dinsdag 18 juli 2023

Sunny Thoughts met Trucking Along!

De afgelopen week kreeg ik een superleuke nieuwe set in huis, en ik kon niet wachten om er meteen mee aan de slag te gaan!


En gezien het mooie weer had ik echt zin om er een vrolijk, zomers project mee te maken!


Deze  nieuwe set heet Trucking Along, en deze is een van de Online Only items, die we er sinds 6 juli hebben bij gekregen!

Je komt de set dus niet in de catalogus tegen, alleen in mijn webwinkel, maar je kunt deze ook via een meebestelling gewoon bestellen!


De set is meteen enorm populair, en ik hoor van velen dat ze de set direct besteld hebben. Ook ik heb de set al meteen voor enkele van mijn vaste stempelklanten mogen bestellen! Ik snap dat volledig want je kunt met deze set echt de leukste dingen doen, het hele jaar door, dankzij alle leuke onderdelen die je in de laadbak van de auto kunt doen, maar ook omdat de set dankzij de pons enorm makkelijk in het gebruik is!

Voor de volledigheid vertel ik er maar even bij dat voor alle Online Only artikelen geldt dat ze leverbaar zijn zolang de voorraad strekt!


Aangezien ik een zonnige zomerkaart wilde maken, voerde ik dat in alle onderdelen door, allereerst in het kleurgebruik! 

 Bij deze challenge van Sunday Stamps was het onderwerp ZOMER, en de kleurcombinatie paste daar volledig bij, dus heb ik de getoonde kleuren omgezet in Balmy Blue, Pool Party, Granny Apple Green en Daffodil Delight. 

 Die kleurtjes komen dus overal in de kaart terug!


Ik gebruikte voor de onderlagen maar ook voor het cluster met de auto een aantal papiertjes uit twee DSP packs, in zowel de Brights als de Subtles kleuren!


Bij de CAS on Friday Challenge was het namelijk de uitdaging om DSP in je kaart te gebruiken! Nou, dat is gelukt! Maar tegelijkertijd is de kaart mooi Clean & Simple gebleven.


Onder de auto kwamen ook wat stukjes DSP. De gele cirkel vertegenwoordigt de zon op een speelse manier!


Deze indeling inspireerde ik op deze Schets van de Paper Craft Crew, maar deze "reke ik een beetje op" tot een vierkante kaart. Toch ben ik trouw gebleven aan de indeling en vlakverdeling van de schets.



De teksten in de set zijn trouwens ook bijzonder leuk! Deze zomerse getinte tekst waarmee je iemand zonnige gedachten stuurt vond ik echt helemaal het einde! En natuurlijk een perfect match met het thema!


Je kunt de auto's trouwens zo luxe maken als je maar wilt. Hier gaf ik het voertuig een leuke 3 d look door twee dezelfde trucks te stempelen en uit te ponsen, maar bij een van de twee ponste ik dan ook nog het raampje er uit. Als je de auto's dan met dimensionals op elkaar bevestigt krijg je een leuke soort "doorkijkje".

Ik wilde de rustige indeling behouden en hield de decoratie dus heel subtiel. Wat mooie glanssteentjes en een klein strikje van Twine waren echt genoeg. Heel stiekem voegde ik tenslotte nog wat gele spettertjes toe, rondom de "zon". 



De Online Only producten zijn verkrijgbaar zolang de voorraad strekt. Klik op bovenstaande afbeelding om alle Online Only producten te zien!

Online Exclusives are available while supplies last. Click on the picture to see all Online Exclusive products!


De auto gevuld met palmboom, surfplank en strandbal....
De frisse kleurtjes met het vele wit....
En de leuke speelse printjes die ik met elkaar combineerde....

...het draagt allemaal bij aan het zomerse, blije sfeertje van de kaart!

Enne......deze set van Stempel en pons, heb ik meteen gepromoveerd tot favoriet! Want er kwamen nog heel veel meer ideetjes naar boven borrelen! Binnenkort dus meer projecten met Trucking Along! 

En mocht jij deze set nu ook zo leuk vinden, wacht niet, want op is echt op! Stempel en pons kosten als voordeelpakket samen 50,25  euro! En als je er nu nog een kleinigheid bij koopt en je bestelbedrag 60 euro is krijg je deze maand ook nog een kortingscode twv 6 euro! Geldig tot en met eind juli! Tof he?

Wat heb ik gebruikt:
Stempels: Trucking Along
Papier: Cardstock: Thick Basic White, Basic White, Daffodil Delight
             DSP: Brights 6x6 DSP, Subtles 6x6 DSP
Inkt:Balmy Blue, Granny Apple Green, Smoky Slate, Memento Black
Pons: Trucking Along Pons, Banner Pickapunch
Dies: Stylish Shapes Dies
Stampin'Blends:Crumb Cake, Pool Party, Daffodil Delight
Stampin'Write Marker Daffodil Delight
Embellishments:Bakers Twine Essentials Pack, Tinsel Gems Four Pack
Tools: Stampin'Cut & Emboss Machine


Wat leuk! Met deze kaart won ik “Top Cup” bij Sunday Stamps! 

Tot snel!

Annette

Eerstvolgende (MEE)besteldagen
Maandag 23 juli 19.00 uur
Maandag 30 juli 19.00 uur


Alleen bij de Kijkkast: 
In juli krijg je bij een bestelling vanaf 95 euro, 
en bij het gebruik van de Hostcode YSJ43WWT krijg je 
gratis een pakje glinsterende, zelfklevende sequins kado! 
Klik HIER om te direct te winkelen.



Van 6 t/m 31 juli krijg je een kortingscode van 6 euro voor elke 60 euro die je uitgeeft aan Stampin'Up!Producten! Je kunt ze inwisselen in augustus!


Heel veel nieuwe koopjes in het KOOPJESREK, op is op!



Aanbieding: Kijkkast In Color VOORDEELpakketten! Keus uit vier opties! 
Klik HIER voor alle informatie!



Vanaf 6 juli NIEUWE 
ONLINE ONLY-PRODUCTEN!
Volop nieuwe items, die niet in de catalogi staan!
(Klik op de afbeelding om het aanbod te bekijken!)
   



πŸ’“De allerbeste DEAL: Het Stampin'Up! Startpakket!πŸ’“
Kies voor 175 euro en betaal slechts 129 euro
minimaal 20 procent korting op volgende bestellingen
Gratis toegang VIP Lounge!



KIJKKAST WORKSHOPS!!
Check >>>HIER<<< het nieuwe workshopprogramma voor de komende tijd!!!



Catalogus aanvragen:

Wil jij de dikke Jaarcatalogus, of de nieuwste Minicatalogus ontvangen? Vraag ze nu bij mij aan!
Klik HIER voor alle info!



en spaar voor gratis producten!
***Met diverse Clubvoordelen ;o)***





4 opmerkingen :

  1. This is wonderful, Annette! I'm so excited to play with this new bundle, and I might have to start with a case of this sunny card! Beautiful! Love your play on our colors, and your design is genius! Thanks so much for playing at Sunday Stamps!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fun sunny card...great detail!! Thanks for playing along with our "Summer Days" color challenge over at Sunday Stamps. That little truck full of sunshine is just perfect for our color combo.
    -Deb Horst, DT #SSC313

    BeantwoordenVerwijderen
  3. That's way too cute! Perfect colors for your fun cards. Thanks for joining us at Sunday Stamps, hope to see you again soon!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. What a fun Summer card and looking good in the challenge colors!! Thanks for sharing with us at SUNDAY STAMPS!!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!