donderdag 31 maart 2022

Veel inspiratie en tips met Pirates & Mermaids en heel veel uitlopende artikelen! Met Kijkkast Live Video

Een weekje geleden was er weer een Kijkkast Live, en aangezien we die keer een set gebruikten die uitlopend is, leek het me verstandig jullie snel de gemaakte kaarten en de video te laten zien!

We maakten die middag een viertal kaarten... Er kwamen meerdere grappige, gekke, en inventieve ideetjes voorbij...

Gewoon omdat het zo leuk is om de veelzijdigheid van stempels te laten zien!

Ik ging dus lekker combineren met allerlei kleuren en ook soms met toevoeging van wat extra  producten. En deze keer was het uitgangspunt een wel heel leuke en uitdagende set!


Pirates & Mermaids is de naam! Ja, eens iets heel anders! En ik liet me dan ook echt uitdagen door de set zelf, het thema er van, en de afbeeldingen! En als de creatieve raderen eenmaal gaan draaien komt de rest vanzelf! ;o) 

Deze set staat in de huidige, uitlopende jaarcatalogus en komt NIET meer terug in een volgende catalogus. Op is Op! 


Disclaimer! Voor ik de videoweergave van deze Kijkkast Live met jullie deel wijs ik je er op dat ik een groot aantal uitlopende producten gebruikte, waaronder de set Pirates & Mermaids, die op het moment van de LIVE nog voorradig waren. Velen van hen zijn ook nog eens flink afgeprijsd! Maar voor alles geldt op is op!  Inmiddels kunnen er dus producten uitverkocht zijn! Voor een overzicht van het huidige aanbod klik je HIER!
Ik maakte met zower de zeemeermin als de piraat twee heel  verschillende kaarten!

Je bleek de set geweldige goed te kunnen combineren met allerlei andere sets, papiertjes en andere materialen!

In de Kijkkast Lives doe ik doorgaans geen ingewikkelde of heel uitgebreide technieken, maar laat ik wel heel graag heel verschillende ideeen zien, en manieren om de stempelset of de bundle/het productpakket te gebruiken. Zo maak ik dan samen met de kijkers een aantal projecten met de door hen gekozen set!

Deze keer paste ik toch wel een flink aantal foefjes en truukjes toe, dus ik denk  en hoop dat je er wat inspiratie uit op doet!


Je vindt hieronder de ( onbewerkte) video, waarin je ziet hoe de set werkt, hoe ik het aanpakte en welke keuzes ik maakte.

Kijk vervolgens verder hieronder voor detailfoto's, een overzicht van de gebruikte producten EN wat extra toelichting hier en daar.

VIDEO:   


Als eerste maakte ik een kaart, geinspireerd op avontuurlijk reizen van piraten, die ergens op een eiland hun veroverde schatten hebben verstopt. Je hebt dan natuurlijk echt een schatkaart nodig om deze terug te vinden!



En natuurlijk is de kleurcombinatie rood zwart met wit helemaal in piratensfeer!

Daarna was de zeemeermin aan de beurt! Hier koos ik voor zachte parelmoertinten met een beetje zilver!



De achtergrond bouwde ik in laagjes op, en de zeemeermin kleurde ik in met een eenvoudige Watercolour techniek. Dat geeft een echt onderzee sfeertje!

Na dit toch vrij lieve kaartje gingen we over op de ruige piratenavonturen, met een kaart die helemaal in een avontuurlijke boek-stijl is gemaakt, voorzien van een rug en van overdadig gouden hang en sluitwerk! Al die spannende verhalen moeten immers wel in een boek vastgelegd worden!



Het is zo leuk om in allerlei extra details de onderdelen van de piraat terug te laten komen! Al die kleine onderdelen maken een totaalsfeertje!

Tenslotyte kwam nogmaals onze zeemermin voorbij, maar nu in een totaal andere setting, met prachtige diepe kleuren





Ook hier mixte en matchte ik weer volop!! En... er zijn weer genoeg tips en trucs voorbij gekomen!

De Bonuskaart in de reeks maak en film ik, net als altijd,  op mijn V.I.P pagina

Het bleek dat veel van de kijkers verrast waren over de veelzijdigheid van de set! En de resultaten vielen in de smaak! Dat had ik zelf ook, ik had nog zo veel meer combinaties kunnen verzinnen! 

En het is net wat de kijkers ook al zeiden, dit is beslist geen set alleen voor kinderen! Dit kan altijd en naar iedereen!



Een Hallo Kaart, een verjaardagskaart, een beterschapskaart, of bijv een lief complimentje, het kan allemaal. Dat zie je hier maar weer!

Wil je deze set nog graag hebben? Wees er op tijd bij want deze is UITLOPEND, net als een groot aantal andere producten die ik in deze LIVE nog een keer in het zonnetje gezet heb!
Onderaan dit blogbericht vind je een lijst van alle gebruikte producten, en er staat bij welke daarvan uit de collectie zullen gaan!


Het was een ontzettend gezellige stempelmiddag, en het leuke is, ook jij kunt dit maken! En... binnenkort is er weer een nieuwe Kijkkast Live!



Vond je deze video leuk, zou ik het enorm leuk vinden als ik een LIKEπŸ‘ van je mag ontvangen binnen Youtube, en wil je ook graag meer video's zien: abonneer je dan op mijn Kijkkast Youtube-kanaal. Zo maak je dat ik binnen Youtube meer mogelijkheden krijg, en nog makkelijker video's, tutorials en Kijkkast Lives kan maken en plaatsen! Dankjewel!πŸ’“

Natuurlijk vind ik het ook altijd leuk een reactie te krijgen op mijn blogpost. Lief als je laat weten wat je er van vond!πŸ’“

Tot snel,
Annette

Wat heb ik gebruikt:
Stempels: Pirates & Mermaids (uitlopend) Sailing Home (uitlopend) Happiest Birthdays (uitlopend)
Papier: Cardstock: Basic White, REal REd, Basic Black, Crumb Cake, Soft Suede, Shimmery White, Misty Moonlight, Soft Succulent, Balmy Blue, Mango Melody, Blackberry Bliss, Magenta Madness (uitlopend)
            DSP: Pattern Party (uitlopend en hostgeschenk)
            Gold Foil Sheet
Inkt: Sahara Sand, Soft Suede, Earl Espressol Balmy Blue, Fresh Freesia, Soft Succulent, Mistyu Moonlight, Versamark, Memento Black, Stazon Black, Mango Melody, Blackberry Bliss, Magenta Madness (uitlopend)
Ponsen: Tailored Tag (uitlopend), Elegant Tag (uitlopend)
Dies: Smooth Sailing Dies (uitlopend, Layering Circles Dies, Layering Diorama Dies, Ornate Layers Dies (uitlopend)
Embossingfolder: Hammered Metal 3d Embossingfolder (uitlopend), Greenery Embossing Folders (uitlopend)
EmbellishmentsL Playyful Pets Trim Combo Pack (uitlopend), Metallic Pearls (uitlopend) Scalloped Lace Trim (uitlopend) 2021-2023 In Color Jewels (uitlopend), Genial Gems (uitlopend)Matte Black Dots, Wink of Stella Glitterbrush, Silver Embossing Powder
Masks: Plenty pf Patterns Decorative Masks (uitlopend)
Stampin'Write Marker Real Red
Stampin'Blends: Real Red, Mango Melody, Natural Tones Collection, Ivory, Bronze
Tools: Stampin'Cut & Emboss Machine, Heat Tool, Water Painters, Blending Brushes, Sponge Daubers

Eerstvolgende (MEE)besteldagen
Maandag 4 april om 19.00 uur
Maandag 11 april om 19.00 uur


De Kijkkast-MAART-actie: Gebruik de actuele hostcode FT6K7Q3N
en ontvang bij een bestelling vanaf 75 
nu gratis een doosje From My Heart Faceted Gems twv 7,25 euro!

TIP: Bestel je voor 200 euro of meer mag je voor 10 procent van je bestelbedrag 



Creatieve Kortingskriebels!
van 1 tm 31 maart 20 procent korting op machine en diverse stempels &stansen!
Klik HIER voor alle info!


πŸ’“De allerbeste DEAL: Het Stampin'Up! Startpakket!πŸ’“
Kies voor 175 euro producten uit en betaal slechts 129 euro
Laat dit vervolgens gratis (zonder verzendkosten!) naar je huis versturen.
Je krijgt hierbij ook nog gratis catalogi ed meegestuurd!
en bestel -als je dat wilt- voortaan je eigen stempelmaterialen met altijd minstens 20 procent korting!
Lijkt dit jou ook een topidee? Neem snel contact met mij op! Dan help ik je verder!



Catalogus aanvragen:

Wil jij de dikke Jaarcatalogus en/of Minicatalogus ontvangen? Vraag ze nu bij mij aan!
Klik HIER voor alle info!


Kijkkast Thuisworkshops!
Binnenkort te boeken, de nieuwe Happy at Home Workshopbox!!
Meld je snel aan!
Wil je ook een supercomplete Kijkkast WORKSHOP doen vanuit je eigen huis?
Klik hier voor alle info over de  >> Happy-At-Home Workshopbox! <<



en spaar voor gratis producten!
***Met diverse Clubvoordelen ;o)***

Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!