vrijdag 17 februari 2023

Life is better with......Artsy card met Thanks a Bunch

Ken je dat, dat je van sommige stempelsets gewoon heel vrolijk wordt?


Nou, ik heb dat dus heel regelmatig! En ik vind dat heerlijk!

En dit gaat zeker ook op voor de set die ik vandaag op mijn tafel had, dus ik heb er deze keer eens een lekker "artsy" kaartje mee gemaakt!


Een slimline kaart, met een gezellige lading worteltjes en een lekker inktige achtergrond!


Met de set Thanks a Bunch kun je gewoon de allerleukste worteltjeskaarten maken!
Deze set is echt weer eens iets heel anders!
En.... het is een Sale-A-Brationset, wat wil zeggen dat je deze nog tot 28 februari gratis kunt uitkiezen bij een bestelling vanaf 60 euro! Ja echt, GRATIS!


Wat je misschien op het eerste oog niet meteen verwachten zou, is dat je met deze set in zoveel stijlen kunt werken. Van landelijk tot vrolijk, van gek tot simpel, en van kleurrijk tot artistiek! 


In dit geval stempelde ik de wortels en groene takjes los, knipte ze uit en bevestigde het groene loof aan de vrolijke wortels.

Door de puntjes met lijm te plakken en de bovenkanten met dimensionals heb ik ze leuk over elkaar kunnen verwerken, met optimaal diepte effect! Dat vond ik wel leuk passen bij de onstuimige achtergrond!


De achtergrond maakte ik met de smoochtechniek. Vervolgens heb ik er lekker op gespetterd met diverse kleuren inkt die ook elders in de kaart terugkomen, en heb ik de stipjes stempel uit de set gebruikt om de wit geemboste stipjes te maken.

Kortom, gewoon lekker een beetje experimenteren en spelen.


In de set zitten diverse leuke teksten maar deze keer heb ik een andere combi gemaakt!


Deze tekst komt namelijk uit de set Happy Labels, en met de bijpassende Happy Labels Pick a Punch maakte ik er toffe randjes aan de uiteinden. 

Met deze pons kun je namelijk van elk strookje een leuk labeltje of ticket maken in drie breedtes, en in elke lengtemaat die je maar wilt. Je kunt bovendien kiezen uit twee verschillende randjes! En zo'n label of ticket kun je op de meest veelzijdige manieren gebruiken!

De teksten uit de set zijn echt leuk, origineel en heel erg bruikbaar!
Stempels en pons zijn te vinden in de Mini Catalogus. Echt een aanwinst wat mij betreft!

Met wat mooi kreuklint gaf ik de tekst een mooie basis, en de frivole strik past goed bij de stijl. Om het in stijl af te werken voegde ik wat Classic Matte Dots toe.


Gewoon weer eens wat anders! Een worteltjeskaart in plaats van een worteltjesTaart!

Wat heb ik gebruikt:
Stempels: Thanks a Bunch (SAB), Happy labels
Papier: Basic White, Cajun Craze, Garden Green, Shimmery White
Inkt: Pumpkin Pie, Cajun Craze, Garden Green, Versamark
Pons: Happy Labels Pick a Punch
Embellishments: Embossingpowder White, Classic Matte Dots, Crincled Seam Binding Ribbon
Tools:Heat Tool, Paper Snips, Silicon Craft Sheet, Stampin'Spritzers

Tot snel!
Annette



Van 5 januari t/m 28 februari: SALE-A-BRATION!
Gratis stempelkadoos bij je bestelling! Lees er HIER alles over!


Eerstvolgende (MEE)besteldagen
Maandag 20 februari 19.00 uur
Maandag 27 februari 19.00 uur




Gebruik in Februari de hostcode VP6HANQT als je online bestelt zodat ik je een bedankje kan geven!
Bij een bestelling vanaf 97,50 krijg je deze maand gratis een pakje Opaque Adhesive Backed Gems
twv 9,75.



πŸ’“De allerbeste DEAL: Het Stampin'Up! Startpakket!πŸ’“
Kies voor 175 euro en betaal slechts 129 euro
minimaal 20 procent korting op volgende bestellingen
Gratis toegang VIP Lounge!
Lees HIER alles!


NIEUWE KIJKKAST WORKSHOPS!!
Check >>>HIER<<< het nieuwe workshopprogramma voor de komende tijd!!!



Catalogus aanvragen:




Wil jij de dikke Jaarcatalogus, de nieuwe Minicatalogus en/of de Sale-A-Brationbrochure ontvangen? Vraag ze nu bij mij aan!
Klik HIER voor alle info!



en spaar voor gratis producten!
***Met diverse Clubvoordelen ;o)***



Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!