zaterdag 27 juli 2024

Olijke kerstkaart, met een onverwachte set - Christmas in July Marathon-Hop

 

Het is alweer de laatste keer dat ik meedoe aan deze leuke uitdaging:  De Christmas In July Marathon Hop van de Stampin'Up! Dreamgirls & Friends!  Elke woensdag en zaterdagmorgen in juli om 11.00 uur trof je hier een kerstkaart aan. Heb je ze allemaal gezien?

Ik vond het leuk zoveel mogelijk verschillende stijlen, sets en variatie te laten zien, want dat is leuk voor jullie als inspiratie, maar was ook leuk om mezelf een beetje uit te dagen. Mijn hoofd liep gewoon over van de ideetjes, en eigenlijk was de maand te kort. Haha!

Het leek me leuk om met iets geks te eindigen... Het idee ontstond in mijn hoofd en vandaag zette ik het om in een kaart!

Edit : Oeps! Ik realiseer me dat 31 juli nog net op woensdag valt! Er komt dus nog één Christmas in July bijdrage bij! Blij mee! Jippie!


Deze keer gebruikte ik een heel onverwachte set! Eentje die je niet snel voor kerstkaarten zult gebruiken, zou je denken....


De set Trusty Tools en de bijpassende Trusty Tools dies, oftewel de Handige Harry stansen, zijn meer iets voor een stoere klusser ofzo, toch? 


Tenzij je een beetje een gek brein hebt....


...en je in die verfkwasten, een stel heel andere (rare) kwasten ziet!


Kerstgnomes!!! 

De grote trend die al enkele jaren volop in elke kerstwinkel te vinden is.


En als je het er eenmaal in ziet, kun je het niet meer niet-zien!

De houten delen van de kwasten kleurde ik kerstrood, ik bracht wat schaduw aan in de kwastharen, ik stanste ze uit en aan de kwasten bond ik een stukje twine.
Het neusje en de ogen maken het compleet! Het is het leukst om ze verder heel simpel te houden.


Die perfecte gnome neus vond ik in het pluisje voor de staart in deze leuke koeienpons! Zie je het?

De oogjes zijn twee pareltjes die ik zwart maakte met een Stampin'Blend!


Bij deze kaart hoorde natuurlijk ook een passende "olijke" tekst!
Hier liet ik even een klein woordtrucje op los!


De grote tekst en de kleine tekst op het labeltje maakte ik met deze Kersttijd-set met bijpassende stansen. 
Door bij het woord "vrolijk" de eerste twee letters niet te beinkten, hield ik "olijk"over! Precies wat ik nodig had!

Kersttijd is de Nederlandstalige variant van de set Iconic Imagery, en dit is een Online Only set. Oftewel, niet te vinden in een catalogus, maar alleen in deze afdeling van de online winkel.


Daaronder kwam een lekker kerstig papiertje met een groen rood ruitje. 


Deze komt uit dit pak Fijne Tijden/Iconic Celebrations DSP. Er zit een enorme varieteit aan gave printjes in dit pak! Ook dit is een Online Only artikel.



In de hoeken kwamen wat zelfklevende Sneeuwvlokdecoraties. Dit kleedt het net even leuk en passend aan, zonder hier te veel te overstemmen.


Want natuurlijk moet alle aandacht naar onze olijke kerstgnomes blijven gaan! 

Het is wel een stelletje gekkige snuiters he?



Door het onderwerp en de kleuren kan deze kaart meedoen met deze Color Hues Challenge.



Met deze kaart hoop ik je wederom te laten zien dat je met je stempelmaterialen eindeloos kunt varieren en combineren! Daar wordt het nog leuker van! 

Wil je alle kaarten zien die ik voor deze Christmas in July Marathon maakte? Klik dan HIER dan zie je ze allemaal achter elkaar!

Wil je nu ook graag zien wat mijn stempelvriendinnen gemaakt hebben voor deze Christmas In July Marathon Hop, kijk dan vandaag, en hop door, via mijn facebookpagina!

Ik houd van klassieke kerstkaarten, van moderne, van artistieke, drukke maar ook rustige kerstkaarten, kleurrijk of juist heel basic... maar af en toe is een grapje ook erg leuk! Ik hoop dat jullie dat ook vinden! Ik heb het in ieder geval met een glimlach gemaakt, en bij degenen die de kaart hebben gezien zag ik die glimlach ook verschijnen. 

Enfin, dit was dus mijn op een na laatste bijdrage voor deze zomerse Kerstkaartenreeks! Sowieso vonden alle deelnemers aan deze marathon het ontzettend leuk om te doen... en wie weet voor herhaling vatbaar...Missie geslaagd dus!

Mocht je vragen hebben, of interesse in de gebruikte materialen, neem dan gerust contact op. Ik help je met alle plezier. Alle producten zijn via de Kijkkast te bestellen! En elke maandagavond, ook aanstaande maandag dus, doe ik een meebestelling. Maar op je gemakje Online Bestellen kan natuurlijk 24/7 en dan wordt het direct vanaf het magazijn bij je thuis bezorgd! 

Wat heb ik gebruikt:
Stempels: Trusty Tools, Kersttijd (Online Only)
Papier: Cardstock: Basic White, Cherry Cobbler, Mossy Meadow, Petal Pink
            DSP: Fijne Tijden (Iconic Celebrations) DSP (Online Only)
Inkt: Memento Black, Cherry Cobbler, Mossy Meadow
Dies: Trusty Tools Dies (Handige Harry Stansen), Kersttijd/Iconic Imagery dies (Online Only) 
Pons: Cow Builder Pons
Stampin' Blends: Cherry Cobbler, Real Red, Gray Granite, Basic Black
Embellishments: Bakers Twine Essentials Pack, Iredescent Pearls,Set Zelfklevende Sneeuwvlokdecoraties.
Tools: Stampin'Cut & Emboss Machine, Blending Brushes, Sponge Daubers

Tot snel!
Annette



Eerstvolgende (MEE)besteldagen:
Maandag 29 juli 19.00 uur


Dat kan 7 dagen per week, 24 uur per dag!


Vanaf 3 juli: NOG MEER MOOIS!
ONLINE ONLY-PRODUCTEN!
Volop nieuwe items, die niet in de catalogi staan!
Je vindt ze >>HIER<<


Voel je welkom bij de Kijkkast VIP Lounge!
Extra voorbeelden, Kijkkast Lives, Online open huis, extra tips, gratis workshops!
Lees HIER hoe ook jij Kijkkast VIP kunt worden!


💓De allerbeste DEAL: Het Stampin'Up! Startpakket!💓
Kies voor 175 euro en betaal slechts 129 euro
Krijg vervolgens minimaal 20 procent korting op volgende bestellingen
Gratis toegang VIP Lounge! en meer!
Lees HIER alle info!


Altijd leuke koopjes in het KOOPJESREK, op is op!


KIJKKAST WORKSHOPS!!
Check >>>HIER<<< het nieuwe workshopprogramma voor de komende tijd!!!


en spaar voor gratis producten!
***Met diverse Clubvoordelen ;o)***


Catalogus aanvragen:


Wil jij de NIEUWE JAARCATALOGUS ontvangen?
Vraag deze nu bij mij aan via een >>email<<! Opsturen of afhalen is mogelijk!
Meer info is te vinden op de Catalogus Info







5 opmerkingen :

  1. I loved your post! I didn't see it at first, but once I saw the gnomes, you were right--I couldn't unsee it. So clever and a lot of fun! Thanks for sharing with us at Color Hues!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. I love the faces on the paintbrushes and the festive design. This is one creatively designed card. Thanks for joining us at Color Hues.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. So creative! Beautiful use of the challenge colors! Thanks for playing at Color Hues!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Your card is darling, Annette! Beautifully done! We're so glad you joined us at Color hues!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!