zondag 12 juni 2022

Theetijd/ Time for Tea - Colour Combo Bloghop

*This blogpost is in Dutch & English*


Welkom bij deze Colour Combo Bloghop! Bij deze bloghop laten we ons elke maand uitdagen met een nieuwe kleurcombinatie. Deze keer hebben we gewerkt met de warme, knusse combinatie van Early Espresso, Merry Merlot en Flirty Flamingo!

Welcome to the Colour Combo Bloghop! Each month we challenge ourselves with a new colour combination. This month we worked with the warm and cozy combination of Early Espresso, Merry Merlot, en Flirty Flamingo!


Bij deze warme kleuren moest ik wel even nadenken. Ik besloot voort te borduren op het knusse gevoel dat deze kleurcombinatie geeft, en toen moest ik meteen aan thee denken!

These warme colours made me think for a while. I decided to use the cozy feeling of the combination, and that made me think of tea!


Ik ben immers dol op thee! Het doet me denken aan cocoonen in mijn luie stoel, maar ook aan gezellige kletsavondjes, met vriendinnen!

I just love tea! It makes me think of cocooning in my comfy chair, but also of lovely evenings with friends, chatting and laughing!


De set Thee en Troost met de bijpassende Teacup dies waren dan ook een echte musthave voor mij, dat zul je wel begrijpen ;o)
De stempels en stansen zijn samen ook als voordeelpakket te bestellen, en zijn te vinden in de nieuwe Jaarcatalogus!

The set Thee en Troost/Cup of Tea with the matching Teacup dies were a real must have for my, I think it is easy to understand that! ;o)
This bundle is in our new Annual Catalog!


De set nodigde mij uit een gezellig allegaartje aan theekopjes te maken! Er is geen theekopje hetzelfde!

The set inspired me to make a fun hodgepodge of teacups! Not a single cup is the same!


Ik stempelde, stanste, kleurde in, en plakte de kopjes.....tot ik een hele collectie had!

I stamped, diecut, coloured and glued the cups, until I had made a fun bunch of them!


De extra elementen in de set geven zoveel leuke opties!

The extra elements in the set are giving us so many options!


Maar door steeds weer de drie basiskleuren van deze challenge te gebruiken krijg je toch een soort geheel!

But by using the same three colours again and again you still get a sence of cohesion.


Ik bevestigde ze in lagen op het paneel!

I adhered them in layers on the front panel!


Maar eerst maakte ik een achtergrond met de mooie bladstempel, om zo het effect van behang na te bootsen.

But first I made a background with the big leaf stamp to mimic nostalgic wall paper.


Het is leuk om kleine grapjes toe te voegen, zoals een theelabeltje, of een paar kopjes die precies andersom staan! Lekker eigenwijs ;o) 
Bovendien gaf ik de kopjes een leuk diepteeffect en meer “vorm”  door met de Smoky Slate Stampin’Blend schaduwlijntjes in de kopjes te tekenen.

It is fun to add some little fun items, like this little tealabel or a few teacups that are standing in the opposite direction. Naughty cups ;o)
Another element I added are the little shadowlines I added to the cups with a Stampin’Blend in Smoky Slate, to give them some dimension and shape.


Ik plakte de kopjes expres een beetje hotseknots op. De voorste rij plakte ik met Dimensionals om het diepte effect te vergroten.

I delibarately adhered the cups in a wonky way, just for fun! The front row was adhered with Dimensionals the get some depth and dimension.


Ook de binnenkant versierde ik bijpassend. Zo is het een mooie kaart om een vriendin uit te nodigen voor een gezellige kop thee, maar natuurlijk is de kaart met een andere tekst ook superleuk om voor een verjaardag oid te gebruiken!

The inside was decorated too, to match the outside. This way it is a nice card to invite a friend for tea, but when you change the texts, it is also a great card for birthdays or other occasions.


Ik moet zeggen dat ik ontzettend veel plezier gehad heb bij het maken van al die schattige kleine kopjes! En terwijl ik er mee bezig was bedacht ook nog meer ideetjes en varianten! Zo gaat dat vaak, als je eenmaal bezig bent, haha! Zeker met zo'n vreselijk leuke set!

I have to say I really enjoyed making and decorating all these little cups! And while I was making them I got more inspiration for new varieties and ideas! That is how that works... when you start playing, the ideas start flowing! Especially with a lovely set, like this one!


Dankjewel dat je bij de kijkkast bent komen kijken! Ik hoop dat je het leuk vond! Een reactie op deze blogpost wordt altijd enorm gewaardeerd! Je kunt door de "button" hieronder de blogpost vervolgen. Ik weet zeker dat je een hoop ideetjes op zult doen! Veel plezier! Dankjewel en tot snel! XXX Annette

Thanks for visiting de Kijkkast. I hope you enjoyed it! A reaction to this post is always appreciated a lot! By using the button below you can continue this hop! I am sure you will get a lot of inspiration! Enjoy it! Thanks, and feel welcome to come back soon! XXX Annette


Hop nu naar/ Now hop to >>>>NATALIE




Wat heb ik gebruikt?
Stempels: Thee & Troost
Papier: Cardstock: Basic White, Merry Merlot, Flirty Flamingo, Early Espresso
Inkt: Merry Merlot, Flirty Flamingo, Early Espresso
Dies: Teacup Dies
Stampin'Blends: Flirty Flamingo, Soft Suede, Smoky Slate, Cherry Cobbler
Embellishments: Opal Rounds, Bakers Twine Essentials Pack
Tools: Stampin'Cut & Emboss Machine, Blending Brush


Eerstvolgende (MEE)besteldagen
Maandag 13 juni om 19.00 uur
Maandag 20 juni om 19.00 uur





De Kijkkast-JUNI-actie: Gebruik de actuele hostcode EDZY6G3R
en ontvang bij een bestelling vanaf 97,50 euro
nu gratis een pakje AntiekMetallic Dots twv 9,75

TIP: Bestel je voor 200 euro of meer mag je voor 10 procent van je bestelbedrag 
GRATIS producten uitkiezen!



1 - 30 juni:
Laatste Kans - Veel kortingen - Einde Mini Catalogus!
Op is echt op!
Klik HIER voor alle info!




Kiezen uit de jaarcatalogus moeilijk? Er is een oplossing!
De Kijkkast Deelpakketten, van alles een beetje! Klik HIER voor de mogelijkheden!




Nieuw bij de Kijkkast:
In-Colors 2022-2024 Voordeelpakketten!
Diverse mogelijkheden, voor elk wat wils!
Klik HIER voor alle info!




πŸ’“De allerbeste DEAL: Het Stampin'Up! Startpakket!πŸ’“
Kies voor 175 euro producten uit en betaal slechts 129 euro
Laat dit vervolgens gratis (zonder verzendkosten!) naar je huis versturen.
Je krijgt hierbij ook nog gratis catalogi ed meegestuurd!
en bestel -als je dat wilt- voortaan je eigen stempelmaterialen met altijd minstens 20 procent korting!

Catalogus aanvragen:


Wil jij de dikke nieuwe Jaarcatalogus en/of Minicatalogus ontvangen? Vraag ze nu bij mij aan!
Klik HIER voor alle info!


Kijkkast Thuisworkshops!
Binnenkort te boeken, de nieuwe Happy at Home Workshopbox!!
Meld je snel aan!
Wil je ook een supercomplete Kijkkast WORKSHOP doen vanuit je eigen huis?
Klik hier voor alle info over de  >> Happy-At-Home Workshopbox! <<



en spaar voor gratis producten!
***Met diverse Clubvoordelen ;o)***

Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!