woensdag 24 juli 2024

Vrolijke vogels voor kerstmis - Christmas in July Marathon-Hop

 

Ook vandaag is ie er weer: De Christmas In July Marathon Hop van de Stampin'Up! Dreamgirls & Friends!  Elke woensdag en zaterdagmorgen in juli om 11.00 uur kun je hier een kerstkaart verwachten!
Voor vandaag maakte ik een hele vrolijke!


Het roodborstje hoort traditioneel bij kerstmis! En rondom dit vogeltje maakte ik deze kaart!


Superkersterig, vind je ook niet?

Toch was de basis van deze kaart een niet-kerst stempelset!


De set Country Birdhouse is eigenlijk een set waarbij je meer aan lente en zomer denkt!
Het is een schattige set van stempels en bijpassende stansen, die te vinden is in de jaarcatalogus!


Maar met een paar kleine aanpassingen, vooral qua kleur, kun je er alle kanten mee op!


En wat dacht je van die sneeuwrandjes? Die maken het meteen lekker winters!



De "sneeuw"bracht ik aan met Embossingpaste en de Palette Knives! Heel makkelijk, met het puntje een beetje uitsmeren, en dan vooral niet te perfect!



De basis van het vogelhuisje stanste ik uit dit  Country Woods DSP, wat het natuurlijk meteen een lekker rustieke look geeft! 


De bloemen uit de set kleurde ik ook in kerstrood in. In de hartjes van de bloemen kwamen pareltjes die ik zachtgeel kleurde met een Stampin'Blends



De bloemetjes en blaadjes uit de Country Birdhouse vulde ik aan met wat kerstgroen dat ik stanste met de Golden Greenery Dies (Online Only)


Zo krijg je lekker veel variatie in al het kerstige groen!


De tekst komt uit de set Greetings of the Season, waarmee je allerlei teksten kunt samenstellen. Hier hield ik het simpel omdat er al genoeg gebeurde op de kaart. De letters heat-embosste ik in wit op Basic Black cardstock.


En door sommige onderdelen met Dimensionals op te plakken krijg je een prachtig diepte effect!


De achtergrond maakte ik met de So Swirly embossingfolder. Ik haalde het White Craft Inktkussen zachtjes over de geemboste achtergrond om de relieflijnen iets op te lichten. Het is zo echt zo'n koude winterblauwe basis waarop de andere kleuren lekker afsteken.

Met deze kaart hoop ik je te laten zien dat je met je stempelmaterialen eindeloos kunt varieren en combineren! Daar wordt het nog leuker van!

Wil je nu ook graag zien wat mijn stempelvriendinnen gemaakt hebben voor deze Christmas In July Marathon Hop, kijk dan vandaag, en hop door, via mijn facebookpagina!

Mocht je vragen hebben, of interesse in de gebruikte materialen, neem dan gerust contact op. Ik help je met alle plezier. Alle producten zijn via de Kijkkast te bestellen! En elke maandagavond, ook aanstaande maandag dus, doe ik een meebestelling. Maar op je gemakje Online Bestellen kan natuurlijk 24/7 en dan wordt het direct vanaf het magazijn bij je thuis bezorgd! 


Wat heb ik gebruikt:
Stempels: Country Birdhouse, Greetings of the Season (Online Only)
Papier: Cardstock: Basic White, Real REd, Basic Black Balmy Blue, Soft Sea Foam, Old Olive, Shaded Spruce
             DSP: Country Woods DSP
Inkt: Memento Black, White Craft Ink, Versamark
Dies: Country Birdhouse dies, Golden Greenery dies (Online Only)
Embossingfolder: So Swirly Embossingfolder
Stampin'Blends: Real Red, Old Olive, Crumb Cake, Daffodil Delight,Bornze-Ivory
Embellishments: Embossingpaste, Iredescent Pearls Basic Jewels, Embossingpowder White
Tools: Stampin'Cut & Emboss Machine, Palette Knives, Heat Tool, Paper Snips.

Tot snel!
Annette


Eerstvolgende (MEE)besteldagen:
Maandag 29 juli 19.00 uur


Dat kan 7 dagen per week, 24 uur per dag!


Vanaf 3 juli: NOG MEER MOOIS!
ONLINE ONLY-PRODUCTEN!
Volop nieuwe items, die niet in de catalogi staan!
Je vindt ze >>HIER<<


Voel je welkom bij de Kijkkast VIP Lounge!
Extra voorbeelden, Kijkkast Lives, Online open huis, extra tips, gratis workshops!
Lees HIER hoe ook jij Kijkkast VIP kunt worden!


💓De allerbeste DEAL: Het Stampin'Up! Startpakket!💓
Kies voor 175 euro en betaal slechts 129 euro
Krijg vervolgens minimaal 20 procent korting op volgende bestellingen
Gratis toegang VIP Lounge! en meer!
Lees HIER alle info!


Altijd leuke koopjes in het KOOPJESREK, op is op!


KIJKKAST WORKSHOPS!!
Check >>>HIER<<< het nieuwe workshopprogramma voor de komende tijd!!!


en spaar voor gratis producten!
***Met diverse Clubvoordelen ;o)***


Catalogus aanvragen:


Wil jij de NIEUWE JAARCATALOGUS ontvangen?
Vraag deze nu bij mij aan via een >>email<<! Opsturen of afhalen is mogelijk!
Meer info is te vinden op de Catalogus Info







1 opmerking :

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!