maandag 20 februari 2023

Frisse Appelkaarten, vol contrast!

Zo vind je nog eens wat ;o)

Bij het opruimen van mijn stempelhoekje kwam ik een zakje tegen met onderdeeltjes die ik eerder al gestempeld, gekleurd en gestanst had. Zelfs de basiskaarten en tekstjes zaten er al bij. Alleen moest het allemaal nog even samengevoegd worden.

Vandaag besloot ik de kaartjes dus meteen maar even af te maken!


En zo heb ik meteen weer twee kaarten die ik voor allerlei gelegenheden kan gebruiken!


De appels stempelde ik met de Apple Harvest Dies, een set uit de vorige Minicatalogus die ik toen al prachtig vond. Gelukkig staat deze set ook nog in de huidige Mini Catalogus, maar wel een klein beetje verstopt! Op bladzijde 74 en 75 vind je deze, samen met nog wat andere items die nog een poos mochten blijven!


Je kunt de appels met allerlei kleurmiddelen inkleuren, maar deze keer koos ik voor de Stampin'Blends! Met deze alcoholmarkers kun je immers prachtige kleurovergangen maken, waardoor de appeltjes levensecht lijken. Je zou er haast een hap uit nemen! ;o)

Dankzij de schaduwen die in de afbeeldingen van de set zijn aangebracht, kun je heel makkelijk zien waar de donkerdere en lichtere plekjes moeten komen.


Door de sprekende kleuren krijg je natuurlijk een prachtig contrast met de Basic Black achtergrond! Zo fris en fruitig!


Mocht je deze set nu ook zo mooi vinden, grijp dan nu je kans, en dat vooral ook omdat de bijpassende stansen, de appelbloesemstansen, die een Limited Editionuitgave waren, nu in de KOOPJESHOEK staan, en afgeprijsd zijn van 43 euro naar 17,20! Wow, een ECHT koopje dus, maar voor alle koopjes geldt natuurlijk wel: op is echt op!

Er zitten geweldige stansen in de set, voor extra bloesems, takjes, blaadjes, randjes, een label en meer! Zelfs aan meeldraadjes voor in de bloesems is gedacht!
En kijk eens naar al die reliefjes en details in de diverse onderdelen! Zo mooi! 

Denk er wel om dat ook de Apple Blossom Stempelset nog maar even verkrijgbaar zal zijn, dus als ik je een tip mag geven, bestel dit duo van stempels en stansen dan nog tijdens de Sale-A-Bration! Dan kun je wellicht ook nog een fraai gratis SAB product uitkiezen!



En al die onderdelen kun je combineren en schuiven, tot je een leuke compositie hebt gemaakt. Het kan eigenlijk niet verkeerd gaan.


Soms heb je van die verborgen schatten in de catalogus, die best weinig aandacht krijgen. Daarom vond ik het fijn vandaag weer eens een van die aanwinsten te laten zien! 

Door de prachtige vormgeving, en het neutrale dat de appel heeft, is de set voor allerlei momenten in te zetten, zoals hier en bemoedigingskaart en een felicitatie, maar ook voor bijvoorbeeld een beterschapskaart is het natuurlijk een topset! Maar bovenal een heerlijke set om mee te werken!


Omdat de set zelf al zo vol mooie elementen zit had ik deze keer weinig decoratie meer nodig. Wat Opal Rounds geven net een sparkeltje, en dat was precies genoeg! Klaar om op te sturen!

Wat heb ik gebruikt:
Stempels: Apple Harvest
Papier: Cardstock: Basic White, Basic Black
Inkt: Memento Black
Dies: Apple Blossom Dies/ Appelbloesemstansen
Stampin'Blends: Real Red, Flirty Flamingo, So Saffron, Old Olive, Granny Apple Green, Soft Suede, Crumb Cake
Embellishments: Opal Rounds

Tot snel!
Annette



Van 5 januari t/m 28 februari: SALE-A-BRATION!
Gratis stempelkadoos bij je bestelling! Lees er HIER alles over!


Eerstvolgende (MEE)besteldagen
Maandag 20 februari 19.00 uur
Maandag 27 februari 19.00 uur




Gebruik in Februari de hostcode VP6HANQT als je online bestelt zodat ik je een bedankje kan geven!
Bij een bestelling vanaf 97,50 krijg je deze maand gratis een pakje Opaque Adhesive Backed Gems
twv 9,75.



πŸ’“De allerbeste DEAL: Het Stampin'Up! Startpakket!πŸ’“
Kies voor 175 euro en betaal slechts 129 euro
minimaal 20 procent korting op volgende bestellingen
Gratis toegang VIP Lounge!
Lees HIER alles!


NIEUWE KIJKKAST WORKSHOPS!!
Check >>>HIER<<< het nieuwe workshopprogramma voor de komende tijd!!!



Catalogus aanvragen:




Wil jij de dikke Jaarcatalogus, de nieuwe Minicatalogus en/of de Sale-A-Brationbrochure ontvangen? Vraag ze nu bij mij aan!
Klik HIER voor alle info!



en spaar voor gratis producten!
***Met diverse Clubvoordelen ;o)***



1 opmerking :

  1. Wat een super mooie kaarten vooral die sprekende kleuren 😍 de appels lijken net echt! Prachtig 😍

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!