open is kun je de inhoud van het kaart-doosje zien, de kuikenchocolaadjes die de inspiratiebron waren voor dit projectje!

Ik stanste een opening met de Stitched Rectangles Dies, en plaatste daarachter een stukje Window Sheet, zodat de chocolade zichtbaar is, maar er niet uit kan vallen!


Ik ewrd geinspireerd door het feit dat de chocoladekuikentjes kleertjes aanhebben, zoals stropdassen, jurkjes en tuinbroekjes. Ik besloot dat ook met mijn gestempelde kuikentjes te doen!


De grappige "rokjes" maakte ik met de bloemenstempel uit de set Pluk de Dag, en de Medium Daisy pons. Door de bloemen door te knippen en te stapelen maak je er superzomerse hoelarokjes mee. Zo grappig!


Ik versierde de kuikentjes met wat Twine en een mooi steentje, de achtergrond bestempelde ik en gaf ik kleur met een Blending Brush, en de tekst heat- emboste ik met wit embossingpoeder.

En zo heb ik een leuk, lief paaskadoosje, eh kaartje, eh kaart-doosje gemaakt! Ik werd er zelf heel vrolijk van en hoop er binnenkort iemand ook een glimlach mee te bezorgen! Nog even en het is pasen!

Wat heb ik gebruikt:
Stempels: Easter Friends, Pluk de Dag
Papier: Cardstock:Basic White, Daffodil Delight, Soft Succulent, Gorgeous Grape
Window Sheet
Inkt: Daffodil Delight, Soft Succulent, Versamark
Pons: Medium Daisy
Dies; Stitched Rectangle Dies
Stampin, Blends: Daffodil Delight, So Saffron, Mango Melody, Pale Papaya
Embellishments: Embossingpowder White, Shimmer Ribbon Gorgeous Grape, 2021-2023 In Color Jewels, Basic Twine Essentials Pack
Tools: Stampin'Cut & Emboss Machine, Heat Tool, 

Tot snel,
Annette

Eerstvolgende (MEE)besteldagen
Maandag 28 maart om 19.00 uur
Maandag 4 april om 19.00 uur


De Kijkkast-MAART-actie: Gebruik de actuele hostcode FT6K7Q3N
en ontvang bij een bestelling vanaf 75 
nu gratis een doosje From My Heart Faceted Gems twv 7,25 euro!

TIP: Bestel je voor 200 euro of meer mag je voor 10 procent van je bestelbedrag 



Creatieve Kortingskriebels!
van 1 tm 31 maart 20 procent korting op machine en diverse stempels &stansen!
Klik HIER voor alle info!


πŸ’“De allerbeste DEAL: Het Stampin'Up! Startpakket!πŸ’“
Kies voor 175 euro producten uit en betaal slechts 129 euro
Laat dit vervolgens gratis (zonder verzendkosten!) naar je huis versturen.
Je krijgt hierbij ook nog gratis catalogi ed meegestuurd!
en bestel -als je dat wilt- voortaan je eigen stempelmaterialen met altijd minstens 20 procent korting!
Lijkt dit jou ook een topidee? Neem snel contact met mij op! Dan help ik je verder!



Catalogus aanvragen:

Wil jij de dikke Jaarcatalogus en/of Minicatalogus ontvangen? Vraag ze nu bij mij aan!
Klik HIER voor alle info!


Kijkkast Thuisworkshops!
Binnenkort te boeken, de nieuwe Happy at Home Workshopbox!!
Meld je snel aan!
Wil je ook een supercomplete Kijkkast WORKSHOP doen vanuit je eigen huis?
Klik hier voor alle info over de  >> Happy-At-Home Workshopbox! <<



en spaar voor gratis producten!
***Met diverse Clubvoordelen ;o)***




Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!