woensdag 10 juli 2024

Groenarrangement voor kerst met twee nieuwe sets! - Christmas in July Marathon-Hop

 



Het is woensdag, 11.00 uur, en dat betekent in deze julimaand een kerstkaart! Ik doe gezellig mee met de Christmas in July Marathon hop van de Stampin'Up! Dreamgirls & Friends! Elke woensdag en zaterdagmorgen kun je hier dus een kerst-kaart-idee verwachten!


Deze keer een kaart die me doet denken aan een heel leuke kerstige activiteit, die ik altijd probeer te doen in de decembermaand! Namelijk..... kerststukjes maken!


Heerlijk aan de gang met allerlei sparrentakken, dennengroen, eucalyptustakken en ander groen spul, vaak ook uit eigen tuin. En dan proberen er iets moois van te maken! Toeven, kransen, wandstukken of juist een schaal of pot. 

Na afloop ruikt het hele huis kersterig, en heb je wat mooie sfeermakers in huis! Zo gezellig!


Dat was dus zo ongeveer mijn inspiratie voor deze kaart. Een kaart met een volle toef kerstgroen!


De set Golden Greenery is echt een topset! Echt waar, je kunt deze honderd jaar gebruiken en nog steeds zal deze niet vervelen. Je kunt er immers alle kanten mee op! Golden Greenery is een two step stempelset waardoor je er prachtige meerkleurige takken en kerstklokken mee kunt maken en daardoor diepte in de afbeelding aanbrengt! 
Ook de bijpassende stansen moet je eigenlijk in het echt zien, want ze zijn ge-wel-dig! Naast stansen om de gestempelde afbeeldingen uit te stansen zitten er ook extra stansen bij, vol details! 

Deze set staat niet in een catalogus, maar is een Online Only product. Als je op de link klikt kun je alle Online Only artikelen bekijken! ( pas op, op is echt op bij deze producten!)


Door de twee stappen waarmee je de afbeeldingen kunt stempelen zien ze er heel realistisch uit. Ik gebruikte inkt in drie verschillende groentinten, en op elk soort takje maakte ik een andere combinatie van twee van die drie kleuren. Daardoor kreeg ik varieteit, maar pas alles toch supergoed bij elkaar.


En al die verschillende takjes liet ik vanuit de linkerbovenhoek elkaar deels overlappen, zodat je echt zo'n mooie volle toef krijgt.


Met die gave klokjes die er bij de set zitten zit Stampin'Up! echt bovenop de trends, want van die oude koperen klingelklokken zijn helemaal hot in de wereld van kerstdecoraties! 

Door de twee lagen steeds in andere combinaties van kleuren te stempelen kun je er allerlei stijlen klokken mee maken. Hier combineerde ik bijvoorbeeld de kleuren Wild Wheat met Cajun Craze, en dit levert echt van die geelgouden klokken op. In het lint liet ik het goud terug komen. Naar een volgende keer kan ik gewoon weer net een andere combi kiezen waardoor je heel andere klokken krijgt.


Uiteraard hoort er ook een passende tekst bij, liefst op een mooi labeltje natuurlijk!


Met deze NIEUWE set Greetings of the Season heb ik alweer een heuse klassieker te pakken want hiermee kun je echt allerlei verschillende kerstteksten samenstellen, in verschillende lettertypes. De stansset bestaat uit labels in allerlei vormen en maten waardoor er altijd wel eentje past! Combineren maar!

Je kunt de labels ook prachtig stapelen, en natuurlijk kun je ze ook puur decoratief gebruiken! Lekker varieren dus en zo je spulletjes optimaal benutten. Daar houd ik van!

Ook dit is weer een set uit onze ONLINE ONLY collectie! Klik op de link om de hele Online Only collectie te zien. Er is net een hele serie nieuwe dingen bij gekomen.
Voor alle Online Only items geldt: Op is Op!


In dit geval bond ik aan het tekstlabel ook weer een stukje van het gouden lint en liet hem speels uit de toef kerstgroen steken, alsof ie ie meegebonden.

Zoals gezegd is deze kaart onderdeel van een Facebookhop! Wil je zien wat mijn stempelvriendinnen gemaakt hebben voor deze Christmas In July Marathon Hop, kijk dan vandaag, en hop door, via mijn facebookpagina!

Mocht je vragen hebben, of interesse in de gebruikte materialen, neem dan gerust contact op. Ik help je met alle plezier. Alle producten zijn via de Kijkkast te bestellen! En elke maandagavond, ook aanstaande maandag dus, doe ik een meebestelling. Maar op je gemakje Online Bestellen kan natuurlijk 24/7 en dan wordt het direct vanaf het magazijn bij je thuis bezorgd! 


Echt waar, het was een feestje om deze kaart te maken! 
En eigenlijk was ie nog best snel klaar ook!

Ik heb echt heel veel zin om er mee verder te gaan, mijn hoofd zit nog zo vol ideeen! Naar ik ben gestopt, omdat ik voor jullie deze bloghop wilde schrijven. Dat vind ik namelijk ook heel leuk! Ik denk echter wel, dat ik straks nog even in mijn stempelhoekje duik.... 😏 Wat hebben we toch een superheerlijke hobby he?

Wat heb ik gebruikt:
Stempels: Golden Greenery (Online Only), Greetings of the Season (Online Only)
Papier: Cardstock: Basic White, Lost Lagoon
Inkt: Shaded Spruce, Garden Green, Lost Lagoon, Wild Wheat, Cajun Craze, Cherry Cobbler
Dies: Golden Greenery Dies (Online Only), Greetings of the Season Dies ( Online Only)
Blender Pens
Embellishments: Gold & Silver Trim Combo Pack
Tools: Stampin'Cut & Emboss Machine, Bone Folder, Blending Brushes

Tot snel!
Annette
   

Eerstvolgende (MEE)besteldagen:
Maandag 15 juli 19.00 uur
Maandag 22 juli 19.00 uur


Dat kan 7 dagen per week, 24 uur per dag!


Vanaf 3 juli: NOG MEER MOOIS!
ONLINE ONLY-PRODUCTEN!
Volop nieuwe items, die niet in de catalogi staan!
Je vindt ze >>HIER<<


Voel je welkom bij de Kijkkast VIP Lounge!
Extra voorbeelden, Kijkkast Lives, Online open huis, extra tips, gratis workshops!
Lees HIER hoe ook jij Kijkkast VIP kunt worden!


πŸ’“De allerbeste DEAL: Het Stampin'Up! Startpakket!πŸ’“
Kies voor 175 euro en betaal slechts 129 euro
Krijg vervolgens minimaal 20 procent korting op volgende bestellingen
Gratis toegang VIP Lounge! en meer!
Lees HIER alle info!


Altijd leuke koopjes in het KOOPJESREK, op is op!


KIJKKAST WORKSHOPS!!
Check >>>HIER<<< het nieuwe workshopprogramma voor de komende tijd!!!


en spaar voor gratis producten!
***Met diverse Clubvoordelen ;o)***


Catalogus aanvragen:


Wil jij de NIEUWE JAARCATALOGUS ontvangen?
Vraag deze nu bij mij aan via een >>email<<! Opsturen of afhalen is mogelijk!
Meer info is te vinden op de Catalogus Info

















Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!