dinsdag 14 juni 2022

Een beetje geluk.....in een kaartje!

Het is eigenlijk zonder twijfel de schattigste stempelset in de jaarcatalogus.....

De set met de schattige lieveheersbeestjes!!


Ik ken werkelijk niemand die deze zwartgestipte rode rakkertjes niet leuk vindt!

En voor mij zijn lieveheersbeestjes HEELLLL speciaal... Zo speciaal dat ik ze spaar, omdat ze mij aan een heel speciaal iemand herinneren! Maar natuurlijk ook omdat ze zo ontzettend leuk zijn. En als stempel zijn ze natuurlijk helemaal geweldig! Daarmee kan je eindeloos veel van die leukerds maken!


Ik maakte dit kaartje met de set Geluksbrengertjes en de bijpassende Ladybug Builder pons! Wat een geluk dat deze meegegaan zijn naar de nieuwe Jaarcatalogus!! 

Tip: Alleen deze maand (juni) zijn deze nog SAMEN als VOORDEELPAKKET te bestellen.
, wat inhoudt dat je 10 procent korting hebt vergeleken met de losse producten. Daarna is de Januari-Juni Mini Catalogus niet meer geldig en zijn de stempels en pons alleen los nog te bestellen.


Geluksbrengertjes is de nederlandse versie van de set Hello Ladybug! Misschien heb je liever de engelse variant? Ik vind ze beiden ontzettend leuk, qua teksten!


Ik vind het ideale beestjes voor kaartjes om iemand wat geluk te wensen. Bijvoorbeeld als iemand een spannende tijd heeft, door ziekte of een examen, of als iemand in een periode met veel tegenslag zit. Maar ook gewoon zomaar, om iemand even iets liefs te sturen. Gewoon altijd goed!

Laatst liet ik ook deze Mixed media achtige minikaartjes zien met deze set!

 

Maar op deze kaart verwerkte ik het beestje in een kleine collage van strookjes cardstock en DSP, en op gestempelde en uitgeknipte bloemetjes en blad. 
De achtergrond kreeg een kleurtje met een Blending Brush, en onder het Lieveheersbeestje kwam een stukje Simply Elegant Trim
Een paar Matte Black Dots in de bloemetjes, maken het helemaal af!!

Ze zijn gewoon onweerstaanbaar lief ;o)

En het leuke is dat ik met deze stempelset en pons inmiddels minstens 8 verschillende diertjes heb bedacht. Die kun je dus allen met deze set maken!! Zo leuk, een pooo
sje geleden gaf ik aan een groep superleuke dames een workshop met deze set, waarin we 8 verschillende kaartjes, met die 8 verschillende diertjes hebben gemaakt. En daar was dit de eerste van. Na dit kaartje gingen we helemaal out of the box! We hebben echt een fantastische middag gehad. De dames gingen van enthousiasme helemaal uit hun dak!! Ha, dat zijn die leuke momenten die mijn werk als demo zo gaaf maken!!

De workshop is overigens nog steeds te boeken dus als je met een aantal dames die wilt doen, dan kan dat! Laaat het me weten dan maken we een afspraak! We gaan van simpel tot luxe, we maken leuke achtergronden, een verrassingproject, en er zit zelfs een unieke funfold kaart bij! En je gaat na zo'n workshop dus met 8 projecten, en dus ook minstens 8 ideeen, een berg inspiratie, en een supergezellige creatieve middag in de pocket, naar huis!


Met zo'n kaart fleur je gegarandeerd iemands dag op toch?
En het is zo leuk (en zo makkelijk!!)  om te maken ;o)! Ik word er zelf ook elke keer weer blij van!
Volgens mij is dat, die blijheid, en een dosis geluk, nu precies wat de wereld momenteel wel kan gebruiken! πŸ’“ 

Wat heb ik gebruikt:
Stempels: Geluksbrengertjes/Hello Ladybug
Papier: Cardstock: Basic White, Basic Black, Real Red.
             DSP: Perfectly Penciled DSP
Inkt: Memento Black, Real Red, Garden Green
Pons:  Ladybug Builder Pons
Embellishments: Simply Elegant Trim, Matte Black Dots.
Tools: Blending Brushes.

Tot snel!
Annette



Eerstvolgende (MEE)besteldagen
Maandag 20 juni om 19.00 uur
Maandag 27 juni om 19.00 uur





De Kijkkast-JUNI-actie: Gebruik de actuele hostcode EDZY6G3R
en ontvang bij een bestelling vanaf 97,50 euro
nu gratis een pakje AntiekMetallic Dots twv 9,75

TIP: Bestel je voor 200 euro of meer mag je voor 10 procent van je bestelbedrag 
GRATIS producten uitkiezen!



1 - 30 juni:
Laatste Kans - Veel kortingen - Einde Mini Catalogus!
Op is echt op!
Klik HIER voor alle info!




Kiezen uit de jaarcatalogus moeilijk? Er is een oplossing!
De Kijkkast Deelpakketten, van alles een beetje! Klik HIER voor de mogelijkheden!




Nieuw bij de Kijkkast:
In-Colors 2022-2024 Voordeelpakketten!
Diverse mogelijkheden, voor elk wat wils!
Klik HIER voor alle info!




πŸ’“De allerbeste DEAL: Het Stampin'Up! Startpakket!πŸ’“
Kies voor 175 euro producten uit en betaal slechts 129 euro
Laat dit vervolgens gratis (zonder verzendkosten!) naar je huis versturen.
Je krijgt hierbij ook nog gratis catalogi ed meegestuurd!
en bestel -als je dat wilt- voortaan je eigen stempelmaterialen met altijd minstens 20 procent korting!

Catalogus aanvragen:


Wil jij de dikke nieuwe Jaarcatalogus en/of Minicatalogus ontvangen? Vraag ze nu bij mij aan!
Klik HIER voor alle info!


Kijkkast Thuisworkshops!
Binnenkort te boeken, de nieuwe Happy at Home Workshopbox!!
Meld je snel aan!
Wil je ook een supercomplete Kijkkast WORKSHOP doen vanuit je eigen huis?
Klik hier voor alle info over de  >> Happy-At-Home Workshopbox! <<



en spaar voor gratis producten!
***Met diverse Clubvoordelen ;o)***


Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!