vrijdag 17 juni 2022

Hey there - Vriendinnenkaart met de Sweet Talk Collectie

 Nog maar heel even en de huidige minicatalogus komt ten einde!

Vanaf 30 juni kan er niet meer uit de Januari-juni Minicatalogus besteld worden!

Nu het nog kan laat ik graag nog even een kaart zien die ik laatst maakte met een van de leukste suites/collecties in deze catalogus! De Sweet Talk Collectie!

Deze serie is waarschijnlijk ontworpen met Valentijn in het achterhoofd, maar eerlijk gezegd heb ik hem niet voor valentijn, maar wel voor allerlei andere gelegenheden gebruikt!

Dat komt ook doordat deze collectie niet zo suikertjezoet is, dat je hem alleen voor liefdeskaarten kunt gebruiken, maar de set is lekker hip, vrolijk en zit vol met hartjes, maar dan van een moderne soort. De moderne watercolourlook draagt er aan bij. Ook de stansset is helemaal te leuk! o veel leuke details en extraatjes!

Op deze kaart zie je bijvoorbeeld het schattige mini envelopje ( ja, ook een stans!) en de verschillende hartjes, maar ook de hartjesborder. Gewoon een lief kaartje om aan je beste vriendin te sturen!

Ik gebruikte diverse soorten designpapier voor de kaart. Het hartjespapier sneed ik in kleine stukjes, en bevestigde ik op de uitgestanste postzegelvorm. Hiervoor gebruikte ik de Rectangular Postage Stamp pons. Met meerdere postzegels stelde ik zo een achtergrond samen, die leuk bij het envelopje past.

Daarachter kwam een stuk DSP met teksten in allerlei  talen. Ja, ook in het Nederlands!


Het Sweet Talk Designer Series paper is zo leuk, en de printjes zijn onderling geweldig te combineren. Tsja, maar dat zijn we natuurlijk wel gewend van Stampin'Up!


Het prachtige rode Faux Linen Ribbon komt ook uit dezelfde Suite. Ik wikkelde het om de kaart en maakte er een mooie zwierige knoop mee.

Ik liet wat van de gestempelde en gestanste hartjes uit het envelopje piepen en decoreerde het ook nog een beetje. 


Verder voegde ik hier en daar nog wat stansvormpjes toe, en wat Red Rhinestones.

Hier en daar stempelde ik ook nog wat speelse strepen. Dat maakt de kaart net een klein beetje stoerder!

Met deze serie kun je gewoon heerlijk vrolijke kaarten maken, en natuurlijk allerlei andere projecten!
De stempels, stansen en het Designpapier zijn uitlopend dus nog heel kort, en zolang de voorraad nog strekt, nog verkrijgbaar bij de Laatste Kans Artikelen, en kunnen nu bovendien nog met een fikse korting besteld worden!


Zo'n kaart is gewoon een positief hart onder de riem, voor iemand die dat wel even kan gebruiken, of gewoon zomaar! 

Altijd leuk om te horen dat iemand aan je denkt, toch?

Tot snel!
Annette

Wat heb ik gebruikt:
Stempels:Sweet Conversations (uitlopend)
Papier: Cardstock: Thick Basic White, Real Red, Basic White, Highland Heather
            DSP: Sweet Talk Designer Series Paper (uitlopend)
Inkt: Real Red, Highland Heather, Memento Black
Dies: Sweet Hearts Dies (uitlopend)
Pons: Rectangular Postage Stamp
Embellishments: Real Red Faux Linen Ribbon, Red Rhinestones Basic Jewels
Tools: Stampin'Cut & Emboss Machine

Eerstvolgende (MEE)besteldagen
Maandag 20 juni om 19.00 uur
Maandag 27 juni om 19.00 uur





De Kijkkast-JUNI-actie: Gebruik de actuele hostcode EDZY6G3R
en ontvang bij een bestelling vanaf 97,50 euro
nu gratis een pakje AntiekMetallic Dots twv 9,75

TIP: Bestel je voor 200 euro of meer mag je voor 10 procent van je bestelbedrag 
GRATIS producten uitkiezen!



1 - 30 juni:
Laatste Kans - Veel kortingen - Einde Mini Catalogus!
Op is echt op!
Klik HIER voor alle info!




Kiezen uit de jaarcatalogus moeilijk? Er is een oplossing!
De Kijkkast Deelpakketten, van alles een beetje! Klik HIER voor de mogelijkheden!




Nieuw bij de Kijkkast:
In-Colors 2022-2024 Voordeelpakketten!
Diverse mogelijkheden, voor elk wat wils!
Klik HIER voor alle info!




💓De allerbeste DEAL: Het Stampin'Up! Startpakket!💓
Kies voor 175 euro producten uit en betaal slechts 129 euro
Laat dit vervolgens gratis (zonder verzendkosten!) naar je huis versturen.
Je krijgt hierbij ook nog gratis catalogi ed meegestuurd!
en bestel -als je dat wilt- voortaan je eigen stempelmaterialen met altijd minstens 20 procent korting!

Catalogus aanvragen:


Wil jij de dikke nieuwe Jaarcatalogus en/of Minicatalogus ontvangen? Vraag ze nu bij mij aan!
Klik HIER voor alle info!


Kijkkast Thuisworkshops!
Binnenkort te boeken, de nieuwe Happy at Home Workshopbox!!
Meld je snel aan!
Wil je ook een supercomplete Kijkkast WORKSHOP doen vanuit je eigen huis?
Klik hier voor alle info over de  >> Happy-At-Home Workshopbox! <<



en spaar voor gratis producten!
***Met diverse Clubvoordelen ;o)***



Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!