zondag 28 juli 2024

Liefdevolle mannenkaart met Fluffiest Friends

Net als de meeste kaartenmakers maak en stuur ik kaarten voor allerlei gelegenheden.

Zo stuur ik bijvoorbeeld regelmatig een kaartje met een lieve boodschap naar een vriendin, als ik vind dat dat even nodig is, maar ook wel eens gewoon "zomaar", maar  er zijn  natuurlijk ook momenten dat een man een lief kaartje eigenlijk wel heel goed kan gebruiken.


En toen ik zo'n kaart laatst nodig had, bedacht ik me dat ik dit soort kaarten veel meer voor vrouwen maak dan voor mannen. Geen idee waarom! Goed in ieder geval om daar even bewust van te zijn. Dan kun je er namelijk iets aan doen!


En omdat ik de grens tussen mannen en vrouwenkaarten eigenlijk niet altijd zo heel duidelijk vind aangezien ik vaak iets kies dat bij het moment, of bij de persoon past, besloot ik een genderneutrale kaart te maken. Een kaart dus die altijd kan, naar iedereen. Dus zeker ook naar een man!


De set Fluffiest Friends is ideaal voor dit soort lieve kaarten!
Lieve dieren, met bijpassende accessoires om er leuke tafereeltjes mee te maken!

Fluffiest Friends is een Online Only set! Leuk is ie he?


Op mijn kaart maakte ik een soort mini-schilderijtje waarop alles gebeurt. Dat maakt, samen met het kleurgebruik dat is dit een lief en rustig kaartje is geworden.

Ik gebruikte de set Perennial Postage voor de mooie postzegelvorm, die de basis is voor mijn tafereeltje.

Door de basis in de prachtige kleur Soft Sea Foam te kiezen krijgt de kaart een zachtere uitstraling.


Deze gezelligerd kleurde ik in met Stampin'Blends en ik heb daarbij geprobeerd diepte aan te brengen en een beetje vacht-effect.  Ideaal dat je met de Blends zoveel effecten kunt bereiken. Op de achtergrond zie je een stukje van het nest, en van een paar overgebleven takjes heeft hij dit lieve hartje gemaakt.

En dat vind ik nou net een leuke manier om een kaart met hartje te maken, zonder dat het meteen overdreven zoetjes wordt. ;o) Daardoor blijft deze heel geschikt voor een man!


Met deze kaart doe ik met drie challenges mee. 
De schets komt van CAS Colours & Sketches, en zoals je ziet heb ik deze vrij precies gevolgd.
En bij SCS Card Challenges was de uitdaging een hartje in je kaart te laten voorkomen. En dan is dat takkenhartje een leuke invulling!

Heel grappig dat die drie verschillende uitdagingen zo samen komen!


Het is best wel een uitdaging voor mij, om weer eens zo'n clean and simple kaart te maken. Maar een uitdaging vind ik juist leuk, en ik houd van afwisseling in mijn stempelprojecten. 

Door toch net die kleine details toe te voegen maak ik er toch weer "mijn ding"van. Dat gaat gewoon vanzelf!

Ook vreselijk leuk om weer  eens met deze schattige diertjes te werken!


Ik had meteen de smaak te pakken en heb nog een kaart gemaakt, met een andere set, en in een andere stijl, maar ook Clean and Simple. Die laat ik morgen zien!

Wat vind jij er van? Wil je vaker dit soort kaarten bij de Kijkkast terugzien?

Wat heb ik gebruikt:
stempels: Fluffiest Friends (Online Only), Rhino Ready (tekst - Online Only)
Papier: Cardstock: Basic White, Soft Sea Foam, Pecan Pie, Garden Green
Inkt: Memento Black, Garden Green
Dies: Fluffiest Friends (Online Only), Perennial Postage
Stampin'Blends: Gray Granite, Crumb Cake, Pecan Pie, Smoky Slate, Petal Pink
Embellishments: Zelfklevende Gemarmerde Rondjes
Tools: Stampin'Cut & Emboss Machine, Blending Brushes

Tot snel!
Annette

Eerstvolgende (MEE)besteldagen:
Maandag 29 juli 19.00 uur


Dat kan 7 dagen per week, 24 uur per dag!


Vanaf 3 juli: NOG MEER MOOIS!
ONLINE ONLY-PRODUCTEN!
Volop nieuwe items, die niet in de catalogi staan!
Je vindt ze >>HIER<<


Voel je welkom bij de Kijkkast VIP Lounge!
Extra voorbeelden, Kijkkast Lives, Online open huis, extra tips, gratis workshops!
Lees HIER hoe ook jij Kijkkast VIP kunt worden!


πŸ’“De allerbeste DEAL: Het Stampin'Up! Startpakket!πŸ’“
Kies voor 175 euro en betaal slechts 129 euro
Krijg vervolgens minimaal 20 procent korting op volgende bestellingen
Gratis toegang VIP Lounge! en meer!
Lees HIER alle info!


Altijd leuke koopjes in het KOOPJESREK, op is op!


KIJKKAST WORKSHOPS!!
Check >>>HIER<<< het nieuwe workshopprogramma voor de komende tijd!!!


en spaar voor gratis producten!
***Met diverse Clubvoordelen ;o)***


Catalogus aanvragen:


Wil jij de NIEUWE JAARCATALOGUS ontvangen?
Vraag deze nu bij mij aan via een >>email<<! Opsturen of afhalen is mogelijk!
Meer info is te vinden op de Catalogus Info







2 opmerkingen :

  1. Wat een leukerd!

    Gr. Maureen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Adorable. You used my favorite fluffy friend! Your design is fabulous.Thanks for sharing it with us at CC&S. Hope to see you here again!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!