maandag 6 februari 2023

You're the Cherry on Top! -Challengekaart met Share a Milkshake

 Het zal vast de tijd van het jaar zijn, met de weliswaar lengende dagen, maar nog steeds lange avonden, en veel grijze luchten....... maar ik heb momenteel echt zin in vrolijkheid!
Het is heerlijk om dan zelf kleur toe te voegen, en dat kan in huis, in je kleding, maar natuurlijk ook absoluut op kaarten! Dus, dat doe ik volop!

En tijdens het maken geniet ik zelf van die vrolijke kleuren maar verheug ik me dan ook al op het moment dat iemand deze kaart gaat ontvangen, en zo haar of hem een blij momentje bezorgt! En dat dat blije gevoel dan elke keer weer even opkomt als hij of zij de kaart op de kast, dressoir of plank ziet staan!

Een van de blije sets die ik hiervoor had klaarliggen is de set Share a Milkshake. Want als er EEN set is die blijheid uitstraalt dan is het deze wel!
Heerlijke milkshakes, ijsjes, oublies, sorbets die je dan ook nog eens heerlijk kunt opleuken met allerlei details, kleuren, en accessoires! De Stempelset met bijpassende stansen is te vinden in de Mini Catalogus! 

En juist door al die leuke extraatjes kun je heerlijk uit je bol gaan, en een heerlijk over de top, suikerzoete, kleurrijke of juist fruitige lekkernij maken. Het is niet zo snel te gek met deze set!

De set is ook nog eens heel gaaf vormgegeven! Kijk maar eens hoe de coupe een prachtig relief heeft gekregen, alleen door de slim gemaakte stempels!

Deze keer ging ik voor mijn favoriete smaken, vruchtenijs en stracciatella notenijs. Dat werd mijn inspiratie.
Ik kleurde de toeven met inkt en Blending Brushes en bracht met Stampin'Write Markers de "fruit" en "chocolade" spikkeltjes aan.

Voor het kleurenpalet ging ik uit van deze Challenge #728 van Color Throwdown. Het was al weer heeeellll lang geleden dat ik aan een van hun challenges meedeed! 

Het leuke vond ik dat de milkshake hier lekker overdadig versierd werd, maar ik de rest van de kaart juist heel "clean and simple" heb gehouden. Ik vind het leuk, dat contrast! Zo komt je focus punt altijd extra mooi uit.

Het leek me dan wel weer erg leuk die achtergrond een beetje bijpassend te maken.
Deze maakte ik met de Hives 3d embossingfolder. Met een klein beetje fantasie heeft deze structuur best veel weg van een ijswafeltje, dacht ik zo.
Het leuke is dat deze prachtige Embossingfolder sinds 1 februari ook als Sale-A-Bration kado uit te kiezen is, bij een bestelling vanaf 60 euro. Dit duurt nog tot 28 februari. Misschien dus een slimme combinatiekado-tip als je de Share A Milkshake set besluit te bestellen!

Door de embossingfolder andersom/achterstevoren te gebruiken en door hier en daar de achtergrond heel licht aan te tippen met White Craft ink krijg je een leuke variatie in de kleur en komt ook de structuur extra mooi uit!

In de geemboste achtergrond maakte ik vervolgens een uitsparing, waarin ik het prachtige glas met lekkers plaatste. Dit wordt ook wel de Split Front techniek genoemd.
Door het diepe bruin komen de andere kleuren echtra fris uit!

De tekst komt ook uit de set. Deze beinkte ik met Polished Pink inkt, en vervolgens maakte ik met de Stampin'Write Markers de letters van het woord "Cherry" rood. Als je dan de stempel afdrukt heb je een tweekleurige tekst! Zo toepasselijk!
Ik stanste deze tekst vervolgens uit met de lange zeshoekvorm uit de set Something Fancy Dies, een prachtige nieuwe set uit de Mini Catalogus. Die vorm past dan ook weer mooi bij de achtergrond.

Het idee voor de indeling komt van deze Challenge #571 van Freshly Made Sketches.


Het wafelmotief achter de milkshakecoupe, en de rode hartjes, stanste ik uit met de extra stansen uit de Share A Milkshake Diesset. Altijd fijn die extraatjes. Je kunt dan zo mooi een compleet plaatje maken en lekker varieren!


Oh oh, ik heb zo ontzettend veel ideeen met deze set! Deze kaart is dan lekker pittig van kleur geworden, maar er kan nog veel meer! Van felle kleuren en lekker over de top, tot zacht en zoet met lieve pastels, maar ook superzomers met tropische fruitsmaken is natuurlijk gaaf om te maken! Ik ga het allemaal uitproberen! En het fijne is dat dat gewoon kan, en ook nog eens geheel zonder schuldgevoel haha, want deze lekkernijen zijn allemaal volkomen calorievrij, suikerloos, en ook nog eens heel gezond voor je welbevinden! Je wordt er immers hartstikke blij van!


Zo, dit was mijn maandagse kaart voor vandaag. hopelijk heb je deze post met een glimlach bekeken en gelezen, en weer wat inspiratie opgedaan EN is de dag een beetje opgefleurd! 

Ik wens je een fijne, vrolijke, kleurrijke (en wie weet creatieve) dag!

Wat heb ik gebruikt:
Stempels:Share a Milkshake
Papier: Cardstock: Basic White, Real REd, Grannu Apple Green, Early Espresso, Crumb Cake
Inkt:Real Red, Granny Apple Green, Garden green, Soft Suede, Polished Pink, White Craft Ink
Dies: Share a Milkshake Dies, Something Fancy Dies
Stampin'Write Markers: Real Red, Garden Green, Early Espresso
Embossingfolder: Hives 3D Embossingfolder (tijdelijk ook SAB)
Embellishments: 2021-2023 In Color Opal Rounds
Tools: Stampin'Cut & Emboss Machine, Sponge Daubers, Blending Brushes

Tot snel!
Annette


Van 5 januari t/m 28 februari: SALE-A-BRATION!
Gratis stempelkadoos bij je bestelling! Lees er HIER alles over!


Eerstvolgende (MEE)besteldagen
Maandag 6 februari 19.00 uur
Maandag 13 februari 19.00 uur




Gebruik in Februari de hostcode VP6HANQT als je online bestelt zodat ik je een bedankje kan geven!
Bij een bestelling vanaf 97,50 krijg je deze maand gratis een pakje Opaque Adhesive Backed Gems
twv 9,75.



💓De allerbeste DEAL: Het Stampin'Up! Startpakket!💓
Kies voor 175 euro en betaal slechts 129 euro
minimaal 20 procent korting op volgende bestellingen
Gratis toegang VIP Lounge!
Lees HIER alles!


NIEUWE KIJKKAST WORKSHOPS!!
Check >>>HIER<<< het nieuwe workshopprogramma voor de komende tijd!!!



Catalogus aanvragen:




Wil jij de dikke Jaarcatalogus, de nieuwe Minicatalogus en/of de Sale-A-Brationbrochure ontvangen? Vraag ze nu bij mij aan!
Klik HIER voor alle info!



en spaar voor gratis producten!
***Met diverse Clubvoordelen ;o)***

4 opmerkingen :

  1. Love that sweet milkshake!! So happy you joined us at CTD!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. What a fun & happy design! Thanks for playing along with us at FMS this week.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. This is such a fun card! I love that milkshake and the fun embossed background! Thanks for joining us this week at Freshly Made Sketches!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Echt gaaf 🥰 die bijenraad embossing folder past er helemaal bij, liefs Maria

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!