donderdag 17 maart 2022

De Kijkkast 9 jaar, een liefdevolle kaart, en WIN een stempelset!

 Het is een week van feestjes bij de Kijkkast! Elk jaar in maart zijn er in een keer veel leuke dingen die gevierd mogen worden... Onze trouwdag op 15 maart, mijn verjaardag op 19 maart, en ....vandaag 17 maart vier ik het feit dat de Kijkkast 9 jaar bestaat!

Ik schreef zonet op mijn facebookpagina het volgende:

Vandaag vier ik alweer feest, want op deze 17de maart bestaat de Kijkkast al weer 9 jaar!
Wat negen jaar geleden begon als “gewoon lekker iets voor mezelf” in de intensieve zorg om ons kind toendertijd, groeide uit tot een lichtelijk uit de hand gelopen hobby, zelfs een passie, en al snel tot een heus eigen bedrijf! Dat had ik echt nooit durven denken!
Mijn oorspronkelijke plan om voor de gezelligheid 1 workshop per maand te geven groeide uit tot veel meer!
Op de een of andere manier vielen voor mij de stukjes op hun plek! Soms heeft het leven mooie plannen voor je, die zich dan geleidelijk ontvouwen. De ene workshop die ik gaf was zo snel volgeboekt dat het er twee werden, er kwamen blogposts,video’s, workshopdagen en zo groeide het door en door en door tot wat het nu is, een heerlijke fulltime baan en stempelvriendinnen door het hele land en wereldwijd!
Het was (en is) voor mij als eerste een mooie manier om mijn eeuwige stroom ideetjes vorm te geven, een creatieve uitlaatklep te hebben, maar dit plezier en de kennis ook over te mogen brengen aan vele anderen.
Het bleek daarbij ook nog eens een basis voor levenslange vriendschappen, leuke maar ook pittige levenslessen, mooie ervaringen, reizen maken, prijzen mogen winnen maar vooral heel veel gezelligheid, kleur en voldoening!
Het maakt mij gewoon HEEL gelukkig om mensen gelukkig te mogen maken, leuke workshops en projecten te bedenken, mensen te mogen helpen en ze eerlijk en zinvol advies te mogen geven. De mensen, jullie dus, ja die maken het pas echt mooi!
En ik geniet er nog ELKE dag van! Wat ben ik dankbaar!
Kortom, het is FEEST vandaag! Deze week zijn er meerdere feestelijkheden te vieren, dus daar ga ik zeker een leuke actie aan verbinden! Of misschien wel meer dan eentje! Zonder mijn teamleden, workshopvolgers, bestellende klanten, clubleden, trouwe kijkers, abonnees, leuke collega’s en stempelvrienden is er immers geen Kijkkast!❤️

De laatste jaren vier ik deze heuglijke feiten vaak met een feestelijke tiendaagse met leuke acties, aanbiedingen en extraatjes!
Deze keer voelen grote feestelijkheden niet echt op hun plaats, maar omdat ik wel enorm blij en dankbaar ben, en vind dat je moet vieren wat je vieren kunt, komen er wel een aantal leuke acties aan!

Over de eerste lees je verder in deze post!


Maar eerst een liefdevolle kaart, in lieve lentekleurtjes! Alle reden voor een kaartje met hartjes!

Een kaart als deze is niet alleen voor je partner ontzettend leuk, maar voor iedereen van wie je houdt! Je familielid, of een dierbare vriend(in)!


Wij nuchtere Nederlanders zijn meestal niet zo gul met liefdesbetuigingen!
Zo zonde eigenlijk!

En kun je het dan niet zeggen, zeg het dan met een kaartje!πŸ’“

Zo'n kaart wordt vaak gekoesterd!

Het is daarbij ook nog eens ontzettend leuk om te maken!

Ik gebruikte er deze set voor: Het Sweet Conversations Voordeelpakket! Deze bestaat uit de Sweet Conversations stempelset en de bijpassende Sweethearts dies! Zie je hoe ze lijken op die ouderwetse hartjessnoepjes, inclusief leuke tekstjes?

Ik maakte er vorige week ook DEZE LIEVE DOOSJES mee! En zal binnenkort ook nog wat meer kaarten laten zien die ik hier mee heb gemaakt!

Vind je deze set ook zo leuk, lees dan vooral het hele bericht!😏


Deze set wordt ten onrechte vaak gezien als set voor Valentijnsdag, maar dat is zo zonde! Het is een hippe, leuke, trendy set, met een positieve boodschap! All you need is LOVE nietwaar?

Ik stempelde de leuke hartjes en stipjes in leuke lentekleurtjes. Ze hebben een mooie watercolourlook!


Met de stansen maakte ik wat leuke randjes en bannertjes, en ik stempelde en stanste een extra hartje als decoratie!


En uit het paneel stanste ik nog wat kleine hartjes. Door het paneel verhoogd op te plakken krijg je een supergaaf doorkijkeffect!


Met een losse strik en wat zachtgroen op de basiskaart, levert dit zo een lieve lentekaart op! Superleuk om te maken, en zo fijn om te versturen!

Om wat extra liefs te verspreiden EN om de negende verjaardag van de Kijkkast te vieren verloot ik deze gave Sweet Conversations stempelset!


Doe (of deed) jij bij de Kijkkast een Stampin'Up! bestelling van minimaal 25 euro tussen 14 en 31 maart loot je mee voor deze Sweet Conversations Stempelset, samen met een leuk, bijpassend verrassingspakketje, met liefde en helemaal in stijl voor jou samengesteld!
*Voor elke 25 euro aan bestellingen gaat er 1 lootje met jouw naam in de mand! Bij een bestelling vanaf 50 euro twee lootjes etc)
*Loten doe ik op 1 april!
*Geldt zowel voor meebestellingen, individuele bestellingen als online bestellingen!
*Kan gewoon gecombineerd worden met de Creatieve Kortingskriebels -Actie van deze maand!

Er komt nog meer leuks aan dus houd de komende tijd mijn blog en facebookpagina EXTRA in de gaten!

Tot snel!
Annette

Wat heb ik gebruikt:
Stempels: Sweet Conversations
Papier: Thick Basic White, Basic White, Highland Heather, So Saffron
Inkt: Highland Heather, Pear Pizzazz, So Saffron
Dies: Sweet Hearts Dies, Stitched Rectangle Dies
Embellishments: Bakers Twine Essentials Pack, Gingham Ribbon Bumblebee, Rhinestones Basic Jewels
Tools: Stamp[in'Cut & Emboss Machine, Blending Brushes



Eerstvolgende (MEE)besteldagen
Maandag 21 maart om 19.00 uur
Maandag 28 maart om 19.00 uur


De Kijkkast-MAART-actie: Gebruik de actuele hostcode FT6K7Q3N
en ontvang bij een bestelling vanaf 75 
nu gratis een doosje From My Heart Faceted Gems twv 7,25 euro!

TIP: Bestel je voor 200 euro of meer mag je voor 10 procent van je bestelbedrag 
GRATIS producten uitkiezen!




Creatieve Kortingskriebels!
van 1 tm 31 maart 20 procent korting op machine en diverse stempels &stansen!
Klik HIER voor alle info!


πŸ’“De allerbeste DEAL: Het Stampin'Up! Startpakket!πŸ’“
Kies voor 175 euro producten uit en betaal slechts 129 euro
Laat dit vervolgens gratis (zonder verzendkosten!) naar je huis versturen.
Je krijgt hierbij ook nog gratis catalogi ed meegestuurd!
en bestel -als je dat wilt- voortaan je eigen stempelmaterialen met altijd minstens 20 procent korting!
Lijkt dit jou ook een topidee? Neem snel contact met mij op! Dan help ik je verder!



Catalogus aanvragen:

Wil jij de dikke Jaarcatalogus en/of Minicatalogus ontvangen? Vraag ze nu bij mij aan!
Klik HIER voor alle info!


Kijkkast Thuisworkshops!
Binnenkort te boeken, de nieuwe Happy at Home Workshopbox!!
Meld je snel aan!
Wil je ook een supercomplete Kijkkast WORKSHOP doen vanuit je eigen huis?
Klik hier voor alle info over de  >> Happy-At-Home Workshopbox! <<



en spaar voor gratis producten!
***Met diverse Clubvoordelen ;o)***

Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!