zondag 5 februari 2023

You're so Cute! Zomaar een lief kaartje!

 Ach, ik kan er maar geen genoeg van krijgen, van de lieve uiltjes!


Het is ook zo leuk om ze op een kaart te verwerken!

En nog leuker is het om ze te gebruiken voor gewoon een lief kaartje. 
Zo'n kaartje dat altijd handig is om in huis te hebben, omdat het altijd leuk is om iemand even een glimlach te bezorgen met wat liefs bij de post! Vooral als ze het niet verwachten!


En deze set Adorable Owls is trouwens ook nog eens ontzettend leuk en makkelijk om in te kleuren!

Waarschijnlijk wist je al dat Adorable Owls een Sale-A-Brationkado is dat je gratis kunt uitkiezen bij een bestelling vanaf 60 euro, zolang de voorraad nog strekt en uiterlijk tot en met 28 februari! Mar zo niet, dan weet je het nu alsnog....Tof he?


Het is natuurlijk heel erg leuk om de kleuren aan te passen aan de rest van de kaart. Het hoeft dan ook absoluut niet natuurgetrouw te zijn. Een beetje gek mag best bij deze vrolijk getekende vogeltjes!


Deze keer paste ik de kleuren aan op het gebruikte designpapier. Het is gewoon prachtig papier! Dit is het Fancy Flora DSP dat te vinden is in de Mini Catalogus.
Het is letterlijk en figuurlijk schilderachtig papier, want je ziet de levensechte veegjes en kloddertjes verf gewoon zitten. Supermooi papier in prachtige lenteachtige kleuren!


Met een vierkante stans uit de Stylish Shapes dies maakte ik een mooie dubbele opening in de kaart, met mooie stikselrandjes. Door dit verhoogd op te plakken creeer je een soort doorkijkje. En door dan het bovenste vogeltje ook nog gedeeltelijk achter de opening te plaatsen, krijg je nog meer diepte, want zo lijkt hij zo uit het poortje te komen vliegen!


Onderaan de opening decoreerde ik de kaart met een dubbele laag lint! Het Metallic Mesh Ribbon liet ik gedeeltelijk over de opening vallen. Dit geeft zo'n mooi subtiel effect!
Daar overheen kwam het prachtige nieuwe blauwe lint, dat ik met een zwierige strik afwerkte.



Het leek me leuk net nog even iets extra's te doen, en dus gaf ik de uiltjes mooi glanzende oogjes en snaveltjes. Dat geeft een gaaf, levendig effect. En met de Fine Tip Glue is dat zo gepiept. Je kunt met deze lijm dus niet alleen plakken maar ook een mooi "glossy" laagje aanbrengen!


Dan nog wat mooie Faceted Gems waarin het schitteringetje ook weer terugkomt, en die precies bij het kleuren palet passen.
Het is toch ronduit heerlijk dat bij Stampin'Up! het altijd tiptop in orde is met de kleurencoordinatie!


Ik denk zomaar dat deze kaart snel verstuurd zal gaan worden! Er zijn genoeg "cute" mensen die ik het van harte gun! Hmmmmm..... Misschien moet ik er snel nog maar een paar gaan maken....😉

Wat heb ik gebruikt:
Stempels: Adorable Owls (SAB)
Papier: Cardstock: Basic White, Night of Navy, Fresh Freesia
             DSP: Fancy Flora 6 x 6 inch DSP
Inkt: Memento Black, Calypso Coral, Night of Navy
Dies: Stylish Shapes Dies
Stampin'Blends: Calypso Coral, Fresh Freesia, Night of Navy, Pool Party, Soft Succulent
Embellishments: Metallic Mesh Ribbon, Lint met Boord Night of Navy, Solid Faceted Gems, Fine Tip Glue
Tool: Stampin'Cut & Emboss machine, Blending Brushes

Tot snel!
Annette





Van 5 januari t/m 28 februari: SALE-A-BRATION!
Gratis stempelkadoos bij je bestelling! Lees er HIER alles over!


Eerstvolgende (MEE)besteldagen
Maandag 6 februari 19.00 uur
Maandag 13 februari 19.00 uur




Gebruik in Februari de hostcode VP6HANQT als je online bestelt zodat ik je een bedankje kan geven!
Bij een bestelling vanaf 97,50 krijg je deze maand gratis een pakje Opaque Adhesive Backed Gems
twv 9,75.



💓De allerbeste DEAL: Het Stampin'Up! Startpakket!💓
Kies voor 175 euro en betaal slechts 129 euro
minimaal 20 procent korting op volgende bestellingen
Gratis toegang VIP Lounge!
Lees HIER alles!


NIEUWE KIJKKAST WORKSHOPS!!
Check >>>HIER<<< het nieuwe workshopprogramma voor de komende tijd!!!



Catalogus aanvragen:




Wil jij de dikke Jaarcatalogus, de nieuwe Minicatalogus en/of de Sale-A-Brationbrochure ontvangen? Vraag ze nu bij mij aan!
Klik HIER voor alle info!



en spaar voor gratis producten!
***Met diverse Clubvoordelen ;o)***



1 opmerking :

  1. Wauuu Annette wat een super leuke kaart hahaha die uiltjes zijn echt leuk 🥰 prachtige creaties altijd, liefs Maria

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!