dinsdag 28 juni 2022

Groot nieuws, nieuwe spulletjes, open huis, en meer!

 Het is heerlijk "bedrijvig" bij de Kijkkast deze weken! Er gebeuren zoveel leuke dingen!

Dus vandaag praat ik jullie graag even bij! Het is best een heel verhaal geworden, maar ik heb ook veel informatie en nieuws te delen!

Zo kwam er vanmorgen een groot en belangrijk nieuwsbericht binnen! 

Binnenkort, dit jaar nog, komt Stampin'Up naar Belgie en naar Ierland! Zo lang gewacht, en nu gaat het eindelijk gebeuren! YEAH, zo leuk! Op dit moment worden er nog allerlei dingen geregeld en een exacte datum is nog niet bekend, maar ik heb wel een klein vermoeden..... Er zal geleidelijk meer bekend worden over deze grote veranderingen, en als ik jou op de hoogte mag houden, dan mag je even een mail sturen naar mij of een persoonlijk berichtje sturen. Dan kan ik je zo alles meteen vertellen als er meer info bekend wordt.

Ik heb een aantal lieve dames uit het zuiden van het land en uit Belgie die regelmatig naar hier komen voor hun bestellingen en om workshops te volgen. Ze zullen zeker blij zijn dat het nu veel makkelijker gaat worden voor ze! Zo fijn dat het nu echt gaat gebeuren! Iedereen die in Belgie of Ierland woont kan straks gewoon in mijn online winkel bestellen, en het direct vanuit het Stampin'Up magazijn bij hen thuis laten bezorgen!

Mocht je ook in Belgie wonen en er over denken demo te worden, kun je je natuurlijk alvast informeren! Daar neem ik graag de tijd voor, want goede, volledige en eerlijke informatie vind ik ontzettend belangrijk. Ik help je graag, en mocht je besluite via mij je startpakket te bestellen: Ik sta altijd klaar voor mijn team! Op mijn info pagina kun je alvast lezen hoe het werkt!

Maar eerst nog even wachten, tot die tijd kun je gewoon blijven bestellen zoals dat tot nu ook ging. Ik kan dus op dit moment dus nog GEEN producten naar Belgie sturen. Hopelijk duurt het niet heel lang meer!

Over producten gesproken....

Vandaag kwam er een bestelling binnen, waarmee ik weer een aantal mensen blij kan maken, maar ook kwam er deze grote doos binnen, met spulletjes voor MIJ! 

Wat een heerlijkheid! In deze doos zitten volop mooie dingen uit de nieuwe juli-december Minicatalogus, die aanstaande vrijdag van start gaat! Er is zo ongelooflijk veel moois!! Natuurlijk had ik al het nodige besteld, maar ik zal nog een aantal onweerstaanbaar leuke dingen die ik echt, absoluut MOEST hebben, dus tsja, ik ging weer voor de bijl!

Maar ik had ook een excuus ;o) Volgende maand, de hele maand juli, is het namelijk online OPEN HUIS en komen er dus talloze filmpjes, voorbeelden en tips met allerlei nieuwe producten, dus ja, daar heb ik natuurlijk wel nieuwe spulletjes voor nodig! Heel vervelend 😏!

Ik ben er al twee weken druk mee, om lekker veel voorbeelden en filmpjes te maken voor dit Open Huis! Oh ik geniet! 
Zo leuk om velen van jullie de komende maand te voorzien van informatie en inspiratie en heel veel mooie nieuwe dingen!! Het wordt weer een heerlijk creatieve periode!

Het online Open Huis is een gratis evenement, dat vanaf  deze komende catalogus plaats vindt op de Kijkkast VIP Lounge! 

De VIP Lounge is een speciale groep voor mensen die graag "mijn extra inspiratie" willen zien. 





En ik heb leuk nieuws! Vanaf 1 juli gaan de activiteiten op deze VIP Lounge uitbreiden! Wat er aan content verschijnt verschilt per keer maar is altijd alleen voor de leden van deze groep te zien!...

Zo hadden we vorige maand een gratis workshop, er zijn regelmatig bonus video's na een Kijkkast Live, ik deel er exclusieve nieuwtjes, en nog veel meer.  Lijkt het je leuk lid te zijn van deze groep?....... iedereen kan lid worden, je kunt zelf kiezen op welke manier. Je leest alle informatie HIER

Creatieve ideeen, techniekjes, tips en trucs en inspiratie delen...Dat is gewoon het leukste dat er is!


Aanstaande vrijdag eindigt de aanmeldperiode voor de Kijkkast Masterclasses!
Veel mensen laten mij weten dat ze van mij zo graag de "fijne kneepjes" en de bijzondere technieken en toepassingen willen leren waar ik zo van houd! In elke Kijkkast Workshop zitten unieke tips en tricks maar ik wilde nu eens een superdeluxe en superleerzame workshop doen. Gevuld met aantal bijzondere technieken die ik niet online kan doen, die ik graag persoonlijk wil begeleiden, en echt voor de liefhebbers zijn! Het animo voor deze Masterclasses is groot! Ik heb maar liefst vier data gepland! Twee er van zijn volgeboekt, bij een workshop is nog een plekje, en bij de andere zijn nog enkele plekjes vrij.
Zo bijzonder dat er vanuit het hele land EN zelfs van over de grens mensen naar mij toekomen voor deze bijzondere workshop! Mocht je ook interesse hebben, voor deze uitgebreide en luxe workshop, kijk dan even in de WORKSHOPAGENDA voor de info, de data en de beschikbaarheid! Wacht niet, want de inschrijfperiode is bijna voorbij!




Zoals ik al vertelde start aanstaande vrijdag de nieuwe Mini Catalogus, maar begint OOK de Sale-A-Bration! Voor wie het nog niet weet: Sale-A-Bration is het grootste feestje van het jaar, het duurt twee maanden, en je kunt in deze periode op diverse manieren GRATIS stempelmaterialen ontvangen! Hierover zal ik nog uitgebreid gaan vertellen! Maar heb jij nog geen Mini Catalogus of Sale-A-Brationfolder, en heb je geen vaste demo waarvan je deze ontvangt, kun je hem via de Kijkkast aanvragen. Stuur mij gerust een MAIL, dan komt het voor elkaar. Ik kan het opsturen, of je haalt het op, graag op afspraak, hier in Wognum. Geloof mij, je wilt dit moois niet missen!

Naast de voorbereidingen voor het Open Huis en de Masterclasses, is er deze week ook nog een Stempelmomentje, EN is er komende week weer Clubweek, dat wil zeggen, diverse exclusieve workshops hier thuis, voor de leden van de Kijkkast WorkshopClub! We leren elke maand een techniek, toepassing of iets anders! Ook daar heb ik enorm veel zin in!



Verder gaan ook de Kijkkast Lives nog door, want dat is gewoon ZO gezellig en leuk om te doen! 

Ze krijgen vanaf nu een iets compactere inhoud, en er zullen meer bonusprojecten komen op de Kijkkast VIP Lounge. Helaas heb ik deze stap moeten nemen, om mezelf te beschermen. Over het hoe en waarom kon je in dit bericht al het een en ander lezen. 

Er is enorm veel respons op gekomen, en eigenlijk is mijn gevoel hierdoor alleen maar bevestigd! Dus dank als je de moeite hebt genomen om mij een berichtje of mail te sturen, een kaartje te sturen, en vooral voor alle lieve woorden en waardering. Het is fijn dat jullie lieten weten dat mijn openheid door jullie op prijs is gesteld. Dat is fijn, want dat is hoe ik wil werken, open en eerlijk, en vooral met veel plezier in wat ik mag doen! En dat is mede dankzij mijn lieve klanten, teamleden, mijn gezin en oke, ook door mijn eigen passie en enthousiasme natuurlijk! Als het uit je hart komt heb je energie voor tien!

Ik ben er trots op en dankbaar voor dat zo veel mensen de Kijkkast weten te vinden! En ik geniet van elke dag dat ik de Kijkkast vorm mag geven!

Als je tot hier gelezen hebt, dankjewel!
Het was fijn even "" bij te praten" en je zo tegelijkertijd een klein inkijkje te geven in mijn bezigheden!

In de volgende blogpost deel ik weer een creatief projectje!πŸ˜‰

Tot snel!
Annette

Eerstvolgende (MEE)besteldagen
Vrijdag 1 juli om 19.00 ivm Nieuwe Catalogus
Maandag 4 juli 19.00 uur
Maandag 11 juli 19.00 uur





De Kijkkast-JUNI-actie: Gebruik de actuele hostcode EDZY6G3R
en ontvang bij een bestelling vanaf 97,50 euro
nu gratis een pakje AntiekMetallic Dots twv 9,75

TIP: Bestel je voor 200 euro of meer mag je voor 10 procent van je bestelbedrag 
GRATIS producten uitkiezen!



1 - 30 juni:
Laatste Kans - Veel kortingen - Einde Mini Catalogus!
Op is echt op!
Klik HIER voor alle info!




Kiezen uit de jaarcatalogus moeilijk? Er is een oplossing!
De Kijkkast Deelpakketten, van alles een beetje! Klik HIER voor de mogelijkheden!




Nieuw bij de Kijkkast:
In-Colors 2022-2024 Voordeelpakketten!
Diverse mogelijkheden, voor elk wat wils!
Klik HIER voor alle info!




πŸ’“De allerbeste DEAL: Het Stampin'Up! Startpakket!πŸ’“
Kies voor 175 euro producten uit en betaal slechts 129 euro
Laat dit vervolgens gratis (zonder verzendkosten!) naar je huis versturen.
Je krijgt hierbij ook nog gratis catalogi ed meegestuurd!
en bestel -als je dat wilt- voortaan je eigen stempelmaterialen met altijd minstens 20 procent korting!

Catalogus aanvragen:


Wil jij de dikke nieuwe Jaarcatalogus en/of Minicatalogus ontvangen? Vraag ze nu bij mij aan!
Klik HIER voor alle info!


Kijkkast Thuisworkshops!
Binnenkort te boeken, de nieuwe Happy at Home Workshopbox!!
Meld je snel aan!
Wil je ook een supercomplete Kijkkast WORKSHOP doen vanuit je eigen huis?
Klik hier voor alle info over de  >> Happy-At-Home Workshopbox! <<



en spaar voor gratis producten!
***Met diverse Clubvoordelen ;o)***















Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!