dinsdag 21 februari 2023

Freestyle techniekenkaart met Dainty Delight - D-INKT-sdag#83

Wat ik regelmatig van mijn volgers, lezers, meekijkers hier op dit blog te horen krijg is dat men graag bij de Kijkkast komt kijken vanwege de technieken en toepassingen die ik graag verzin!


Dat is natuurlijk leuk om te horen. Maar nog leuker is dat ik zelf ook enorm geniet van het ontwikkelen en toepassen van allerlei techniekjes. Het is zo leuk om al die prachtige producten op steeds weer nieuwe, en vernieuwende manieren te gebruiken! Zo blijt het spannend en blijf je ontdekken!


Het was dan ook wel weer eens tijd voor een echte D-INKT!-sdagkaart dacht ik zo!


Deze keer een kaart met de schitterende set Dainty Delight, met de bijpassende stansset! Een van de allermooiste sets uit de nieuwe Mini Catalogus, volgens velen!

Deze set is zo sierlijk, elegant en verfijnd! Maar hoe leuk is het om er dan net even een eigenwijze draai aan te geven en een kaart te maken waarop je diverse technieken hebt gecombineerd.

Dergelijke uitgebreide technieken deel ik graag met anderen in mijn workshops, en de meest bijzondere technieken zijn verwerkt in de Kijkkast Masterclasses, waar deze kaart ook een resultaat van is geweest! We maakten die keer uiteenlopende kaarten, waaronder een kaart in een soort van freestyle collagestijl, en die vind je dus hier!

Er staan trouwens nog een aantal Masterclasses in de workshopagenda, mocht je ook zulke gave technieken willen leren. Maar meld je snel aan als je mee wilt doen, want het gaat meestal razendsnel met de inschrijvingen! Neem maar snel een kijkje, je vindt de agenda  HIER!


Bij de workshop gebruikten we ook het prachtige Dainty Flowers DSP, wat speciaal is afgestemd op de stempels en stansen. Dit papier is een Sale-A-Brationitem, dat je mag uitkiezen bij een bestelling vanaf 60 euro. Bloemen en watercoloreffecten, een prachtige combinatie! 

Dit prachtige papier is nog beperkt verkrijgbaar (op is op) , en de Sale-A-Bration duurt nog maar een weekje, dus wees er snel bij als je het nog wilt bemachtigen!


We kleurden, kliederden, embosten, scheurden, en maakten allerlei toffe gelaagde effecten. Als je goed kijkt zie je ook dat ik deze geweldige grote achtergrondstempel gebruikte. De Handdrawn Dots stempelset! Ik vind hem zo gaaf!


Heerlijk om zo lekker te "freestylen" met al dat moois!πŸ’“πŸ’“πŸ’“
Wat ben ik toch een bofferd!

Wat heb ik gebruikt:
Stempels: Dainty Delight, Handdrawn Dots
Papier: Cardstock: Basic White, Thick Basic White, Crumb Cake
             Fluid 100 Watercolor Paper
             DSP: Dainty Flowers DSP (SAB)
Inkt: Starry Sky, Memento Black, Granny Apple Green, Balmy Blue, Old Olive, Crumb Cake Versamark
Dies: Dainty Delight Dies
Embossingfolder: Stripes & Splatters Embossingfolders
Embellishments: Woven Ribbon Starry Sky

Tot snel!
Annette



Van 5 januari t/m 28 februari: SALE-A-BRATION!
Gratis stempelkadoos bij je bestelling! Lees er HIER alles over!


Eerstvolgende (MEE)besteldagen
Maandag 27 februari 19.00 uur
Maandag 6 maart 19.00 uur




Gebruik in Februari de hostcode VP6HANQT als je online bestelt zodat ik je een bedankje kan geven!
Bij een bestelling vanaf 97,50 krijg je deze maand gratis een pakje Opaque Adhesive Backed Gems
twv 9,75.



πŸ’“De allerbeste DEAL: Het Stampin'Up! Startpakket!πŸ’“
Kies voor 175 euro en betaal slechts 129 euro
minimaal 20 procent korting op volgende bestellingen
Gratis toegang VIP Lounge!
Lees HIER alles!


NIEUWE KIJKKAST WORKSHOPS!!
Check >>>HIER<<< het nieuwe workshopprogramma voor de komende tijd!!!



Catalogus aanvragen:




Wil jij de dikke Jaarcatalogus, de nieuwe Minicatalogus en/of de Sale-A-Brationbrochure ontvangen? Vraag ze nu bij mij aan!
Klik HIER voor alle info!



en spaar voor gratis producten!
***Met diverse Clubvoordelen ;o)***




1 opmerking :

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!