maandag 29 juli 2024

New Day, New Adventures, met Feathered Flight

Gisteren vertelde ik het al, ik was in een bui voor Clean & Simple kaarten!


En daar rolde ook deze kaart uit!


Een kaart met een bijzondere stempelset, en een bijzondere indeling!


Ik kwam namelijk deze aparte schets tegen van Freshly Made Sketches, en die sprak me meteen aan. Misschien wel omdat het niet echt een makkelijke schets lijkt!

Dan ruik ik natuurlijk meteen een uitdaging!


Er waren vele sets waarmee ik een kaart volgens de schets zou kunnen maken, maar mijn oog bleef steken op deze prachtige set. Die was nou echt geknipt voor deze challenge! De prachtige vliegende wilde eend, op een achtergrond van lucht en een zon, met de artistieke strookjes die eigenlijk een heel mooi en veelzeggend effect hebben hier!


Laat ik achteraan beginnen! De lucht mocht best een beetje stoer worden vond ik, dus gebruikte ik hier een stempel uit een geweldige stempelset voor die ik afdrukte in Balmy Blue, daarbovenop kwam de zon aan de rechterkant, die ik uitponste met de 2 3/ inch cirkelpons uit Daffodil Delight cardstock.


De geweldige stempelset waar ik het hierboven over had is Of Art & Texture. Zo stoer, zo artistiek en zo veelzijdig! Echt een set die niet in je kast mag ontbreken, als je het mij vraagt!

Je vindt deze set in de Online Only afdeling.


Daarop kwam de prachtige vliegende wilde eend. Zoals je ziet vliegt hij in de richting van de zon. 

De onregelmatig gesneden stroken zou je kunnen zien als de tijd die verstreek, de afgelegde afstand, en de hindernissen die je wel eens kunt tegenkomen op je weg. Ja, heel diepzinnig misschien, haha, maar ik vond het mooi symbolisch, zeker bij deze kaart!


De stempels komen uit deze set Feathered Flight. Een prachtige Distinktive stempelset, dat wil zeggen een set met unieke detaillering, dieptewerking en eigenlijk gewoon levensecht!

Ook Feathered Flight is een Online Only product! Wat is het aanbod in deze afdeling toch ontzettend mooi!


Ik heb de eenden-stempel beinkt met een Sponge Dauber, waardoor ik de realistische kleuren kon bereiken. Dit lijkt misschien heel moeilijk, maar is eigenlijk supermakkelijk, en het heeft echt een tof effect! In de vijver van het parkje achter onze tuin zie ik zulke eenden regelmatig rondzwemmen ;o)

Ook de mooie tekst komt uit deze set!


Mijn dag verliep vandaag een beetje anders dan verwacht, en inmiddels ben ik daardoor te laat om met de challenge mee te doen, maar ik vond het toch leuk om deze kaart te delen. Wie weet doe je er weer wat inspiratie door op!

Het is in ieder geval weer iets heel anders dan ik eerder heb gemaakt. Leuk om te doen! Met stempelen ben je nooit uitgeprobeerd, er blijven nieuwe mogelijkheden opduiken! Heerlijk!

Wat heb ik gebruikt:
Stempels: Feathered Flight (Online Only), Of Art & Texture (Online Only)
Papier: Cardstock: Basic White, Daffodil Delight, Gray Granite
Inkt: Pecan Pie, Balmy Blue, Pretty Peacock
Stampin'Write Marker Daffodil Delight
Pons: 2 3/8 inch circle
Embellishments: Adhesive Backed Dappled Dots
Tools: Blending Brushes, Paper Snips, Sponge Daubers, Paper Trimmer

Tot snel!
Annette


Eerstvolgende (MEE)besteldagen:
Maandag 5 augustus 19.00 uur
Maandag 12 augustus 19.00 uur


Dat kan 7 dagen per week, 24 uur per dag!


Vanaf 3 juli: NOG MEER MOOIS!
ONLINE ONLY-PRODUCTEN!
Volop nieuwe items, die niet in de catalogi staan!
Je vindt ze >>HIER<<


Voel je welkom bij de Kijkkast VIP Lounge!
Extra voorbeelden, Kijkkast Lives, Online open huis, extra tips, gratis workshops!
Lees HIER hoe ook jij Kijkkast VIP kunt worden!


πŸ’“De allerbeste DEAL: Het Stampin'Up! Startpakket!πŸ’“
Kies voor 175 euro en betaal slechts 129 euro
Krijg vervolgens minimaal 20 procent korting op volgende bestellingen
Gratis toegang VIP Lounge! en meer!
Lees HIER alle info!


Altijd leuke koopjes in het KOOPJESREK, op is op!


KIJKKAST WORKSHOPS!!
Check >>>HIER<<< het nieuwe workshopprogramma voor de komende tijd!!!


en spaar voor gratis producten!
***Met diverse Clubvoordelen ;o)***


Catalogus aanvragen:


Wil jij de NIEUWE JAARCATALOGUS ontvangen?
Vraag deze nu bij mij aan via een >>email<<! Opsturen of afhalen is mogelijk!
Meer info is te vinden op de Catalogus Info









1 opmerking :

  1. Heel anders.dan we van je gewoon zijn... maar ik hou van vrij ´clean & simple´

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!