zaterdag 6 juli 2024

Loads of Christmas Cheer - Christmas in July Marathon-Hop


Het is zaterdag, 11.00 uur, en dat betekent in deze julimaand een kerstkaart! Ik doe immers mee met de Christmas in July Marathon hop van de Stampin'Up! Dreamgirls & Friends! Elke woensdag en zaterdagmorgen kun je hier een kerstkaart verwachten!


Voor mezelf heb ik er een soort extra opdracht aan vastgeknoopt: Ik ga proberen zoveel mogelijk verschillende materialen, sets en stijlen te gebruiken!


Deze keer heb ik dus een wat moderner aandoende kaart voor jullie, in vrolijke kleurtjes!


De met lampjes versierde kar VOL kerstkadootjes en kerstplanten vind ik zo leuk! Echt weer eens iets anders, en toch echt kerst!


Deze set gebruikte ik er voor! De nieuwe set Filled With Cheer! Deze is sinds enkele dagen verkrijgbaar, en is te vinden bij alle Online Only items die te verkrijgen zijn! Er zit zo veel leuks bij!

Je kunt de elementen allemaal los gebruiken en ook volop combineren!m


De afbeeldingen kleurde ik in met Stampin'Blends. De meeste stanste ik daarna uit. En over dat stansen kan ik je iets heel leuks vertellen!


Bij de Online Only items vind je namelijk ook al een poosje deze set: Filled With Fun! Deze set is het hele jaar door te gebruiken en heel vrolijk! En het leuke is dat diverse onderdelen van beide sets onderling te mixen zijn EN dat de stansen van deze set grotendeels ook bij onze Filled With Cheer set passen! Dat is nog eens superslim!

Beide stempelsets EN de stansen kun je HIER in de afdeling Online Only producten vinden!


De kar, de wielen, de lampjesslinger... Ik kon ze zo uitstansen!


En deze trekstang komt dus weer uit de andere set, maar past ook weer op de kerstvariant van de kar!



De kar met pakjes plaatste ik op een leuke paneeltje dat ik met de Landelijke Lijstjes stansen uit het designpapier in warme kleuren stanste!


Natuurlijk gebruikte ik hier lekker veel Stampin'Dimensionals bij! Dat brengt diepte en dus levendigheid!


Met behulp van ons Masking paper kon ik delen van de achtergrond afplakken en met Inkt en Blending Brushes voorzien van een kleurtje. Natuurlijk kleurtjes die passen bij tinten in de afbeelding! Dat is zo net even wat leuker! Maar wil je het écht clean houden kun je het natuurlijk ook weg laten.



Wil je zien wat mijn stempelvriendinnen gemaakt hebben voor deze Christmas In July Marathon Hop, kijk dan vandaag, en hop door, via mijn facebookpagina!

Mocht je vragen hebben, of interesse in de gebruikte materialen, neem dan gerust contact op. Ik help je met alle plezier. Alle producten zijn via de Kijkkast te bestellen! En elke maandagavond, ook vanavond dus, doe ik een meebestelling. Maar op je gemakje Online Bestellen kan natuurlijk 24/7 en dan wordt het direct vanaf het magazijn bij je thuis bezorgd! 

Wat is dit een leuke set zeg! Met een glimlach heb ik deze kaart zitten maken! 

Ik heb er nog veel meer plannetjes en ideeen mee! Echt een set voor blije kaartjes, en met enig creatief inzicht kun je er natuurlijk alle kanten mee op! Dat de stansen van een bijpassende set er bij passen en dat je de onderdelen kunt mixen vind ik echt briljant bedacht! Hier ga ik nog veel plezier mee hebben! En ik ben nu natuurlijk heel benieuwd hoe jij over deze set denkt!

Wat heb ik gebruikt:
Stempels: Filled With Cheer (Online Only), Filled with Fun (Online Only)
Papier: Cardstock: Basic White, Thick Basic White
             DSP: Regals 6 x 6 DSP (warme kleuren)
Inkt: Memento Black, Flirty Flamingo, Pecan Pie, Cherry Cobbler
Dies: Filled With Fun Dies (Online Only)
Stampin'Blends: Pecan Pie, Smoky Slate, Crumb Cake, Cherry Cobbler, Flirty Flamingo,Old Olive, Daffodil Delight,Cajun Craze
Embellishments: Zelfklevende platte rondjes met regenboogglans
Tools: Stampin'Cut & Emboss Machine,Blending Brushes, Paper Snips, Masking Paper

Tot snel!
Annette

Eerstvolgende (MEE)besteldagen:
Maandag 8 juli 19.00 uur
Maandag 15 juli 19.00 uur


Dat kan 7 dagen per week, 24 uur per dag!


Vanaf 3 juli: NOG MEER MOOIS!
ONLINE ONLY-PRODUCTEN!
Volop nieuwe items, die niet in de catalogi staan!
Je vindt ze >>HIER<<


Voel je welkom bij de Kijkkast VIP Lounge!
Extra voorbeelden, Kijkkast Lives, Online open huis, extra tips, gratis workshops!
Lees HIER hoe ook jij Kijkkast VIP kunt worden!


💓De allerbeste DEAL: Het Stampin'Up! Startpakket!💓
Kies voor 175 euro en betaal slechts 129 euro
Krijg vervolgens minimaal 20 procent korting op volgende bestellingen
Gratis toegang VIP Lounge! en meer!
Lees HIER alle info!


Altijd leuke koopjes in het KOOPJESREK, op is op!


KIJKKAST WORKSHOPS!!
Check >>>HIER<<< het nieuwe workshopprogramma voor de komende tijd!!!


en spaar voor gratis producten!
***Met diverse Clubvoordelen ;o)***


Catalogus aanvragen:


Wil jij de NIEUWE JAARCATALOGUS ontvangen?
Vraag deze nu bij mij aan via een >>email<<! Opsturen of afhalen is mogelijk!
Meer info is te vinden op de Catalogus Info

Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!