maandag 20 juni 2022

Blijer dan blij met de schattige diertjes van Happier than Happy! Met Kijkkast Live VIDEO!


* Alleen morgen 21 juni: 
Gratis verzenden van je bestelling vanaf 75 euro! 
Direct vanaf SU naar jouw huis!*
Klik HIER om meteen te bestellen.


Vandaag heb ik een Kijkkast Live voor jullie, met een intens schattige  set!

In deze blogpost laat ik graag aan jullie zien waarmee we werkten, wat we die middag maakten en natuurlijk voeg ik de video er bij!

Maar eerst kom ik heel even terug op mijn post van vorige week, waarin ik het had over de toekomst van de Kijkkast Lives. Hierop is overweldigend veel gereageerd! Daar ben ik jullie echt enorm dankbaar voor. Ik heb alle reacties meerdere keren gelezen, en ben aan het werken aan een plan om verder te kunnen. Daarover zal ik binnenkort meer vertellen! Tot mijn spijt zal ik echt dingen moeten gaan veranderen. Dit is ook door velen van jullie aangegeven overigens. Maar goed, binnenkort kom ik hier op terug en leg ik uit hoe het verder zal gaan!


Nu eerst lekker aan de slag met de serie kaarten die ik tijdens deze LIVE maakte, met de meest schattige serie producten uit de jaarcatalogus!!


De stempelset die we deze keer gebruikten is Happier than Happy! Deze bijzondere, maar bovenal intens LIEVE set is geweldig! En er zijn bijpassende dies, de Happy Forest Dies! 


Maar er is nog meer, deze set is onderdeel van een collectie producten die er perfect bij passen! Het Happy Forest Friends collectiepakket! Je vindt deze serie op bladzijde 46-47 van de jaarcatalogus, en kunt alle producten los bestellen, maar ook in een keer als complete collectie, met 1 makkelijk bestelnummer!


De serie kenmerkt zich door lieve bosdiertjes, die op een watercolorachtige manier zijn afgebeeld. Ook zijn er bomen, paddenstoeltjes, blaadjes, boomstronken, eikeltjes ed, om zelf schattige bostafereeltjes samen te stellen!


De serie is lief,maar niet perse kinderlijk! Je kunt deze werkelijk voor alle leeftijden gebruiken, daar waren de kijkers en ik het helemaal over eens! Dat komt ook door het thema, de gebruikte kleuren en de watercolorstijl!


In de collectie zitten ook dit Forest Friends DSP en een Ribbon Combo Pack, wat het maken van mooie projecten nog makkelijker en leuker maakt! 


We waren er gewoon allemaal een beetje verliefd op geworden!!!


Tijdens de Kijkkast Lives gebruik ik geen heel ingewikkelde of heel uitgebreide technieken, maar laat ik wel heel graag heel verschillende ideeen zien, en manieren om de stempelset of de bundle/het productpakket te gebruiken.
Je vindt hieronder de ( onbewerkte) video, waarin je ziet hoe de set werkt, hoe ik het aanpakte en welke keuzes en combinaties ik maakte.

Kijk vervolgens verder hieronder voor detailfoto's, een overzicht van de gebruikte producten EN wat extra toelichting hier en daar.

Video:


Als eerste maakte ik deze schattige kaart met het uiltje! Leuk voor bijvoorbeeld iemand die net geslaagd is! Of misschien wel een nieuwe baan heeft! Of een huis? Deze kaart is zo leuk om te maken, en zo makkelijk! 


Je maakt zo eigenlijk je eigen minischilderijtje!

Vlak voor de Live had ik ook een versie gemaakt met het vosje. De maakwijze is verder hetzelfde!

Welke vind jij het leukste?

Als tweede maakte ik een slimline kaart, in een wat strakkere stijl, die een Scandinavische uitstraling heeft!

Ondanks dat dit een cleane, rustige kaart is, zijn er toch meerdere leuke details in verwerkt. En ja... dat paddenstoelenpapier... dat is gewoon onweerstaanbaar!! Het naturellint geeft dan weer rust en versterkt het natuurlijke thema.

Daarna was het tijd voor een leuke Funfoldkaart! Een pocketkaart, gemaakt uit 1 stuk cardstock! In de video kun je zien hoe ik het maakte.



De delen beplakte ik met het dsp en het leuke van zo'n kaart dat je zowel een binnenkaart als een omslag hebt om te bestempelen en te versieren!! Hier heb ik ook de stansjes extra veel gebruikt, om zo het tafereel extra aan te kleden en te decoreren. Ik houd zo van zulke details! En in deze kaart kun je natuurlijk prima ook wat geld, een kadokaart oid stoppen!

En als laatste wilde ik een out of the box projectje maken. Een kaart met een heel andere sfeer! 


Door andere kleuren te gebruiken, zwart, wit en de nieuwe In Color Tahitian Tide, krijg je een totaal andere stijl! Meer modern en fris! Ook heel erg leuk om de set zo te zien!! Zo zie je ook dat je volop kunt varieren en combineren!


Echt verrassend leuk EN eenvoudig om te werken, deze serie! En verder, ach ja... ik ben er gewoon weg van!! En aan de reacties te horen ben ik niet de enige!


Het was een ontzettend gezellige stempelmiddag, en het leuke is:
Binnenkort is er weer een nieuwe Kijkkast Live!

Kijk je ook mee? Je kunt in de dagen voor elke LIVE meestemmen over welke set je dan graag wilt zien! Kies je ook mee? Kijk dan op de Kijkkast Facebookpagina en geef daar aan wat jouw voorkeur heeft!

Ik ben benieuwd voor wie jij als eerste een kaart met deze set zou maken!!

Vond je deze video leuk, zou ik het enorm leuk vinden als ik een LIKE👍 van je mag ontvangen binnen Youtube, en wil je ook graag meer video's zien: abonneer je dan op mijn Kijkkast Youtube-kanaal. Zo maak je dat ik binnen Youtube meer mogelijkheden krijg, en nog makkelijker video's, tutorials en Kijkkast Lives kan maken en plaatsen! Dankjewel!💓

Natuurlijk vind ik het ook altijd leuk een reactie te krijgen op mijn blogpost. Lief als je laat weten wat je er van vond!💓

Tot snel,
Annette

Wat heb ik gebruikt:
Stempels: Happier than Happy, Art Gallery|
Papier: Cardstock: Basic White, Mossy Meadow, Calypso Coral, Sahara Sand, Thick Basic White, Soft Suede, Basic Black, Tahitian Tide
             DSP: Happy Forest Freind DSP, Perfectly Penciled DSP
Inkt: Old Olive, Mossy Meadow, Calypso Coral,Blushing Bride, Soft Suede, Shara Sand, Smoky Slate, Basic Gray, Tahitian Tide, Black Memento
Dies: Happy Forest Dies, Layering Circles Dies, Scalloped Contours Dies
Pons: Cloud Punch, Banner Pick a Punch
Embellishments: Old Olive & Sahara Sand Twill Ribon Combo Pack,Classic MatteDots, Linen Thread,Matte Black Dots,2-22-2024 In Color Matte Dots, 2022-2024 In Clor Bakers Twine Pack Pack, Metallic Woven Ribbon Tahitian Tide
Tools: Mini Stampin'Cut & Emboss Machine, Blenidng Brushes, Paper Snips


ALLEEN VANDAAG:



Eerstvolgende (MEE)besteldagen
Maandag 20 juni om 19.00 uur
Maandag 27 juni om 19.00 uur





De Kijkkast-JUNI-actie: Gebruik de actuele hostcode EDZY6G3R
en ontvang bij een bestelling vanaf 97,50 euro
nu gratis een pakje AntiekMetallic Dots twv 9,75

TIP: Bestel je voor 200 euro of meer mag je voor 10 procent van je bestelbedrag 
GRATIS producten uitkiezen!



1 - 30 juni:
Laatste Kans - Veel kortingen - Einde Mini Catalogus!
Op is echt op!
Klik HIER voor alle info!




Kiezen uit de jaarcatalogus moeilijk? Er is een oplossing!
De Kijkkast Deelpakketten, van alles een beetje! Klik HIER voor de mogelijkheden!




Nieuw bij de Kijkkast:
In-Colors 2022-2024 Voordeelpakketten!
Diverse mogelijkheden, voor elk wat wils!
Klik HIER voor alle info!




💓De allerbeste DEAL: Het Stampin'Up! Startpakket!💓
Kies voor 175 euro producten uit en betaal slechts 129 euro
Laat dit vervolgens gratis (zonder verzendkosten!) naar je huis versturen.
Je krijgt hierbij ook nog gratis catalogi ed meegestuurd!
en bestel -als je dat wilt- voortaan je eigen stempelmaterialen met altijd minstens 20 procent korting!

Catalogus aanvragen:


Wil jij de dikke nieuwe Jaarcatalogus en/of Minicatalogus ontvangen? Vraag ze nu bij mij aan!
Klik HIER voor alle info!


Kijkkast Thuisworkshops!
Binnenkort te boeken, de nieuwe Happy at Home Workshopbox!!
Meld je snel aan!
Wil je ook een supercomplete Kijkkast WORKSHOP doen vanuit je eigen huis?
Klik hier voor alle info over de  >> Happy-At-Home Workshopbox! <<



en spaar voor gratis producten!
***Met diverse Clubvoordelen ;o)***

Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!